Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til tøjproducenter/systuer i Polen!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Jeg håber at der er en/nogen der kan hjælpe mig med kontakter til tøjproducenter/systuer i Polen (eller andet godt/praktisk sted).

Jeg skal have produceret dametøj (meget simpelt og relativt få designs). Kvaliteten skal være i top! Og det ville være super fedt hvis de kunne kommunikere på engelsk ;-)

Spørg endelig hvis I mangler info... Håber at høre fra Jer :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

er du kommet videre i din søgning ?

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel og Sara

Jeg er kommet så langt at jeg muligvis dropper Polen til fordel for Tyrkiet, men intet er sikkert endnu.
Jeg synes godt nok at det er svært at skille fårene fra bukkene! 99% af gangene er det på basis intuition og den sidste ene procent er udfra den professionalisme (eller mangel på samme) som agenten/producenten udviser.
Må ærligt indrømme at jeg er lidt blank. Skal have indhentet tilbud (evt prøver) fra Polen og Tyrkiet men er på bar bund.
Tror at jeg skal i kontakt med ambassaderne og snakke lidt med dem. De må da også have nogle lister liggende med eksportører i hjemlandet ;)

Er I bare nysgerrige siden I spørger eller står I måske i samme båd... Eller har I bare en genial kontakt til nogen tøjproducenter :)
Del gerne erfaringer ;)

Bedste hilsner
Aida

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aida

Jeg er blot nysgerrig og tænker selv med lidt produktion af dyreartikler der skal syes.

Men tykiet tænker jeg om fragten ikke løber op og det samme med told, det er jo udenfor EU

Men mener du prisen kan holdes på det samme i tyrkiet som i polen og det er bedre kvali i tyrkiet ?

/Mikkel

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaktus. 

Jeg leder selv efter systuer også, og jeg har hørt at det måske ville være en god ide at stikke snuden mod de baltiske lande. 

De er alle indenfor både EU og rækkevidde (hvis man lige skal over og holde styr på tropperne), samtidig med at arbejdskraften også skulle være billig.... 

Når det så er sagt er jeg meget nysgerrig efter at høre hvad du finder ud af. 

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil have lavet underlag til sadler og tyskland bliver nok for dyrt, trods de har systue i polen

De priser jeg skal give dernede er højere end hvad jeg skal give i udsalgspris herhjemme

Sådan et kan i danmark fåes til 200,- til 300,- så skal jo gerne ned og give max 100,- for at få det lavet og i god kvalitet, men synes det er svært og finde nogen der kan

Måske det er de store i Danmark der kan bestille flere tusinde hjem og derved få endnu billigere priser hjem.

Men Kina er vel dårlig kvalitet de fleste steder ?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaktus. 

Det skulle jeg mene at kunne lave for dig. Jeg bor og arbejder som tekstil agent på Madagaskar. Har du en lille bitte smule volume og jeg er sikker på det kan svare sig for dig. Bla levere jeg import moms frit af tekstiler til Europa. Arbejslønnen er lav og håndarbejdet er godt.

Du kan kontakte mig direkte på mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en producenten i Ungaren, for at få god kvalitet, er det vigtig at i har fået lavet et godt hjemmefra. Teknisk dokumtation, som viser hvilke mål tøjet skal 

overholde, hvordan målene tages en how to measure tegning, mønstre på pasform, hvis det ikke er jersey, strik, eller børnetøj.

At I får prøver hjem som tilrettes af en konstruktør, som er uddannet i modeludvikling.

Tjekker alle sytekniske detaljer, dette mener jeg er nødvendig for god kvalitet.

mvh www.pajpattern.dk

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaktus.

Hvad fandt du frem til var smartest?

Jeg er som sagt ude efter en leverandør også (Mikkel og pajpat får selvfølgelig en PM snarrest) og vil meget gerne høre hvad du når frem til - Spændt som en flitsbue Big Smile

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Fra Højbjerg
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har Producenter, som er i stand til at producere designs helt ned til 50 stk. High fashion .

Du er velkommen til at kontakte os på telefonnummer. 2782 9233.

Med venlig hilsen / Best regards

 

Helle Lebech

Tel.: +45 27 82 92 33

Mail: Hl@andlebech.com

Skype : Andlebech

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)