|
Jeg må sige at så snart jeg handler på en side og GLS er en leverandør jeg kan vælge eller vælge fra, så vælger jeg dem altid fra, fordi jeg flere gange har oplevet deres umådelige dårlige behandling af slutkunden, nemlig mig som skal have produktet. Det har alt for tit været sådan at de har sagt at de har været forbi med pakken, selvom jeg har været hjemme hele dagen, og selvom jeg jo tager på arbejde, er dette jo også der hjemme :) hvilket resulterede i at jeg enten selv kunne komme ud på deres lager eller jeg kunne vente på at den blev forsøgt leveret igen, har endda også oplevet at forsøgt leveret også glippede. og at tage der ud har jeg kun gjort en gang, for der er nu engang noget langt på cykel :) Og yderligere har jeg også oplevet at dem der levere pakkerne ikke kunne dansk, og at jeg måtte snakke engelsk med dem. Ikke at jeg ikke kan snakke engelsk, men det er ikke ligefrem det man regner med. Men alt i alt vælger jeg dem altid fra, og skilter en virksomhed med at det udelukkende er dem de bruger, går jeg typisk til en anden hjemmeside, for jeg kan bare ikke have dem. MVH Kim |
Tillykke med fødselsdagen Kim ![]()
Jeg vælger altid GLS, da jeg bor lige ved siden af en købmand, hvor GLS leverer og jeg derfor kan hente pakken alle ugens dage mellem kl. 8 og 22.
Jeg fravælger Post-DK fordi det virker tilfældigt om pakken skal hentes i en boks ved posthuset eller i Kvickly. Ikke nok med at jeg har langt til begge steder, så ligger de 2 steder også langt fra hinanden, så det tager en krig, hvis jeg skal hente pakker begge steder.
Bliv gratis medlem