Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger rådgiver/sparringspartner til stor webshop!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Jeg håber der er nogen herinde der vil hjælpe lidt. Jeg søger en person eller personer som har erfaring med opstart eller daglig administration af større webshop.

Det er erfaringer med hvilke problemer der kan være, hvor meget salg man reelt kan forvente(utroligt godt, når man skal lægge budget osv.), samt hvilke former for markedsføring de har haft størst succes med, altså som fører til reelt salg istedet for bare branding, men også ting som administration, distribution osv er ting som jeg er meget interesseret i at vide mere om.

Jeg vil desværre ikke her i tråden fortælle hvad vi handler med, men jeg kan fortælle at det bliver Danmarks absolut største webshop indenfor denne branche, med over 200.000 varenumre ved opstart.

Projektet har været ca. 7 måneder undervejs.

Jeg håber på at der er nogle interesserede tilstede.

Forretningsplanen er næsten klar! Måske DU kan komme med nogle undput.

Syntes forresten at det her forum er et utroligt godt initiativ - Cadeau til Martin Thorborg

MVH

Kim Sand Sørensen
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:04
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 23:24

Jeg vil forresten gerne hvis en kyndig person i sporten "gennemlæsning af forretningsplaner" kunne komme med konstruktiv kritik til projektet.

VIGTIGT: Det er vigtigt at forretningsplanen behandles yderst fortroligt

MVH

Kim Sand Sørensen
Den paranoide iværksætter
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:26
Hvis jeg var dig, ville jeg slappe helt af mht. at holde skidtet hemmeligt. Du kan få så meget hjælp her, hvis du lukker op for posen.
Jeg vil til enhver tid fortælle alt om SPAMfighter eller andet jeg foretager mig til hvem som helst. Det har jeg altid gjort og det fungerer fint.

Dbh Martin
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 23:35

Det er mere fordi jeg vil overraske de konkurrenter der på markedet, ved at komme med en pludselig stor lancering af websitet med aggressiv markedsføring, og derved gøre det svært for dem at komme med modtræk. Jeg ville jo være lidt træt af hvis der var en af dem der fik nys om det, ved at jeg skrev åbent og frit om det herinde.

Sikkert også fordi jeg føler at nu hvor jeg har lagt så meget arbejde i det de sidste 7 måneder, at jeg så ikke vil risikere at det skulle "floppe".

Ellers ville jeg elske at tale frit og åbent om det, man kan sige at diskutionen kunne handle om et hvilket som helst større website, og derfor kunne det bruges af mange andre iværksættere herinde, hvis det blev diskuteret åbent. Der behøver ikke være et bestemt produkt bag. Selvom det selvfølgeligt ville gøre det nemmere at komme med konkrete løsningsforslag til markedsføring osv.

Jeg holder det ikke hemmeligt for at prikke til dit nysgerrige væsen - Martin ;-)

Mvh

Kim 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:40
Dato: 1/2/2006 11:35:14 PM Forfatter: kimsand

Det er mere fordi jeg vil overraske de konkurrenter der på markedet, ved at komme med en pludselig stor lancering af websitet med aggressiv markedsføring, og derved gøre det svært for dem at komme med modtræk. Jeg ville jo være lidt træt af hvis der var en af dem der fik nys om det, ved at jeg skrev åbent og frit om det herinde.

Sikkert også fordi jeg føler at nu hvor jeg har lagt så meget arbejde i det de sidste 7 måneder, at jeg så ikke vil risikere at det skulle ''floppe''.
Ellers ville jeg elske at tale frit og åbent om det, man kan sige at diskutionen kunne handle om et hvilket som helst større website, og derfor kunne det bruges af mange andre iværksættere herinde, hvis det blev diskuteret åbent. Der behøver ikke være et bestemt produkt bag. Selvom det selvfølgeligt ville gøre det nemmere at komme med konkrete løsningsforslag til markedsføring osv.
Jeg holder det ikke hemmeligt for at prikke til dit nysgerrige væsen - Martin ;-)
Mvh
Kim

Jeg er bestemt ikke nysgerrig, jeg har bare set for mange "overraskende lanceringer" af produkter der rammer ved siden af markedet, til at jeg vil anbefale nogen at holde det hemmeligt for folk der kan komme med kvalificeret hjælp.

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:46

Det skulle vel aldrig være styling.dk??

Thansen.dk konkurrent perhaps...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:13

Jeg vil give Martin ret - specielt hvis det forholder sig, som du siger, at der allerede findes stærke konkurrenter.

Hvis du skal udkonkurrere dine nuværende konkurrenter ved et overraskelsessangreb, vil de naturligvis forsvare sig. Og det er dem der står med hele fordelen - de er etableret i markedet allrede og det er DIG der angriber DEM. Hvis det er så let for dem at kopiere din ide, som du antyder, vil de gøre det (hvis ideen faktisk er god) og gå til angreb på dig.

Det kan godt blive meget svært at gennemføre et "frontalt overraskelsessangreb" med success.
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 03:41
Dato: 1/2/2006 11:24:00 PM Forfatter: Kim Sand

Jeg vil forresten gerne hvis en kyndig person i sporten ''gennemlæsning af forretningsplaner'' kunne komme med konstruktiv kritik til projektet.

VIGTIGT: Det er vigtigt at forretningsplanen behandles yderst fortroligt
MVH
Kim Sand Sørensen
Den paranoide iværksætter

Hej Kim

Jeg bliver lidt nysgerrig, du har brugt 7 mdr på dit projekt, og jeg kan forstå at du har tænkt stort... men hvorfor bruger du så ikke bare en proff rådgiver, istedet for det her tys tys?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 10:55

Hvilke proffesionelle rådgivere snakker vi om? bankrådgivere, revisorer og lign?

Selvfølgeligt ved den slags rådgivere en masse om økonomien i diverse projekter, men jeg har en generel opfattelse af at de fleste rådgiveres erfaringer er mest baseret på teori og ikke egen praktisk erfaring.

Du er velkommen til at smide give mig nogle hints til nogle gode rådgivere eller sparringspartnere.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)