Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig dum :-( Ny i SEO, Bogføring mm.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Miss Lena

Jeg kan om nogen sagtens følge dig i det du skriver. Jeg har selv en brændende lyst til at blive iværksætter, have mit eget selskab. Sådan har jeg haft det i mange år. Men jeg har faktisk først gjort noget ved for et års tid siden. Da jeg oprettede mig her på amino, var jeg helt og aldeles GRØN. Men jeg kan love dig for at der er hjælp at hente herinde. Jeg har fra starten af, gjort det helt klart, at jeg vil kunne tingene selv. Det jeg ikke kan finde ud af, det må jeg lærer. Så jeg har spurgt en masse herinde, omkring hvilke bøger bør man læse, hvilke sider bør man besøge. Disse indlæg, eller spørgsmål er du naturligvis mere end velkommen til at drage nytte af.

Jeg har det i øvrigt på samme måde som dig. Jeg har en hustru, der heller ikke interesserer sig for mit projekt. Hendes argument går på, at hun ikke kan se at der er penge i det. Hver en idé jeg er kommet med, har hun skudt ned, med følgende sætning: "Hvordan vil du tjene penge på det?, Tror du ikke at der allerede er nogen der har lavet noget lignende?" Til trods for det, så arbejder jeg stadig med mit projekt. Med en lille djævel på den ene skulder der hvisker "Vi skal vise hende skal vi!" Udover det, er vores økonomi ikke lige til at jeg bare fokuserer 120% på projektet. Dvs. Jeg har et 37 timers job ved siden af, jeg har en søn på 1 år der gerne vil have noget opmærksomhed, og jeg har en hustru der ligeledes gerne vil have noget opmærksomhed. Der er stadigvæk kun 24 timer i døgnet. Men så må mit projekt bare tage det længere tid at søsætte. Jeg VIL LAVE DET, og jeg KAN LAVE DET! og det KAN DU OGSÅ!

Et godt råd: Sørg for at få fat i en billet til Iværksættermessen i september. Det er et rigtigt godt sted at netværke, søge viden, hjælpsomme folk, høre interessante foredrag ol. JEG HAR FÅET BILLET, og endnu bedre, jeg har overtalt min hustru til at tage med.

Sig endelig til hvis jeg kan være til hjælp.

Tro på dig selv, du kan sagtens!

De bedste hilsner

Daniel

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 08:53

Med hensyn til regnskab så brug billysbilling, det vil du forstå :-) Hvis du skulle bruge Prestashop så integere et modul så den bogfører dit salg automatisk :)

Adwords/SEO kan du betale dig fra, men ville nok være bedst i længden selv, at stå for dn del. Der findes en del gode bøger! :)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 09:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lena,

Nu er det mest grundlæggende blevet skrevet og fortalt i denne sag! :)

- Så jeg vil byde ind med noget lidt andet! :) Da det hele er nyt for dig, og derfor kan virke lidt overvældende her i starten, så giver jeg gerne en lille hånd med, med dine AdWords - Og måske lidt grundlæggende SEO også...

Dvs. Når du er klar med webshop og alt det der, så sender du bare en besked til mig - Også kigger vi på det sammen! :) Især hvis du bor i københavnsområdet, så vil det være en fordel? For så kan du bare kigge ind forbi, så vi kan kigge ind i den samme skærm...

- Efter et stykke tid, når der så rigtig kommer gang i shoppen, og du ikke har tid til at skrue på dine AdWords, så kan du jo dér gå ud og finde et af de mange fine bureauer som er gode til sådan noget! :)

Held og lykke med det.

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:20

miss lena:
Jeg overvejer at starte min webshop

Hvad vil du sælge? Jeg spørger, fordi det i nogle brancher er svært at finde de rette leverandører. Den allerførste forudsætning for dit projekt er jo at få nogle varer i hus. Du må regne på, hvad du skal give kontra hvad du kan sælge det for. Det er god matematik og god økonomisk sans at finde ud af avancen og regne lidt på tallene, inden man kaster sig over alt det andet.

En god regel her på Amino - set med mine øjne - er at dele så meget info ud, at du får kvalificerede svar. Og tro mig, der er masser af søde og hjælpsomme mennesker herinde!

Held og lykke med det hele.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:22

Mehmet Aslan:
Dvs. Når du er klar med webshop og alt det der, så sender du bare en besked til mig - Også kigger vi på det sammen! :)

God Amino-stil dér, Mehmet!

Michael

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:10

Kendskab til økonomi er rigtigt godt når du har kunder og penge at lave regnskab over. 

Jeg synes desværre tit jeg ser herinde at nogen har startet en webshop og har investeret i et varelager, og at de nu sidder og undrer sig over hvorfor de ingen kunder har. 

Jeg mene at din første fokus må være på at skaffe kunder - til de rette produkter. Hvis du får det, så kan du nok betale for at få hjælp af en bogholder og lære det. Men i første omgang har du brug for fokus på markedsføring, forretningsidéen og målgruppen. 

Det behøver ikke nødvendigvis kun dreje sig om online markedsføring. Tag eksempelvis Casper Blom fra billigegolfbolde.dk. Han har været god til at komme ud til medierne med sin biks. Andre muligheder for markedsføring er SEO og Adwords, samt markedsføring på sociale medier

Amino er et rigtigt godt sted at starte med at følge med for en webshopejer, og som allerede nævnt så tager alting tid at lære. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)