Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post DK - ARGH!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er ved at være godt og grundig træt af post dk.

Sidder og venter på en vigtig pakke, samtidig med at jeg holder øje på track n trace..

Lige pludselig ændrer den status til at den er forsøgt leveret på adressen. De har ikke engang ringet på!

I min postkasse ligger der heller ikke en note fra dem, og de har af ukendte årsager valgt at den skal afhentes på et posthus, der ligger 3 km fra mig. I stedet for mit "normale" posthus, der ligger lige rundt om hjørnet.

Kan kun ryste på hovedet

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 19:35

Hej SimSam.

Det lyder til du glæder dig til at modtage din pakke, og derfor kan ventetiden være endnu mere træls. Jeg har selv stået i samme situation op til flere gange, det har dog været under toldbehandlingen hos Post Danmark. Jeg kan kun give dig et lille men venligt råd, selv om det sikkert ikke er super forståeligt lige pt. Postmanden, fortolderen eller kundeservice-medarbejderen har sikkert gjort deres bedste for at kunne levere din pakke til dig. Der er åbenbart sket en fejl fra deres side, hvilket de sikkert også vil gøre alt for at bringe i orden igen, hvis du gør dem opmærksom på dette. Tag ned rundt hjørnet til dit normale posthus, og spørg dem om hvad der er sket. Når man er venlig, smiler og er fattet, syntes jeg altid de er villige til at gøre en ekstra indsats for at give kunden en god oplevelse.

Jeg håber du får din pakke hurtigst muligt.

Hav en god aften.

Christian.

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:48

Har nu heller ikke tænkt mig at gå ned og være et fjols på posthuset, men man betaler jo ligesom for at det skal leveres til døren.. Er sådan set ligeglad med hvad der er gået galt.. 

Men det er da også træls for vedkommende ved kassen, at de skal lave mere fordi deres bud er dovne..

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SimSam:

Har nu heller ikke tænkt mig at gå ned og være et fjols på posthuset, men man betaler jo ligesom for at det skal leveres til døren.. Er sådan set ligeglad med hvad der er gået galt.. 

Men det er da også træls for vedkommende ved kassen, at de skal lave mere fordi deres bud er dovne..

Du har betalt at få leveret til døren - såfremt det ikke sker, er hende ved kassen betalt til at hjælpe dig. Tænk hvis der ikke var nok penge til at have hende ansat, så du skulle afsted 3km hver eneste gang :).

Se lidt positivt på det. At de faktisk yder en service, om at levere pakker. At det så nogle gange går galt, er jo fordi det er menneskeligt at fejle.

Du kunne også afhente pakken selv, der hvor du nu end har bestilt den. Men det ville gøre livet mere besværligt.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 08:38

Lucas: Det er altid vigtigt at tackle problemerne roligt og venligt. Men vi kan da ikke komme udenom, at han har betalt for en service som han ikke har modtaget.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:45

Jonas Krogslund Jensen:

Lucas: Det er altid vigtigt at tackle problemerne roligt og venligt. Men vi kan da ikke komme udenom, at han har betalt for en service som han ikke har modtaget.

Post danmark, levere en service om at levere pakker til din dør, er dette ikke muligt levere de den til et posthus nær ham (i dette tilfælde 3km væk).

Han skal nu være glad for de ikke bare sender pakken tilbage ;) Og så ligge en seddel om han kan hente den hos afsenderen.

Så lidt service har han da fået.

Der er sku så meget i Danmark (og resten af verdenen) man betaler for, men nok ikke får noget ud af det direkte. Men indirekte er det jo godt nok alligevel.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 08:53

Helt enig med Lucas.

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:55

Har du husket at læse betingelserne?

Jeg var ude for selv samme for halvanden måneds tid siden. Jeg ringede selvfølgelig og brokkede mig, hvor jeg blev henvist til butikkens leveringspolitik. Der stod det klart og tydeligt at det blev leveret til det nærmeste posthus og altså ikke til adressen. Jeg måtte derefter undskylde og havde en anelse røde øre.. Havde jeg dog bare taget mig tid til at læse leveringsbetingelserne i stedet for tankeløst at sætte det flueben. Man bliver klogere for hver fejl man laver! :-)

Venlig hilsen

Christian

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:16

Cvester:

Har du husket at læse betingelserne?

Jeg var ude for selv samme for halvanden måneds tid siden. Jeg ringede selvfølgelig og brokkede mig, hvor jeg blev henvist til butikkens leveringspolitik. Der stod det klart og tydeligt at det blev leveret til det nærmeste posthus og altså ikke til adressen. Jeg måtte derefter undskylde og havde en anelse røde øre.. Havde jeg dog bare taget mig tid til at læse leveringsbetingelserne i stedet for tankeløst at sætte det flueben. Man bliver klogere for hver fejl man laver! :-)

Venlig hilsen

Christian

Du har en pointe! :)

Så levering til adressen er faktisk en ekstra service! Vær positiv :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18

Lucas - Hosting4Real:

Post danmark, levere en service om at levere pakker til din dør, er dette ikke muligt levere de den til et posthus nær ham (i dette tilfælde 3km væk).

Han skal nu være glad for de ikke bare sender pakken tilbage ;) Og så ligge en seddel om han kan hente den hos afse ...

Hvorfor skal han være glad for det? :)
Hvis jeg bestiller en BigMC skal jeg så være glad for at få hvad jeg har betalt for? De kunne jo have spist den på vej over til mig, så jeg skal bare klappe kaje, og være glad for at de har været så gavmilde ikke at have spist min burger.

Han har bestilt et produkt, han ikke har modtaget, ikke nok med det så sender de den til posthuset 3km væk, selvom der er et lige rundt om hjørnet? Et sted jeg går udfra pakkerne normalt bliver sendt hen, såfremt man ikke har været hjemme og modtage dem.

Men som der allerede er nævnt, gå ikke op og te dig på posthuset, forklar dem din situation så er jeg sikker på de skal nok hjælpe dig, så godt de nu kan. :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)