Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pyramidespillet

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
SÅ ER DEN HER.... (eller næsten)

Det nye Pyramidespil... spillet der vil komme til at slå alle rekorder, opnå større salg end alt andet set før.. Og du kan nu være med fra starten...

Spillet er godt nok ikke færdigudviklet endnu, men hvis du kommer med allerede nu, har du chancer for at score kassen...

Gå ikke glip af denne chance for at komme til at arbejde med lige de personer du gerne vil arbejde med, blive rig og lykkelig på utrolig kort tid, få en masse venner til at kigge skævt efter dig og prakke et elendigt spil på samtlige familiemedlemmer, som af ren medlidenhed køber det af dig...

Meld dig til herunder hvis du mener du besidder arbejdskraften der skal til for at skabe dette fantastiske koncept...

Brainstormen er i gang, møllehjullet kører og the game is on...

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:44
Så mangler vi bare at en af de ellers ret hurtige Moderator, får flyttet dette indlæg til en passende katagori!!
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:44
DET ER HEEELT VILD!!!!!

Jeg har ikke tiden, men vil gerne kunne følge med i tråden, så derfor dette indlæg ;)

PS. nårh jo det kunne jeg naturligvis have valgt, hvis jeg havde tænkt den tanke.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:49
ja Martin, for du kan jo ikke bare trykke på knappen, "abonner på denne tråd" ? ! ;-) !

Det må da være den eneste rigtige kategori... sådan som jeg ser det i hvert fald... men en moderator skal da være velkommen til at flytte den...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:52
Dato: 28-06-2007 17:44:00
Forfatter: Martin Tygsen
DET ER HEEELT VILD!!!!!

Enig! Det bliver KÆÆÆMPE STORT DET HER og kommer til at revolutionere verden.
(for dem som ikke var med fra starten: http://www.amino.dk/view.asp?mode=viewtopic&topicID=17773#114478)

Som deMib var inde på, bør dette laves som et elektronisk online spil. Havde selv tanken inden han kom med det og tror også selv at det er den rette vej.
Hvis I endnu ikke er nok i arbejdsgruppen, så vil jeg gerne tilbyde mig under fanerne - så længe det ikke indebærer at jeg skal lokke alle mine venner til at betale penge til noget

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:58
Dato: 28-06-2007 17:48:30 Forfatter: Brian Brandt
ja Martin, for du kan jo ikke bare trykke på knappen, ''abonner på denne tråd'' ? ! ;-) !

Det må da være den eneste rigtige kategori... sådan som jeg ser det i hvert fald... men en moderator skal da være velkommen til at flytte den...

Katagorien hedder "Multi-level Marketing, Network Marketing, Direkte Salg"

Jeg ved godt, at I er en flok som ikke ønsker at sætte jer ind den seriøse del af branchen, men vi kan vel godt blive enig om at spas og underholdning må høre til i en anden katagori, selvom i ikke accepetere Network Marketing som en seriøs branche.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 17:59
DET ER HEEELT VILD!!!!!
Jeg har et par ideer til at viderudvikle det fantastiske til et fysisk spil.
Skal jeg poste dem her eller???
Tillykke og godt gået

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:05
Haha! Det er god humor der her bliver kastet i spil - ideen er ganske god - og det er da alletiders chance til at få debatteret og klarlagt HVAD pyramidespil som fænomen og iøvrigt rent praktisk her... jeg skal nok kaste nogle ideer i spil - det kan faktisk gå hen og blive et ganske underholdende og lærerigt spil!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:09
Dato: 28-06-2007 17:58:57
Forfatter: Anne Fogel

DET ER HEEELT VILD!!!!!
Jeg har et par ideer til at viderudvikle det fantastiske til et fysisk spil.
Skal jeg poste dem her eller???
Tillykke og godt gået

Nej nej for Guds skyld. Hele planen med et pyramidespil er jo, at folk først for information og viden efter at de har betalt 25.000,-

Spøg til side; som jeg har forstået det, er dette brain-storm forummet for Pyramidespillet.dk så ja, kom endeligt med dine udspil :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:32
Jeg har lige rettet redirected til, så www.Pyramidespillet.dk peger på denne tråd.

Vi mangler et matematisk geni, der kan sammensætte en bonusplan som er komplet umulig at gennemskue eller forklare, og som vi derfor altid kan løbe fra, hvis det bliver for "hedt" - vi kan jo blot omfortolke den efter forgodtbefindende :)

Jeg vil anbefale at vi overvejer et Fuzzy Logisk Matrix. Fyzzy Logic matematik er så fantastisk, fordi man med dette kan udtrykke ikke bare ja og nej - 0 og 1, men også "måske", "næsten" og "tæt på", og derfor ville det falde meget naturligt ind i et scam, som jo egenligt ikke har til formål at nogen skal kunne gennemskue det. De skal bare lukke r... og synge HEEELT VIIILDT i kor, så skal det nok gå :)
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)