Vinderen er vist fundet, men satser da på top 10 nu. Selvom Januar godt nok er lidt død i forhold til december. kan vi ikke holde jul hver måned?
December var min fjerderingeste måned i 2012. Til gengæld ser jeg allerede ud til nu at tjene 40-50 % mere i januar - sådan er livet som tjeneste-, og ikke produkts-affiliate. Lad os have mere januar. Og maj. Jeg elsker maj!
Hej Halfdan, Er det bare mig, eller mangler vi ikke din indtjeningsrapport for december måned? :)
Mvh. Gustav
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Måneden satte ny rekord rent indtjeningsmæssigt (kr.150,-), men det er dog ikke noget jeg bliver rig på lige nu . Men mit underskud bliver dog mindre og mindre.
Det sjove er til gengæld at jeg bliver kontaktet af flere og flere der gerne vil skrive gæste-artikler omkring alle mulige emner inden for det at date, som kan være alt lige fra hvad du skal være forberedt på inden en date, hvordan og hvornår der skal kysses osv. Senest er jeg blevet kontaktet af en damsk kvinde der er bosat i London, og hun vil gerne skrive klumme-artikler omkring emnet.
Jeg syntes det er fedt at folk selv er begyndt at henvende sig til min side for at måtte skrive artikler om emnet, og selvfølgelig er det også for at få backlinks at de gør det.
Kan ikke huske om jeg har skrevet det før, men www.dating-i-dk.dk har nu pagerank 3, hvilket jeg syntes er super fedt.
Og hvis folk ikke lige har opdaget det opdaterede jeg stillingen i går - så skal jeg bare lige have flækket den flabede person over mig her i februar! :-)