Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min firmaside version 0.6

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået arbejdet lidt videre med min firmaside, så vil gerne høre hvad I synes om det "nye" design. Har lavet to versioner, en mørk og en lys

Mørk: http://spicyweb.dk/

Lys: http://spicyweb.dk/index_bright.php

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:43

Hej Martin,

Jeg syntes, siden var meget mørk og det gav mig ikke lyst til at kigge videre på siden.

Måske man kunne ændre baggrundsfarven til noget lysere?

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:49

jeg må erkende siden er en del mere overskuelig nu

dog er siden stadigvæk ekstrem mørk så jeg ville personligt vælge nogle mere tillokkende farver end de dystre farver på siden , der er ikke en gang lidt farver i social logoer eller lidt farver i et banner på siden der giver lidt live i siden

jeg kan se vis klikker oppe i menuen , siger siden åh for pokker denne her side findes ikke , derved er en del undersider der lige skal ordnes kan jeg se

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 23:54

Simon Mark Nielsen:

Hej Martin,

Jeg syntes, siden var meget mørk og det gav mig ikke lyst til at kigge videre på siden.

Måske man kunne ændre baggrundsfarven til noget lysere?

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Har tilføjet en helt lys version her http://spicyweb.dk/index_bright.php

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 23:55

Mikael christiansen:

jeg må erkende siden er en del mere overskuelig nu

dog er siden stadigvæk ekstrem mørk så jeg ville personligt vælge nogle mere tillokkende farver end de dystre farver på siden , der er ikke en gang lidt farver i social logoer eller lidt farver i et banner på siden der giver lidt live i siden

jeg kan se vis klikker oppe i menuen , siger siden åh for pokker denne her side findes ikke , derved er en del undersider der lige skal ordnes kan jeg se

Super :)

Ja, undersiderne er ikke sat på endnu, men fik da lige mulighed for at sætte en test 404 side op også i samme ombæring :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 09:07

Andre der har en mening om den? :)

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 09:42

Flot side :-)
Tænker for seo hensyn noget "nyheder" på forsiden for at skabe dynamik.
Måske forbered plads til facebook integration eller trustpilot. Disse skaber troværdighed om dit firma.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 09:45

Hej Martin

Jeg må umiddelbart indrømme at designet ikke lige er min stil, men det er ikke helt fair blot at udtale dette, derfor har jeg samlet 3 ting jeg synes jeg du bør kigge lidt mere på:

1. Få websitet delt op i lidt kategorirer rent design mæssig. Det er med til at gøre websitet mere overskueligt og i sidste ende mere brugervenligt. Det kunne f.eks. gøres ved at adskille header, brødtekst og footer - gør det evt. ved nogle forskellige farver i forhold til baggrunden.

2. Jeg mener menuen ikke er overskuelig nok og kan virke meget rodet for brugeren.

3. Når jeg ser dine kundereferencer (citaterne), synes jeg faktisk de produkter du har lavet for dem ser mere indbydende ud end dit eget produkt som gerne skulle være med til at sælge dine løsninger. Dermed sagt ville jeg arbejde videre med designet helt overordnet set.

- Forsæt det hårde arbejde det skal senere nok belønne sig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 10:23
@martin

Tak :) ja det har du en pointe i mht trustpilot ihf. Er ikke sikker på at der kommer facebook på inden for en overskuelig fremtid :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 10:28
@Jonas

Hver sin smag ;)

Men god ide med at dele det op med lidt farver, de vil gøre det helt sikkert mere overskueligt.

Mht menuen så kan det vær du har ret. Jeg blev ret glad form mit lille påfund der dog :)

Mht referencerne så er det ikke mig der ha lavet designs til dem ;)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)