Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stop som selvstændig

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg kan ikke tro, at dette indlæg er seriøst!!

klaus

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:44
Hej ,

et råd fra mig, jeg er nemlig bank-hader nr. 1, lige så snart din ven har fået pengene, skal han stoppe dem i lommen og ikke sætte dem i en bank. Herefter, hvis han ikke ejer hus eller bil, skal han lade være med at betale noget som helst af på lånet til sin bank. Han skal også skifte bank af hensyn til hvis han får udbetalt pension fra det offentlige, vil banken modregne i dette. Når alt dette er gjort kommer han sikkert i fogedretten, her skal han bare skrive under på at han ikke ejer en skid, og vil herefter blive erklæret insolvens. Herefter fred og ro.

SÅ FUCK BANKERNE, KAN DU TAGE RØVEN PÅ DEM SÅ GØR DET, FUCKING GRIPPE.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:52
Dato: 22-06-2007 20:44:20
Forfatter: codan1553
Hej ,

et råd fra mig, jeg er nemlig bank-hader nr. 1, lige så snart din ven har fået pengene, skal han stoppe dem i lommen og ikke sætte dem i en bank. Herefter, hvis han ikke ejer hus eller bil, skal han lade være med at betale noget som helst af på lånet til sin bank. Han skal også skifte bank af hensyn til hvis han får udbetalt pension fra det offentlige, vil banken modregne i dette. Når alt dette er gjort kommer han sikkert i fogedretten, her skal han bare skrive under på at han ikke ejer en skid, og vil herefter blive erklæret insolvens. Herefter fred og ro.

SÅ FUCK BANKERNE, KAN DU TAGE RØVEN PÅ DEM SÅ GØR DET, FUCKING GRIPPE.

Jeg kan se her at Du selv er ude i en debat om at udlåne penge. Man må da håbe at personen der låner pengene af dig, gider betale dig tilbage.

Derudover ville det være dejligt hvis Du underskrev dig med dit for- og efternavn, eller brugte det som brugernavn.
Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 21:00
Hej Dimitri,

Jeg synes stadig det er iorden at tage røven på banken.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 21:11
Hej Codan 1553

Og næste gang en kunde skal have en bygning revet ned af dig, så er det også bare helt

i vinkel at kunden kun betaler en del af regningen, for det er vel også i orden at tage røven på et nedbrydningsfirma

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 21:23
Hej Hans,

det mener du vel ikke, jeg er en lille stakkels selvstændig som knokler for mine penge . Bankerne derimod er nogle landevejsrøvere. Jeg har nu altid betalt mine kreditorer til tiden, og er af den overbevisning at har man fået en ydelse skal man betale. Dette gælder bare ikke for bankerne. Hvis mit firma nogensinde skulle gå konkurs (7-9-13), vil jeg gøre alt i min magt til at alle andre en banken fik deres penge.

Jeg ved godt min udtalelse ikke er vellidt i jantelovs Danmark, men jeg siger min mening fra hjertet.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 21:46
Codan 1553

Tja enig bliver nok ikke, læs Jacob Søndergårds indlæg i denne tråd, det er faktisk ret sigende for hvad din holdning fører til.

Forøvrigt synes jeg du virker MEGA sej, når du skriver "FUCKING"

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:03
Hvorfor er banker anderledes end din lille virksomhed?

Du er da også sat i verden for at tjene penge, hvad tror du bankerne er?

Hvis du ikke kan lide dem, så lad vær'' med at bruge dem...

De fleste banker er nu meget medgørlige, så synes personligt ikke din holdning hører til noget jeg gider høre på...

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:58
Man må jo mene hvad man vil, men et iværksætterforum er nok ikke det bedste sted at opfordre til at snyde andre fuldt lovlige og ærlige virksomheder. Ikke hvis man vil have opbakning ihvertfald...
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:16
først tænkte jeg også, at denne tråd burde lukkes, men nu mener jeg det er en fordel, hvis ellers der er rigtig mange der tager afstand fra sådanne svindlertanker og skriver et svarindlæg.

"tømreren" og "codan1553": I er helt ude i hampen!!!!

klaus

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)