Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

byggetilbud - spild af tid

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hep!

jeg skal igang med nogle mindre renoveringsopgaver og til det har jeg brugt sider ala byggestart.dk ( dem har jeg dog ikke brugt endnu ) Disse typer sider lover at man sparer masser af tid og får en masse tilbud og hurtigt kontakt fra håndværkerne. Min erfaring er bare at det er ligeså let at tage krak.dk og slå op og så ringe rundt fremfor at benytte disse sider

og ja, jeg ved godt at håndværkere har travlt, men alligevel.... de skal huske på at der sikkert osse kommer dårlige tider..

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:55
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 00:40
Lidt tam tråd måske

Vi vil da gerne hører nogle af dine erfaringer, med sådan sider, så vi andre ikke laver samme fejl.....

Og ja der er travlt i byggebranchen, enda meget travlt, måske for travlt

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:16
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:53
Nu må du lige stramme hjelmen.....

Du kan da i det mindste nævne de sider du har brugt og ikke nævne byggestart som du IKKE har brugt. Jeg kan da ikke bruge dit råd hvis ikke du smider dine erfaringer på bordet!

Tænk hvis du havde brugt byggestart og haft gode erfaringer???

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 09:16
håndværkerne skal tilmelde sig disse sider og betale for at få lov til at byde på en opgave.

da der generelt hersker travlhed i branchen er det størstendels nyetablerede firmaer, der prøver at få arbejde hjem derfra. ældre firmaer betaler ikke for at få lov til at få mere arbejde, da de knap nok kan nå at færdiggøre de opgaver de har gang i og ordrebøgerne er fyldte langt ud i fremtiden.

man kan ikke sige noget om kvaliteten af de nye, men uerfarne er de og kunden må selv vurdere om han tør aliere sig med en af dem.

vælger man en lokal håndværker ud fra telefonbogen, annoncer eller krak er man mere sikker på, hvem man får i huset.

seriøse mestre er selv kede af at skulle fortælle en kunde, at opgaven vil tage længere tid end normalt, da han skal betjene flere kunder på en gang. alternativet er at kunden slet ikke får udført nogetsomhelst og må stille sig i køen.

klaus

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:25

Til Henrik.

Jeg kan ik lige se formålet med din tråd her ? Hvis du gerne vil videregive din erfaring omkring brugen af disse sites vil jeg godt lige give en kommentar til dette:

Disse sites bliver som udgangspunkt ikke lavet for dig, da disse sites tjener deres penge på de håndværker som de formidler opgaverne til. Hvis du har en løsning eller forslag til hvordan det kunne/skulle gøres så har jeg nogle "gamle sites" byggesiden.dk og byggepriser.dk hvor alle muligheder er åbne.

Men hvorfor nævner du byggestart.dk når det ikke er dem du har forespurgt ?

Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:32
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:34
Hr. Pedersen

Dit link virker ikke ....

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:43
Nu håber vi så du finder de bedste af dem du skal bruge!! mit firma (rådgivning til boligejere) bruger desværer netop den type sider som du nævner.

Vi findes i kraks og de gule sider, men kom med navn ikke beskrivelse af hvad vi kan. Derfor bruger sider 3byggetilbud.dk - Andelsportal.dk og Ejerportal.dk og ja vi betaler for at være der, så det kan være gratis for brugeren, de har så tilmed mulighed for at stille en opgave som de ønsker tilbud på. Vi er som virksomhed meget tilfredse med den ordning, og tror på en fremtid for den. Husk også, ikke alle ved hvad der er den bedste løsning her kan god rådgivning og flere forskællige tilbud være afgørende.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)