Hej! Nogen vil måske sige, at mine oplevelser burde være incitament til at købe Amino Plus, så jeg kan byde på 10 opgaver om ugen. Nej det er ikke løsningen, for hvad nytter det at miste overblikket med 8-10 opgaver hver uge, så man ingen chanche har for at afsætte tid til en eller flere vundne opgaver? Et seriøst bud til en seriøs udbudt opgave må også indbefatte, at freelanceren har tid eller afsætter tid til at løse opgaven. Derfor vil jeg høre jer andre, som bruger Amino Freelancer: Fungerer det profitabelt for jer? Og er det mon muligt at få opgave-udbyderne til at være mere seriøse, når de opretter opgaver? Venlig hilsen |
Hej Kristian
Jeg kan se du har vundet og afleveret en opgave på Amino Freelancer med 5 i karakter, flot!
Mht. opgaver, så vælger 60 - 70% af opgaveudbyderne en vinder og det finder vi egentlig meget flot.
Hvis du vil forøge din chance, så skriv lidt mere i din profil, gør meget ud af dine bud.
Det er klart at Plus vil hjælpe. Du kan byde på flere opgaver, du får en meget bedre placering i søgninger og lister m.m. og du fremstår lidt mere seriøs, men har du ikke pengene til det, så glæd dig over at du kan være med gratis.
Held og lykke med det.
Martin