Hej Miss Lena Jeg kan om nogen sagtens følge dig i det du skriver. Jeg har selv en brændende lyst til at blive iværksætter, have mit eget selskab. Sådan har jeg haft det i mange år. Men jeg har faktisk først gjort noget ved for et års tid siden. Da jeg oprettede mig her på amino, var jeg helt og aldeles GRØN. Men jeg kan love dig for at der er hjælp at hente herinde. Jeg har fra starten af, gjort det helt klart, at jeg vil kunne tingene selv. Det jeg ikke kan finde ud af, det må jeg lærer. Så jeg har spurgt en masse herinde, omkring hvilke bøger bør man læse, hvilke sider bør man besøge. Disse indlæg, eller spørgsmål er du naturligvis mere end velkommen til at drage nytte af. Jeg har det i øvrigt på samme måde som dig. Jeg har en hustru, der heller ikke interesserer sig for mit projekt. Hendes argument går på, at hun ikke kan se at der er penge i det. Hver en idé jeg er kommet med, har hun skudt ned, med følgende sætning: "Hvordan vil du tjene penge på det?, Tror du ikke at der allerede er nogen der har lavet noget lignende?" Til trods for det, så arbejder jeg stadig med mit projekt. Med en lille djævel på den ene skulder der hvisker "Vi skal vise hende skal vi!" Udover det, er vores økonomi ikke lige til at jeg bare fokuserer 120% på projektet. Dvs. Jeg har et 37 timers job ved siden af, jeg har en søn på 1 år der gerne vil have noget opmærksomhed, og jeg har en hustru der ligeledes gerne vil have noget opmærksomhed. Der er stadigvæk kun 24 timer i døgnet. Men så må mit projekt bare tage det længere tid at søsætte. Jeg VIL LAVE DET, og jeg KAN LAVE DET! og det KAN DU OGSÅ! Et godt råd: Sørg for at få fat i en billet til Iværksættermessen i september. Det er et rigtigt godt sted at netværke, søge viden, hjælpsomme folk, høre interessante foredrag ol. JEG HAR FÅET BILLET, og endnu bedre, jeg har overtalt min hustru til at tage med. Sig endelig til hvis jeg kan være til hjælp. Tro på dig selv, du kan sagtens! De bedste hilsner Daniel |
Med hensyn til regnskab så brug billysbilling, det vil du forstå :-) Hvis du skulle bruge Prestashop så integere et modul så den bogfører dit salg automatisk :)
Adwords/SEO kan du betale dig fra, men ville nok være bedst i længden selv, at stå for dn del. Der findes en del gode bøger! :)