Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktlabel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er gået rigtig stærkt, hvorfor vores butiksdisplays i metal nu kan ses i butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Belgien og Tyskland. Det er nok temmelig tåbeligt at alle disse displays er uden produktlabel - vi har ganske vist fået lavet en - men den er så grim at vi ikke vil være bekendt at sætte den på vores flotte displays. Fra min nuværende position kan jeg se masser af flotte produktlabels, f.eks. på min computer, på mit kamera osv. Vi er altså ikke ude efter en almindelig papirlabel, men efter noget som ser ud af noget - og det må selvfølgelig stadig ikke koste noget. Størrelsen forventes at være ca 10 x 40 mm, men vi er fleksible. Der skal i starten bruges 5000 stk. pr. leverance og der forventes på længere sigt et årligt forbrug på nogle 100K stk. Hvem ved noget/kan noget?

Mvh

Teddy
Instore Display

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:29
Skal det være billigt, kan du prøve "print24" , jeg kan godt læse at du ikke er ude efter almindeligt papirlabel, men jeg har fået lavet 5000 visitkort til kr. 750,-  i deres standard kvalitet, en kvalitet bedre end et gennemsnitlig visitkort.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:29
Hej Teddy,

Du er meget velkommen til at skrive en PB eller en e-mail til mig, så finder vi helt sikkert ud af noget. Jeg vil ikke anbefale dig at gå til et af de store lavpris-firmaer, når det er en rimelig stor leverance du skal bruge. Vi finder ud af noget, ser frem til at høre fra dig!

// Jesper Skov

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:27

Hej Teddy

Kan forstå du laver en masse metaldisplays, producerer du dem selv eller har du en underleverandør til det?

Jeg har eget smedefirma, hvor vi klipper, stanser, laserskærer, bukker, svejser, montere mm., og vi har rigtig konkurrencedygtige priser..

Du er meget velkommen til og forespørger!

Mvh

Morten Olesen

steelmaticab@hotmail.com

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:42

Hej Teddy

Skal det være holdbart og eksklusivt - så skal det være serigrafi.

Der er masser af muligheder m.h.t. folievalg, f.eks. klar, mat hvid, blank hvid, mat sølv, blank sølv, blank guld, metallic, neon, eller reflekterende.

Vi er konkurencedygtige i store og små oplag.

Du er velkommen til at sende mig en PM eller mail.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:02

Teddy,

Du skal være meget velkommen til at prøve at tage kontakt til mig i MediaMouse. Der er en del forskellige muligheder for labels.
Jeg vil også mene at I ikke skal have en normal papirlabel (etiket), da holdbarheden på sådan en ikke er så høj, plus at det virker lidt billigt.

Jeg ved så ikke lige hvor der er Søren's kommentar omkring Print24's visitkort kommer ind i billedet - vi laver visitkort i høj kvalitet (f.eks. vores Finske Visitkort ®) - men jeg vil ikke lige mene at et visitkort er det rigtige at sætte på Jeres displays. Det bør være et eller andet selvklæbende, så I ikke skal stå og fedte for længe med at montere det.

Hvis du er interesseret, så sender jeg gerne nogle prøver på nogle forskellige slags. Du kan fange mig på min email  jesper snabelA mediamouse.dk . Alternativt kan du give mig et ring i MediaMouse Smile.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)