Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste bank?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Leder efter en bank, der er god til at KOMMUNIKERE med deres kunder. 

Hvilken bank mener du er Danmarks bedste bank og hvorfor? =) 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:32

SparNords erhvervsafd.

Har ikke oplevet bedre service andre steder.
Kommunikationen er direkte og skriver jeg en mail er der næsten altid svar indenfor en time. Mange gange indenfor 5-10 minutter.

Og så er jeg fri for en masse gebyr Big Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 11:56

Dommeren:

SparNords erhvervsafd.

Har ikke oplevet bedre service andre steder.
Kommunikationen er direkte og skriver jeg en mail er der næsten altid svar indenfor en time. Mange gange indenfor 5-10 minutter.

Og så er jeg fri for en masse gebyr Big Smile

Lyder godt :) Dog er der nogle delte meninger på Trustpilot. Tror service fuldstændig afhænger bankrådgiver, man får uanset bank, det kan dog godt være mindre banker er mere fokuseret på sine kunder end de store. Lidt sjovt at Bank kategorien på trustpilot ikke virker :b 

Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:15

Hej

Jeg ejer flere virksomheder og alle har jeg startet for egne midler.

Jeg ville godt have haft banken med, men banker i dag ønsker ikke at tage nogen form for risiko. Det er ligegyldigt om den er lille eller stort set kun eksisterer i rådgiverens hoved. 

Senest overvejede vi at lave eget trykkeri for www.skanlogo.dk men opgav ideen, da banken under ingen omstændigheder ville have hjulpet med det. 

Jeg kan dog anbefale Handelsbanken. Ikke fordi at de tager nogen risiko, men de har en god tone overfor kunder og vender tilbage på en ordentlig måde. Min absolut værste oplevelse er med Nordea, som ikke kun er enormt langsomme, men også helt enormt flabede når de så endelig vender tilbage. 

Bo

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 12:17

skanbyte:

Hej

Jeg ejer flere virksomheder og alle har jeg startet for egne midler.

Jeg ville godt have haft banken med, men banker i dag ønsker ikke at tage nogen form for risiko. Det er ligegyldigt om den er lille eller stort set kun eksisterer i rådgiverens hoved. 

Senest overvejede vi at lave eget trykkeri for www.skanlogo.dk men opgav ideen, da banken under ingen omstændigheder ville have hjulpet med det. 

Jeg kan dog anbefale Handelsbanken. Ikke fordi at de tager nogen risiko, men de har en god tone overfor kunder og vender tilbage på en ordentlig måde. Min absolut værste oplevelse er med Nordea, som ikke kun er enormt langsomme, men også helt enormt flabede når de så endelig vender tilbage. 

Bo

Nu er det ikke fordi jeg præcist mangler midler til start af en virksomhed. Det er mere en rigtig træls situation der havde konsekvenser for mig pga. hjernedødt manglen på kommunikation.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:02

Nordea vil jeg nævne. Dels har den mange fordele for private der samler alle deres bankforretninger hos dem, dels giver den disse fordelskunder gratis erhvervskonto, og knytter enten en virksomheds bankrådgiver som kan kombinere privat og erhverv
Læg dertil, at de har mange filialer landsdækkende, net og mobilbank samt online invest og filialer uden for dk i vigtige positioner samt dækker Norden.
Til slut har de kontrol med forretningen og giver dermed sikkerhed

Det findes mange andre gode, men Nordea har fået opbygget et godt rygte de mange senere år.
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:42

Jeg har selv Danske Bank, og dem vil jeg helt klart ikke anbefale. Der er ingen kommunikation.

Jeg har hørt gode ting om Jyske Banks erhvervsafdeling. Her har man tilknyttet en bankrådgiver. Det har jeg ikke i Danske Bank, og de virker professionelle.

Men igen. Det kommer nok an på, hvem du får som bankrådgiver. Men husk at du godt kan stille krav til din bank. Du kan jo bare sige til dem, hvis du synes, at din bankrådgiver er for dårlig, hvis det er en seriøs bank, burde du få en ny bankrådgiver.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:27

Ville også sige Nordea, men det kommer 100% an på rådgiveren, og nu ved jeg at min tidligere rådgiver sider i Nordea, og mere behagelig mand skal man lede langt efter.

SÅ valget bør være udfra bankrådgiveren, og ikke hvad der står på skiltet foran banken...;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

jeg har kun haft en bank i mit liv og det er Nordea og dem er jeg yderste tilfredse med jeg får en super service af dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I nævner alle de store banker, lad mig forklare.

Nørre Nebel sparekasse, (og nej jeg er ikke fra jylland) - Jeg har fået den bedste kundepleje i årevis. Nørre Nebel er lille men en lille effektiv bank med masser af penge.

Så kan i alle spille op med jeres store banker, men det er kun nørre nebel der duer..

God vind..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)