Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv kritik ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er,
Så er jeg ved at være ret langt henne i udarbejdelsen af mit kommende site og jeg kunne godt tænke mig lidt konstruktiv kritik.
Mit site er er bygget op over SMS konkurrencer, hvor folk får præsenteret konkurrencerne på siden. Denne udbygges senere med flere features.
Da der virker til at være en del brodne kar i SMS branchen er det vigtigt for mig, at få bygget et image op, der udstråler integritet.
Jer, der tager tiden til at slå et smut forbi, vil lægge mærke til at nogle områder af sitet ikke er færdigt - det er jeg klar over. Det jeg ønsker kritik af er design, opbygning og brugervenlighed.
Siden: http://www.tastogvind.dk/mambo
På forhånd tak

Martin
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dit link er vist skrevet forkert.

 

FK

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke få de der fancy links til at virke, så adressen er her i tekstform: http://www.tastogvind.dk/mambo
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
. . iøvrigt ville jeg flytte sideindholdet lidt opad i browservinduet.

Hvis jeg kigger under vindere så får jeg denne tekst: "This Category is currently empty", hvilket jo er logisk nok da der ikke er nogle vindere. Derimod ser det fjollet ud at det står på engelsk (mambo). Det samme gælder under linket "Andre præmier". Du er selvfølgelig klar over at indholdet ligger i et underkatalog til domænet.

 

FK

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er en af de ting der står på min to-do list
Det jeg mest er interesseret i er layout-kritik

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Ikke for at være hård, men designet minder om noget fra 90''erne. Farvevalget er lidt kedeligt og ikke mindst traditionelt. Menuen virker ikke så "smooth" og toppen vil jeg også kalde en ommer. Generelt tror jeg at i vil få en del ud af, at få en grafik til lige at løbe siden igennem. Det vil ikke tage lang tid for ham, da i jo har selve grundopbygningen, som egentlig er fin.

Derudover er opsætningen af hver enkel konkurrence ikke så overskuelig, fx her. Lav øverst et flot billede af gevinsten, med en indbydende overskrift. Herunder kan du have en kort beskrivelse af konkurrencen (ikke for lang, så falder folk fra) og ikke mindst skal du huske at lave tilmeldings-teksten mere markeret, så folk ikke er i tvivl.

Prissætningen på de 6 kr., syntes jeg er for højt sat. Du skal helt ned omkring de 2 kr., før folk kan se fidusen i det, da der jo findes oceaner af online konkurrencer, hvor det ikke koster at tilmelde sig noget via e-mail. Husk også på at sms-gebyret ikke skal være din eneste indtjening, da konkurrence-sponsoren jo også modtager en masse eksponering.

Sidst men ikke mindst undrer jeg mig over dine flash-spil som jeg syntes falder en del udenfor konceptet. Folk kan ikke vinde noget, og det er også smadder ulovligt at du ligger flashspil direkte ind på din side, som her, medmindre du har en helt speciel aftale med miniclip, hvilket jeg tvivler på. Hvis du ser rundt på de mange danske spille-sites, vil du også opleve at de ikke har selve spilene på deres egen side, men linker ud af huset til andre sider.

Men bare klø på, tror der er et udemærket marked for det du har gang i. Overvej på sigt også at lave noget offline markedsføring for dine konkurrencer, da dette oftest viser sig at være meget oplagt i forbindelse med sms-konkurrencer. Få styr på designet, et mere nymodens look og lidt mere overskuelighed, så er den i skabet!

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Se det er en udmelding jeg kan bruge til noget!
Spillene er skam fuldt lovlige, da aftalen med Miniclip.com tillader mig at placere spillene på min hjemmeside i uændret form. At de ligger lidt skævt af konceptet er måske rigtigt nok. Det er måske værd at overveje at fjerne dem igen.

Mht. prissætningen er det svært at afgøre, hvad den største indtjeningskilde vil være. Pt. har jeg ingen sponsorer og har derfor købt alle præmierne selv i første omgang. Som nyuddannet, der har levet på SU, så har det været en ret dyr fornøjelse. Tillige er prisfastsættelsen sket ud fra hvad mine konkurrenter tager for lignende konkurrencer, så hvis det ikke batter, så må jeg regulere priserne og se hvilken effekt, det har.

Mht. offline-markedsføring er det allerede i planerne at få trykt A4-flyers i 4+4 CMYK. Regner med at udbyde det til en Amino i nærmeste fremtid. Jeg har allerede et distributionsnetværk til disse.

Jeg er enig med, at farverne er lidt kedelige, men jeg vil heller ikke have det til at ligne en 25-øres udsalgsbod med glimmer på enhver overflade. Måske kan jeg finde en gylden middelvej...

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Jeg synes designet er lidt dystert (ordret er nok stavet forkert). Selve dit hovedbanner er for mørkt og de der lines gør det ikke bedre. Sms konkurrencer skal der være lidt spræl i eller er det ikke sjovt at bruge penge på det.
Kan hellere ikke lide at det buer i det ene hjørne når det ikke gør i det andet.
Prøv i nogle lidt mere lyse farver uden de der lines.

Selve menuknapperne ligner noget man har lavet i et program med skabeloner så man bare skal skrive hvad der skal stå på knappen.

Adsense reklamen synes jeg også er malplaceret. Adsense baggrunden passer ikke ind i den overordnet baggrund og en mobil-konkurrence-site med overtakseret sms afgifter, skal der ikke være adsense på da du skal have pengene fra sms'erne. Du må også få nogle af de penge sponserne giver til gaver da de får reklame.

Baggrundenfarven grå passer heller ikke så godt in i det da det næsten falder sammen i et.
Piratgruppen har en baggrund på deres side som bare sparker røv! Den er flot! http://piratgruppen.org/

Denne side har også en baggrund som er god og som vækker opsigt! http://shocknews.dk/


Håber du kan bruge noget af det

Mvh
Kevin

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)