Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig kontorstol - 700,-

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg har før strukket en god handel sammen hvor jeg tilbød billige kontorstole. Jeg fik lidt hjælp til at afsætte min første ordre, og Amino'erne fik noget billigt at sidde i/på Smile

Nu står jeg i en lignende situation hvor jeg skal prøve en ny leverandør af, og som sidst, så har jeg behov for lidt hjælp til at teste og komme med feedback. Derfor har håber jeg at vi endnu engang kan hjælpe hinanden.

Jeg kan tilbyde følgende stole:

Som sidst så vil jeg gerne på det kraftigste pointere at jeg ikke kender leverandøren, ej heller ikke den kvalitet de leverer. JEg har gjort alt jeg kan for at tjekke dem, og jeg har fået dem anbefalet, så jeg håber/regner med at kvaliteten bestemt er i top - men jeg kan ikke give nogen garanti. Kan du leve med uvisheden, så får du til gengæld rigtig rigtig meget stol for dine penge Big Smile

Priserne er x moms og evt. levering.

Er der nogen der er interesseret????

Med venlig hilsen

Morten

www.istol.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Nu er jeg jo fuld tilfreds med min stol som er nummer 6, dejlig og meget behagelig at side i.

Men nu hvor du laver sådan et tilbud, kunne det jo godt være at man lige skal slå til :)

Bestemt antal du skal have afsat?  skal nemlig snakke med min bedre halvel først og se om hun er interesseret.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Hej Morten

Nu er jeg jo fuld tilfreds med min stol som er nummer 6, dejlig og meget behagelig at side i.

Men nu hvor du laver sådan et tilbud, kunne det jo godt være at man lige skal slå til :)

Bestemt antal du skal have afsat?  skal nemlig snakke med min bedre halvel først og se om hun er interesseret.

Hej Alexander

Nej - jeg skal købe dem hjem, men det ville da være dejligt at få afsat de 50 som jeg som minimum skal købe, men det er ikke et must for at de bliver bestilt.

BEMÆRK - der er forskel på nr. 6 og den du fik. DE minder om hinanden, men de er ikke helt ens.... blot så konen ikke tror du får en identisk stol :)

Hilsen Morten

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, Har du et større billede eller beskrivelse af den ny? det er lidt svært at se nogle forskel på den jeg har og den du har på billedet, da den er så lille.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nr. 6 ser sådan her ud:

Den du har hedder NEXT Læder Kontorstol

Rammen / kanten på denne nye version er mere fremtræden

Hilsen Morten 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg har lidt bedre tid i dag, så her får du lige et billede af den stol du allerede har - så kan du bedre sammenligne og se forskellen :)

Hvis du er mere interesseret i denne, så skriv lige en mail til mig - jeg skal have lavet lidt grafik - bannere og et par skilte til kontoret - så kan vi måske finde en god pris på denne stol også :)

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 10:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Har du et bedre billede af nummer 4 ? min kontorstol ved at være træt og trænger til en udskiftning. Big Smile 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg har kun dette billede, men det er ikke helt retvisende, for på billedet er stolen med kunstlæder. Vi får samme model hjem, dog med slidstærkt åndbart stof i stedet.

På denne stol kan du indstille både sædehøjden og ryglænet seperat. Den har samtidig højt ryglæn.

Jeg beklager at det ikke er bedre vist frem, men jeg har endnu ikke fået adgang til deres mediearkiv (får jeg først ved levering af produkterne)

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Daniel

Jeg har kun dette billede, men det er ikke helt retvisende, for på billedet er stolen med kunstlæder. Vi får samme model hjem, dog med slidstærkt åndbart stof i stedet.

På denne stol kan du indstille både sædehøjden og ryglænet seperat. Den har samtidig højt ryglæn.

Jeg beklager at det ikke er bedre vist frem, men jeg har endnu ikke fået adgang til deres mediearkiv (får jeg først ved levering af produkterne)

Hilsen Morten

Ok, hvor meget tager du for at levere dem?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel B. Nielsen:
Ok, hvor meget tager du for at levere dem?

Fragtfirmaet tager 100kr :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)