Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Massiv eksponering fra start - mon viceværten vil være med

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-06-2007 00:46:00
Forfatter: Dimitri Hardorff
I skal lige se på Jeres velkomstmail ved profiloprettelse. Baggrundsfarven gør mailen meget svær at læse, medmindre at jeg gnider næsen mod skærmen.

Tak for info og komplimenterne. Jeg får folkene til at se på det. Send endelig info, hvis der findes flere "problemer"

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:18
Stærkt, Jan!

I har gang i noget rigtig spændende omkring relanceringen af selve begrebet Rock N Roll, og det giver jer gode muligheder for  at vælge historier og personer, som ikke uniddelbart passer ind under termen (læs: nyhedsvært og noget uden for musik).

Kæmpe tillykke - glæder mig til at følge udviklingen og blive endnu mere Rock N Roll!

Mvh.

René

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:38
God ide med et "Rock''N Roll" magasin - uanset hvor meget musik der så lige er i det.

Jeg har personligt aldrig helt sluppet min baggrund i netop musikbranchen, og elsker fortsat at spille rockstjerne, når jeg farer rundt i verden og spiller skide smart :)

Så selvom man bare er en kedelig søgemaskinenørd, så kan man godt have det sjovt - et par eksempler følger ...

Og til dem der ikke kan tåle denne form for egocentrisk fremhævelse af sig selv - fuck jer! :)

Mikkel_vegas_1.jpg

ny2007-pimpmobil.jpg

Og jo, jeg HAR faktisk stadig lidt fat i musikken ... :)

medley-demib-thordal.gif

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:32
Mikkel: ifølge vores fuck-janteloven overbevisning, så er det mere end velkomment, at forherligere sig selv ved at poste rock ''n'' roll stuff - ingen kaster op.... Lad dette være en opfordring til alle....

Hvis du gør dig endnu mere bemærket, så skulle vi næsten overveje et interview med dig også. Nu skal vi lige have Thorborg overstået....

Rene: Tak tak. Det går virkeligt amok. Jeg ser, at du har fundet stedet, hvor jeg lod min pen styre slaget jvf. dit link. Det er netop essensen. Det handler ikke om musik. Det handler om at VÆRE rock ''n'' roll. Det er Mick Jagger, men det er Henrik Skovgaard også..... Og Martin for den sags skyld...

Der er meget mere i vente.....

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 13:03
Mikkel lol, vi brækker os ikke over du fremhæver dig selv, vi undre os kun over hvad din post laver i denne tråd. Det jo tåge snak af den bedste skuffe, herligt med en lille griner
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:32
> Det jo tåge snak
Nu ved jeg jo ikke hvilke stoffer der befinder sig i de tåger du sidder i - men når de letter kan du sikkert bedre læse :)

> Hvis du gør dig endnu mere bemærket ...
hehe, jeg tror ikke det vil være sundt for mit generelle helbred eller overlevelse at skeje meget mere ud, men du skal da altid være velkommen til at slå på tråden :)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:23
Fotoserien kunne være dig og en lille skræmt knægt i en boksering - Drengen skulle være klistret ind i Google logoer. Knægten skulle så ligge sønder banket i hjørnet, og dig trumferende i midten af ringen...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:39
Jan, jeg er frisk på det meste. Det lyder som en sjov ide :)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 02:23
Damn, jeg ville gerne se jeres hjemmeside.. Men nej den virker ikke:-(

Men Jan, du er velkommen til at tilmelde mig, jeres nyhedsbrev og sende mig et link når siden er oppe igen. charly@ceravista.com

Men sjov idé.

Til dem (læs: forældre, familiemedlemmer, lærer osv) der gennem tiden har sagt til mig at jeg burde binde slipset og burde dit og burde dat, har jeg altid sagt:

"Hey dude, i''m nothing but a rockstar,,

Så jeg er vild med idéen med at "Rockstar-te" folk.

God vind

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 10:46
Tylle: Jeg har nu ikke rapporteret nogen fejl på siden, så give it a go igen

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)