Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokershop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.

 

Jeg ville blive super lykkelig hvis i ville give en lille smule feedback på denne side: http://749373.shop12.eseller.dk/ som kommer op og køre på pokertil.dk i næste uge. :D jubii.

 

På forhånd mange 1000 tak.

 


  

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke om jeg er den skarpeste kniv i skuffen til at vurdere din side, men umiddelbart synes jeg følgende:
Farverne harmonerer dårligt og er iøvrigt ikke særligt indbydende.
Billederne og bannertekst er af dårlig kvalitet/opløsning.
Den har ikke helt det professionelle tilsnit, som ville virke indbydende og troværdig på mig.
Held og lykke....

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolai

 

Blot et par hurtige kommentare:

 

- Jeton-grafikken i topmenuen er desværre lidt for gnidret - man kan ikke se, hvad der står

- De grå overskrifter på den røde baggrund virker ikke så godt efter min ydmyge mening

- Mest viste vare = mest viste varer

 

Det blev lidt kort for nu - håber at komme tilbage med yderligere kommentarer

 

God vind!

 

/Thomas

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai

 

Jeg er heller ikke den hurtigste knallert på havnen til at vurdere hjemmesider, men jeg er i din målgruppe, så måske min feedback kan være nyttig alligevel - men det tekniske skal jeg ikke gøre mig klog på.

 

Mit umiddelbare indtryk af siden er lidt uordentligt - jeg tror du skal tænke lidt mere over skrifttyper og farvevalg. Opbygningen og placeringen af de forskellige ting er typisk, og gør det let at gennemskue for kunden - men det overordnede indtryk er lidt for rodet, med for mange skriftstørrelser og farver der gnidrer hinanden - og det forstyrrer indtrykket af siden og lysten til at kigge videre rundt.

 

Mit forslag er, at få en kreativ sjæl til at komme med et bud på et overordnet farvekoncept til din side - og en vurdering af hvordan skriftstørrelserne skal sammensættes for at give siden et mere roligt og harmonisk udtryk.

 

Nu er jeg bogholder af natur og vi er nogle mystiske nogle, som går ekstremt meget op i detaljer - men jeg har været rundt at kigge lidt på siden - og den er smækfyldt med stavefejl. Muligvis vil andre ikke lade sig påvirke så meget af det som jeg - men i min verden udsender det et meget uproffessionelt signal - og det er en meget simpel ting at få rettet op på. Stave- og tastefejl er ok i hverdagen - men ikke i dit livs eksamensopgave.

 

Lykke til

 

 

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolai,

De andre har fat i noget, det ligner lidt en omgang hjemmelavet grafik. Hvilket ikke giver en god effekt, folk vil hurtigt miste interessen. Men samtidig ville der ske det, at skulle en kunde have lyst til at købe noget vil han være bange for at det er et kejler firma da det ser lidt hurtigt ud.

Men må sige, at jeg syntes dine priser er gode. Jeg har selv spillet poker i flere år, så jeg er din målgruppe :)


Lige et sidste spørgsmål.

- Er det en webshop du betaler penge for, eller har du selv lavet den ?


Mvh

Mørch

PS. Selvom der i denne tråd er en del kritik af din hjemmeside, skal du ikke tage det personligt. Grunden til at vi skriver kritikken er at vi gerne vil hjælpe dig med at opnå bedst mulige resultat.

Mørch

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

 

Det er en jeg har lejet hos scancommerce. Jeg vil godt give jer ret i at farverne ikke er så gode, det skal jeg have lavet om (nogen der har et forslag) inden den åbner oficelt. :)

 

Og tak for det med priserne det er jeg glad for at høre :p

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
PM sendt

Mørch

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,


Jeg ved godt du har bygget din hjemmeside op efter navn osv. Men navnet Pokertil er altså lidt mærkeligt....

Kunne du ikke finde på noget som var Poker relateret ? Som f.eks :

- All In shop
- Chips Away
- Poker butikken
- Big Blind Shop

Der er massere af muligheder
 

Kom bare lige til at tænke over det :)

Mørch

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Har også tænkt lidt over det med navnet, men ville have noget enkelt og noget med et lidt sjovt slogan som folk måske skulle tænke lidt over og synes var lidt sjovt. Plus at jeg har lige bestilt en masse flyere hvor der står www.pokertil.dk på så kan ikke lave det om :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Den grønne farve er ikke god når man skal se info om produkterne.

 

Skift farven til hvid. Så passer den sorte tekst bedre (der er en grund til at papir er hvidt og man har sort og blå kuglepenne) ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)