Hejsa, Er ved at være godt og grundig træt af post dk. Sidder og venter på en vigtig pakke, samtidig med at jeg holder øje på track n trace.. Lige pludselig ændrer den status til at den er forsøgt leveret på adressen. De har ikke engang ringet på! I min postkasse ligger der heller ikke en note fra dem, og de har af ukendte årsager valgt at den skal afhentes på et posthus, der ligger 3 km fra mig. I stedet for mit "normale" posthus, der ligger lige rundt om hjørnet. Kan kun ryste på hovedet |
Hej SimSam.
Det lyder til du glæder dig til at modtage din pakke, og derfor kan ventetiden være endnu mere træls. Jeg har selv stået i samme situation op til flere gange, det har dog været under toldbehandlingen hos Post Danmark. Jeg kan kun give dig et lille men venligt råd, selv om det sikkert ikke er super forståeligt lige pt. Postmanden, fortolderen eller kundeservice-medarbejderen har sikkert gjort deres bedste for at kunne levere din pakke til dig. Der er åbenbart sket en fejl fra deres side, hvilket de sikkert også vil gøre alt for at bringe i orden igen, hvis du gør dem opmærksom på dette. Tag ned rundt hjørnet til dit normale posthus, og spørg dem om hvad der er sket. Når man er venlig, smiler og er fattet, syntes jeg altid de er villige til at gøre en ekstra indsats for at give kunden en god oplevelse.
Jeg håber du får din pakke hurtigst muligt.
Hav en god aften.
Christian.