SÅ ER DEN HER.... (eller næsten) Det nye Pyramidespil... spillet der vil komme til at slå alle rekorder, opnå større salg end alt andet set før.. Og du kan nu være med fra starten... Spillet er godt nok ikke færdigudviklet endnu, men hvis du kommer med allerede nu, har du chancer for at score kassen... Gå ikke glip af denne chance for at komme til at arbejde med lige de personer du gerne vil arbejde med, blive rig og lykkelig på utrolig kort tid, få en masse venner til at kigge skævt efter dig og prakke et elendigt spil på samtlige familiemedlemmer, som af ren medlidenhed køber det af dig... Meld dig til herunder hvis du mener du besidder arbejdskraften der skal til for at skabe dette fantastiske koncept... Brainstormen er i gang, møllehjullet kører og the game is on... |
Pyramidespillet
|
Jeg har ikke tiden, men vil gerne kunne følge med i tråden, så derfor dette indlæg ;) PS. nårh jo det kunne jeg naturligvis have valgt, hvis jeg havde tænkt den tanke. |
ja Martin, for du kan jo ikke bare trykke på knappen, "abonner på denne tråd" ? ! ;-) ! Det må da være den eneste rigtige kategori... sådan som jeg ser det i hvert fald... men en moderator skal da være velkommen til at flytte den... |
Enig! Det bliver KÆÆÆMPE STORT DET HER og kommer til at revolutionere verden. (for dem som ikke var med fra starten: http://www.amino.dk/view.asp?mode=viewtopic&topicID=17773#114478) Som deMib var inde på, bør dette laves som et elektronisk online spil. Havde selv tanken inden han kom med det og tror også selv at det er den rette vej. Hvis I endnu ikke er nok i arbejdsgruppen, så vil jeg gerne tilbyde mig under fanerne - så længe det ikke indebærer at jeg skal lokke alle mine venner til at betale penge til noget ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
DET ER HEEELT VILD!!!!! Jeg har et par ideer til at viderudvikle det fantastiske til et fysisk spil. Skal jeg poste dem her eller??? Tillykke og godt gået |
Anne Fogel - smykker med mod
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Dato: 28-06-2007 17:58:57 Forfatter: Anne Fogel DET ER HEEELT VILD!!!!! Jeg har et par ideer til at viderudvikle det fantastiske til et fysisk spil. Skal jeg poste dem her eller??? Tillykke og godt gået Nej nej for Guds skyld. Hele planen med et pyramidespil er jo, at folk først for information og viden efter at de har betalt 25.000,- ![]() Spøg til side; som jeg har forstået det, er dette brain-storm forummet for Pyramidespillet.dk så ja, kom endeligt med dine udspil :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Vi mangler et matematisk geni, der kan sammensætte en bonusplan som er komplet umulig at gennemskue eller forklare, og som vi derfor altid kan løbe fra, hvis det bliver for "hedt" - vi kan jo blot omfortolke den efter forgodtbefindende :) Jeg vil anbefale at vi overvejer et Fuzzy Logisk Matrix. Fyzzy Logic matematik er så fantastisk, fordi man med dette kan udtrykke ikke bare ja og nej - 0 og 1, men også "måske", "næsten" og "tæt på", og derfor ville det falde meget naturligt ind i et scam, som jo egenligt ikke har til formål at nogen skal kunne gennemskue det. De skal bare lukke r... og synge HEEELT VIIILDT i kor, så skal det nok gå :) |