Hej Aminoer Blev inspireret af Martins video indlæg hvor han snakker om at vi glemmer den "gamle" måde at reklamere på. Dvs. at reklamere for hinanden de de ordre der alligevel bliver sendt til kunderne. Nu sælger jeg for eksempel snørebånd og kunne med stor fordel reklamere for webshops der sælger sko eller tøj. Det samme ville disse webshops kunne gøre for mig. Jeg søger folk der er interesseret i en sådan aftale. Smid en Privat besked til mig da det ikke er derfor jeg opretter dette indlæg. Ville diskutere om man ikke kunne tage det et niveau højere op og reklamere for hinanden på facebook sider, nyhedsbreve og sågar i en fysisk butik. Er der nogen der har erfaringer med hvilke aftaler der kan lade sig gøre at få i hus, samt hvordan det gøres når vi snakker om "de store drenge" (og piger :) ) Håber i har nogle guldkorn, og vil samarbejde. Mvh Christian |
Hej Christian.
Det vil måske minde lidt for meget om Afilliate, bare uden penge. Og jeg tror de " store drenge & piger " godt hved hvad reklamepladser på deres sider er værd. Så der kommer du nok ikke med uden at skulle hive muldvarpe skindet op af lommen.
Det er nok nemmere at lave nogle grupper her på Amino som giver hinanden Likes samt reklamerer for hinanden på facebook.