Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 44 ud af 57 (563 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

På TD side står der UB og Plus profil under Dating.dk, er det en fejl?
Jeg må desværre være dig svar skyldig. Smid en mail til support.dk@tradedoubler.com, så skal jeg sørge for, at du får svar :-)
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 02:25

KasperK alle spiludbydere har deres eget affilitate netværk der giver mere end 30% af hvad en personer taber resten af tiden han nu lever ;-)

Ellers har tradetracker en 300 kr lead på et unitbet sign up.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:04

Der kommer ingen rapport fra http://print-patroner.dk/ 

Da jeg ikke fik lavet noget sidste måned. Men et hurtigt tjek på siden nu vil vise at jeg er igang nu :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er imponeret over hvordan Nicolaj, kan have en indtjening på over 5.000,- efter et par måneder - det er godt gået!

Det er utrolig spændende at følge med på sidelinjen (og meget inspirerende) - jeg glæder mig allerede til den 1. December!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:31

Jeg kan se, jeg helt har glemt at opdatere mine tal - så I får lige et link herunder. Jeg kan afsløre, at min indtjening er steget med 400 %, men at jeg stadig ikke ligefrem er i toppen. ;-)

Jeg opdaterer i øvrigt tal på AffiliateDM.dk (som nu har PR3) i morgen, så husk at sende tal inden da.

Game on, venner!

http://halfdantimm.dk/oktober-indtjeningsrapport-i-affiliate-dm-2012

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 11:01

Det er meget inspirerende at følge denne konkurrence ;-)

Jeg er spandt på hvor lang tid vinderen ender op med at have brugt på at lave de 50.000 kr. som er målet.

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:29

Jeg har skrevet til halfdan og håber på at kunne være med i DM. Jeg deltager med siden http://fede-gadgets.dk

Mere om siden sener, eneste jeg har at sige er at den slet ikke er klar endnu da jeg er ved at modificere dessignet

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:41
Cap'n Halfdan Timm:
steget med 400 %

Det er utroligt i kan det Stick out tongue Glæder mig også til at se flere gode placeringer og især dem jeg laver arbejde for. Vil ikke sige hvem, men håber det bedste for alle.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Lars Rasmussen (og jeg) må desværre trække os fra Affiliate DM konkurrencen med vores deltagende website, LEDpaerer.dk 

Vi er nemlig blevet opkøbt af Diodan ApS, som driver den førende LED webshop herhjemme: www.diodepære.dk

Som medejere i Diodan glæder Lars og jeg os til at hjælpe med den videre udvikling af forretningen, hvor vi kommer til at arbejde med kodning, teknik og online markedsføring.

Vores partnere hos Diodan, Thomas Schmidt og Simon Haubjerg Jørgensen er faktastisk erfarne og dygtige, og de har allerede opbygget en rigtig sund forretning i vækst, så vi glæder os helt vildt til at deltage i udviklingen med dem!

Beklager igen, at vi må trække os, men for pokker hvor er vi alligevel glade i dag! :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:28

Anders Saugstrup:

Lars Rasmussen (og jeg) må desværre trække os fra Affiliate DM konkurrencen med vores deltagende website, LEDpaerer.dk 

Vi er nemlig blevet opkøbt af Diodan ApS, som driver den førende LED webshop herhjemme: www.diodepære.dk

Som medejere i Diodan glæder Lars og jeg os til at hjælpe med den videre udvikling af forretningen, hvor vi kommer til at arbejde med kodning, teknik og online markedsføring.

Vores partnere hos Diodan, Thomas Schmidt og Simon Haubjerg Jørgensen er faktastisk erfarne og dygtige, og de har allerede opbygget en rigtig sund forretning i vækst, så vi glæder os helt vildt til at deltage i udviklingen med dem!

Beklager igen, at vi må trække os, men for pokker hvor er vi alligevel glade i dag! :-)

Mvh Anders Saugstrup

Tillykke med det, Anders! Og forståeligt nok.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 44 ud af 57 (563 indlæg)