Brug Net-Safe til at validere dine købere! Net-Safe er ret nyt og kører stadig i en Beta version. Jeg skal selv til at bruge www.Net-Safe.dk til at validere mine brugere på www.nofakepeople.dk da jeg gerne vil sikre mig at mine medlemmer ikke fusker med deres identitet. Det bliver kanon når Net-Safe blive store fordi så vil de på deres side have en oversigt over portaler hvor man kan bruge sit Net-Safe ID, dette vil vi alle kunne nyde godt af. :-) Tjek det ud! Mvh Marie-Louise |
Jeg købte varer for 5.000 kr i UK og blev ringet op af en flink fyr der blot ville sikre sig at jeg var mig. Det opfattede jeg ikke dårligt på nogen måde men næsten som en service overfor mig som visakort ejer.
Hvis jeg får en ordre væsentligt over ordreniveau vil jeg have en leveringsaddresse jeg kan bekræfte hænger sammen med personen og vi nægter generelt at levere til post boks adresser da vi har erfaring med at det ofte er den type adr. der er problemer med. Udenlandske handler er vi også noget mere kritiske overfor.