Syntes selv der er mange muligheder for at tjene penge i projektet, men der selvfølgleig også mulighed for det ville floppe. Men det er der jo alt. Det største problem er nok og man er parat til at bruge denne form for communitys, efter hvad jeg ved findes der ikke sådan noget på dansk, jeg har rendt ind i nogle udenlandske som har en lille smule af tingene, men syntes langt fra det ligner aligevel. Nu du snakker om virskomheder som sælger kurser, så kunne det også være en mulighed. Jeg blev uddannet her i sidste månede, og der så jeg på skolen hvordan man køber kursus materialer hjem. Feks vi fik 1 uges lyn kursus i et program, der til købte man 20 hæfter a 99 kr, uden nogle satte spørgsmålstegn ved det. Det kursus køres 2 gange om året, + der bliver lavet samme kursus mange gange om året for erhvervslivet. Lad os sige det måske er 200 hæfter a 99 kr om året, og det bare et kursus, de har nok 5-6 kurser af samme slags bare i forskellige programmer. Og det er en skole i danmark. Så der er selvfølgleig mange områder man kunne gå ind på. |
Dato: 1/4/2006 1:31:18 PM Forfatter: mk Sorry jeg misforstod digSyntes selv der er mange muligheder for at tjene penge i projektet, men der selvfølgleig også mulighed for det ville floppe. Men det er der jo alt.
- allwaysDet største problem er nok og man er parat til at bruge denne form for communitys, efter hvad jeg ved findes der ikke sådan noget på dansk, jeg har rendt ind i nogle udenlandske som har en lille smule af tingene, men syntes langt fra det ligner aligevel.- Se nu rører du ved noget der er alfa-omega. For jeg synes tit at jeg har haft en genial idé, og har hørt om andre der har geniale ideér, men der skal være en efterspørgsel på produktet, ellers er det ikke relevant. Ihverfald ikke hvis du ser på det som en kommerciel virksomhed.Nu du snakker om virskomheder som sælger kurser, så kunne det også være en mulighed. Jeg blev uddannet her i sidste månede, og der så jeg på skolen hvordan man køber kursus materialer hjem. Feks vi fik 1 uges lyn kursus i et program, der til købte man 20 hæfter a 99 kr, uden nogle satte spørgsmålstegn ved det. Det kursus køres 2 gange om året, + der bliver lavet samme kursus mange gange om året for erhvervslivet. Lad os sige det måske er 200 hæfter a 99 kr om året, og det bare et kursus, de har nok 5-6 kurser af samme slags bare i forskellige programmer. Og det er en skole i danmark. Så der er selvfølgleig mange områder man kunne gå ind på.- Jeg syens du skulle gå lidt i dybden med om der er aftagere/brugere til dit community. Brug måske nogen af de sider du ref. til tidligere. Her kan du spørge lidt ind til det. Jeg tror også der er mange herinde der har en menig om det. Måske du skulle formulerer en ny tråd, hvor du præciserede hvad du vil. Bare et forslag...Good luck...