Tak for info og komplimenterne. Jeg får folkene til at se på det. Send endelig info, hvis der findes flere "problemer" |
Massiv eksponering fra start - mon viceværten vil være med
søger ligesindede i Sønderjylland
I har gang i noget rigtig spændende omkring relanceringen af selve begrebet Rock N Roll, og det giver jer gode muligheder for at vælge historier og personer, som ikke uniddelbart passer ind under termen (læs: nyhedsvært og noget uden for musik). Kæmpe tillykke - glæder mig til at følge udviklingen og blive endnu mere Rock N Roll! Mvh. René |
God ide med et "Rock''N Roll" magasin - uanset hvor meget musik der så lige er i det. Jeg har personligt aldrig helt sluppet min baggrund i netop musikbranchen, og elsker fortsat at spille rockstjerne, når jeg farer rundt i verden og spiller skide smart :) Så selvom man bare er en kedelig søgemaskinenørd, så kan man godt have det sjovt - et par eksempler følger ... Og til dem der ikke kan tåle denne form for egocentrisk fremhævelse af sig selv - fuck jer! :) ![]() ![]() Og jo, jeg HAR faktisk stadig lidt fat i musikken ... :) ![]() |
Hvis du gør dig endnu mere bemærket, så skulle vi næsten overveje et interview med dig også. Nu skal vi lige have Thorborg overstået.... Rene: Tak tak. Det går virkeligt amok. Jeg ser, at du har fundet stedet, hvor jeg lod min pen styre slaget jvf. dit link. Det er netop essensen. Det handler ikke om musik. Det handler om at VÆRE rock ''n'' roll. Det er Mick Jagger, men det er Henrik Skovgaard også..... Og Martin for den sags skyld... Der er meget mere i vente..... |
![]() |
Nu ved jeg jo ikke hvilke stoffer der befinder sig i de tåger du sidder i - men når de letter kan du sikkert bedre læse :) > Hvis du gør dig endnu mere bemærket ... hehe, jeg tror ikke det vil være sundt for mit generelle helbred eller overlevelse at skeje meget mere ud, men du skal da altid være velkommen til at slå på tråden :) |
|
Damn, jeg ville gerne se jeres hjemmeside.. Men nej den virker ikke:-( Men Jan, du er velkommen til at tilmelde mig, jeres nyhedsbrev og sende mig et link når siden er oppe igen. charly@ceravista.com Men sjov idé. Til dem (læs: forældre, familiemedlemmer, lærer osv) der gennem tiden har sagt til mig at jeg burde binde slipset og burde dit og burde dat, har jeg altid sagt: "Hey dude, i''m nothing but a rockstar,, Så jeg er vild med idéen med at "Rockstar-te" folk. God vind |
![]() |