Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncesalg

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
 Vi har nu fået www.easyads.dk lanceret.

Sitet har kørt i godt en måned nu, uden de store vanskeligheder - udover et par "børnesygdomme", som naturligvis er rettet nu.

Der er allerede over 100 partnere tilmeldt netværket, deriblandt nogle af Danmarks mest besøgte websites.

Næste step er så at vi skal have nogle attraktive kampagner lagt ind i netværket..

Jeg overvejer forskellige løsninger i denne forbindelse.

1) At outsource denne del til en ekstern virksomhed (telemarketing eller lignende) mod betaling af en fast pris pr. ny annoncør.
2) At etablere et nyt selskab til EasyAds.dk sammen med 1-2 partnere, som kan varetage den mere "udfarende" del af arbejdet - mens jeg tager mig af videreudviklingen. Jeg er programmør og er ikke den store haj til salg.

3) At ansætte en medarbejder til at "headhunte" annoncører.
Hvis nogle af jer aminoer har ideer eller kan er interesseret i nogle af ovenstående løsninger - så vil jeg da gerne høre fra Jer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Et venligt input til designet er, at de fjerner den irriterende firkant I har i midten af sitet. Den er umuligt at fjerne og gør, at man ikke kan se jeres drop-down menuer m.m. i Internet Explorer 7. Så inden I skal lokke store annoncører til, skal sådanne ting spille, vil jeg mene.
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:13
Ser totalt dårligt ud. Hvilken idiot har valgt de faver? Skulle i være det mest besøgte website i dk?
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:16
Dato: 22-06-2007 18:12:44 Forfatter: Remydk Ser totalt dårligt ud. Hvilken idiot har valgt de faver? Skulle i være det mest besøgte website i dk?

Du læser jo ikke engang hvad der står... så inden du begynder at svine, så læs lige ordenligt hvad han skriver,,, det er ikke hans egen site der er den mest besøgte...

Tilmeldt 22. Apr 06
Skrevet kl. 18:25
Jonathan - tak for rådet.... Popuppen bliver fjernet ved næste opdatering!

Remy... Tak for din utroligt velbegrundede og velovervejede kritik... Når jeg ser på dine sites kommer jeg lidt til at tænke på det gamle ordsprog - hvor ordet "glashus" indgår... Og som Magle påpeger skulle du måske læse teksten inden du kaster dit dårlige fredagshumør op over os andre!!! Men lad nu det ligge - det var jo slet ikke vores design, tråden gik på....

Og Magle - Tak for opbakningen!

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 19:14
Ser rigtig godt ud!

Jeg har også lige tilmeldt mig, så må vi se om det er bedre end min nuværende :=)

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:54

Da jeg fik følgende (uopfordret) email, blev easyads.dk arkiveret som useriøst.

Jeg tillader mig hermed at kontakte jer for at præsentere www.easyads.dk  - et nyt partnernetværk, som allerede har aktive kampagner, som kunne være af interesse for jer. [...]

Når easyads drejer sig om annoncering på nettet, så er det en rigtig ringe måde at skaffe kunder i butikken. Jeg tolkede nemlig som om at I slet ikke har styr på hvad I laver, siden i sender sådan en mail ud. Jeg har ikke været inde på jeres side - før idag (for at se  jeres design).

Når det er sagt. så er det godt at se nogle flere spillere på dk-markedet.

Tilmeldt 22. Apr 06
Skrevet kl. 13:09
Dennis,

Tak for kritikken...

Vi har manuelt søgt på Nettet efter kvalitetssites, som vi mener kunne være interessante i netværket. Derefter valgte vi at kontakte disse pr. mail fremfor pr. telefon, og har da også fået megen positiv respons herpå.

Jeg kan ikke se, at dette gør os til useriøse (forklaring savnes)... Vi har op mod 10 års erfaring med markedsføring på Nettet, så jeg mener bestemt, vi har styr på, hvad vi laver.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:33
Dato: 23-06-2007 13:08:32 Forfatter: nordestgaard

Dennis,

Tak for kritikken...

Vi har manuelt søgt på Nettet efter kvalitetssites, som vi mener kunne være interessante i netværket. Derefter valgte vi at kontakte disse pr. mail fremfor pr. telefon, og har da også fået megen positiv respons herpå.

Jeg kan ikke se, at dette gør os til useriøse (forklaring savnes)... Vi har op mod 10 års erfaring med markedsføring på Nettet, så jeg mener bestemt, vi har styr på, hvad vi laver.

Det er meget godt gået at i på 10 år ikke har lært at det i gør er spam, det er sgu god humor ;-)

Jeg fik også denne mail forleden fra et andet firma:

Til rette vedkommende

Jeg kan se, at I på jeres hjemmeside arbejder med annonceplads. I den forbindelse tænkte jeg, at det kunne være interessant for jer at få et login til vores partnersystem, hvor I vil kunne supplere jeres indtjening i tilfælde af at have en tom annonceplads. Vores partnersystem indeholder pt. mere end 80 forskellige affiliate-annoncer til nogle markedets bedste priser. Udvalget af annoncer er bredt, og I vil derfor kunne finde annoncer som er mere eller mindre er specifikt rettet mod jeres segment af brugere.

Hvis det har jeres interesse er I naturligvis mere end velkomne til at svare på denne mail eller ringe på telefonnummer 35 11 16 11. I første omgang kan vi oprette et login, så I kan se, hvordan systemet fungerer, samt hvilke priser I får for affiliate-annoncerne.

Jeg ser frem til at høre fra jer

Med venlig hilsen

Jeg sendte dette svar.

Hej Jacob

At spamme en mand der har sit eget anti spam firma er sgu ikke smart.
Jeg kan godt leve med det, men du risikerer en politianmeldelse hvis du spammer den forkerte person.
Det er blot lidt information til dig, så du ikke ender med en meget grim sag.

De bedste hilsner
Amino.dk

Martin Thorborg

Amino Virksomhedsbørs - Nu mere end 200 virksomheder til salg.
http://www.amino.dk/virksomhedsbors

Tilmeldt 22. Apr 06
Skrevet kl. 15:30
Martin - Jeg nærer stor respekt for dig og de ting, du har opnået, men hvis du kalder det spam, når vi har sendt et forslag om samarbejde til en virksomhed, hvis e-mail adresse fremgår af deres hjemmeside - så vil jeg vove den påstand, at du også har spammet i løbet af din karriere!

Jeg er stor modstander af spam - og deler slet ikke din opfattelse, om at den mail, jeg sendte!

For god ordens skyld vil jeg pointere, at vi intet har med Mikkelsen Media at gøre.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)