Nr. 4 kan du se et stort billede af på side 2. Den er vist med kunstlæder, men kommer hjem i sort åndbart stof (og måske i læder til en anden pris)
Nr. 8 er her:
Hvis den lever op til mine forventninger, så er prisen ren fantasipris - andre lignende jeg har set har kostet 3000,- i INDKØB. Men da jeg jo skal teste leverandør og stol, så kan du få den til denne pris, så jeg håber på en god win-win situation :)
Nr. 4 kan du se et stort billede af på side 2. Den er vist med kunstlæder, men kommer hjem i sort åndbart stof (og måske i læder til en anden pris)
Nr. 8 er her:
Hvis den lever op til mine forventninger, så er prisen ren fantasipris - andre lignende jeg har set har kostet 3000,- i INDKØB. Men da jeg jo skal teste leverandør og stol, så kan du få den til denne pris, så jeg håber på en god win-win situation :)
Hilsen Morten
Hej Morten,
jeg er simpelthen nødt til at eje én af disse. Så hermed bestilling på 1 stk. af nr. 8
kan man så eventuelt bestille den nr. 4 med læderbetræk?
Hej John
Jeg kan godt få den i læder, men det kræver jeg bestiller 10, så med mindre der er en del andre der også vil have den i læder, så kommer det desværre nok ikke til at ske i denne omgang.