Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os reklamere for hinanden. Reklamering i de ordre der alligevel sendes.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Blev inspireret af Martins video indlæg hvor han snakker om at vi glemmer den "gamle" måde at reklamere på.

Dvs. at reklamere for hinanden de de ordre der alligevel bliver sendt til kunderne.

Nu sælger jeg for eksempel snørebånd og kunne med stor fordel reklamere for webshops der sælger sko eller tøj.

Det samme ville disse webshops kunne gøre for mig.

Jeg søger folk der er interesseret i en sådan aftale. Smid en Privat besked til mig da det ikke er derfor jeg opretter dette indlæg.

Ville diskutere om man ikke kunne tage det et niveau højere op og reklamere for hinanden på facebook sider, nyhedsbreve og sågar i en fysisk butik.

Er der nogen der har erfaringer med hvilke aftaler der kan lade sig gøre at få i hus, samt hvordan det gøres når vi snakker om "de store drenge" (og piger :) )

Håber i har nogle guldkorn, og vil samarbejde.

Mvh

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:51

Hej Christian.

Det vil måske minde lidt for meget om Afilliate, bare uden penge. Og jeg tror de " store drenge & piger " godt hved hvad reklamepladser på deres sider er værd. Så der kommer du nok ikke med uden at skulle hive muldvarpe skindet op af lommen.

Det er nok nemmere at lave nogle grupper her på Amino som giver hinanden Likes samt reklamerer for hinanden på facebook.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 21:27

Nej Michael, jeg her ser tænkes på det man sender afsted til kunder. Her kunne man smide flyer med for partner. Synes ideen er super. Vil da selv gerne finde en der komplimentere os på legetøj :-)

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:42
Jeg synes det lyder som en god ide, nu har jeg desværre ikke nogen webshop, men giver gerne en banner reklame på min side lagersalg.com mod at en anden reklamere for mi
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 08:52

Det kunne jeg også være med på.

PS. det er muligvis mig, der er blind, men hvordan kontakter man folk via PB i dag? (eller har alle i denne tråd slået det fra)?

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 09:59

det er en rigtig god ide - mange af de store som f.eks lovefilm bruger dette trick, det er bare mod betaling at få sendt noget med, men man kommer ud til en masse potentielle kunder hvis man har et produkt i den målgruppe, der kan nemt smides en flyer med i DVD pakken.

vh T

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 14. Nov 11
Skrevet kl. 21:45

Hej

Hvis der er nogen som gerne vil have en annonce på lagersalg.com, mod bytte for anden form for reklame, det kan være hvad som helst, så send endelig en mail til mig på info@lagersalg.com

Tilmeldt 14. Nov 11
Skrevet kl. 21:46

Jeg vil gerne tilbyde en annonce på lagersalg.com mod anden reklame, bare send en mail til mig på info@lagersalg.com så kan vi se hvad vi kan finde ud af...

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:22

Christian:

Blev inspireret af Martins video indlæg hvor han snakker om at vi glemmer den "gamle" måde at reklamere på.

Dvs. at reklamere for hinanden de de ordre der alligevel bliver sendt til kunderne.

Great idea Christian :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:14

Stjerner til Christian. Det er godt tænkt.

Hans

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)