Jeg har som den eneste bil site en database som er en oversigt over hvilken biler som enten har tandrem eller kædetræk.
Dette er en utrolig god viden at have adgang til, især hvis man står og skal købe brugt bil.
Det er gratis for brugerne på min side at benytte databasen, men jeg vil jo gerne gøre opmærksom på min database på andre sider, men tit anses dette for reklame :-( så hvordan får jeg gjort andre bil interesseret opmærksom på min database men også min side?
du kan jo debattere der inden og skrive om din viden uden direkte skrive din reklame, jeg kan se der ikke lavet noget endnu tjek her
måske kan man have et fodnoten som amino.dk har så de steder bliver opmærksom på det
må sikkert desuden når det er relevante linke til noget viden men opret det når nogle har spørgsmål , derfor opret ikke en direkte reklame tråd det ville nogle forummer blive sure over
Det du linker til, hvad er det ? det ser lidt mystisk ud ?
det viser hvor mange der linker til dig, der kan laves en del i at komme ud ad stepperne være aktive med presse meddelers lave nyheder med mere der kan laves en masse
desuden gennem tjekke lige din side for nyheders sides links virker ikke på din hjemmeside
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du kunne fx. skrive et par super gode og brugbare artikler omkring emnet og hvorfor det er vigtigt at vide det. Så kan du prøve at tage kontakt til andre bloggere omkring emnet eller evt. store sites omkring det. Og høre om du må skrive et gæsteindlæg på deres side - ganske gratis. Det eneste du vil have er et link til din egen side.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Siden er oppe men du skal være reg. bruger for at komme ind på selve databasen, det er kun rimeligt ikke ;-)
Der kan du se de ca. 500 biler der er tilføjet, men der er en oversigt i forummet under support, som du kan se uden at være reg. bruger.
vedr. nyheds delen, så er det et news feed fra en anden side som har fejlen, jeg kan ikke gøre noget ved det, jeg har dog skrevet til dem da jeg opdaget det tidligere idag.
Siden er oppe men du skal være reg. bruger for at komme ind på selve databasen, det er kun rimeligt ikke ;-)
Der kan du se de ca. 500 biler der er tilføjet, men der er en oversigt i forummet under support, som du kan se uden at være reg. bruger.
vedr. nyheds delen, så er det et news feed fra en anden side som har fejlen, jeg kan ikke gøre noget ved det, jeg har dog skrevet til dem da jeg opdaget det tidligere idag.
for mig ser det ud til alle undersider ikke virker så forklare hvorfor man skal man oprette sig på en siden der ikke virker du taber alle bruger der vil oprette ingen kan viden man skal register for at se info og vis skrev løs på siden om det ville du selv vis gjorde ikke få ret mange der opretter sig da alle ser en død siden da de ikke har oprette sig så få den side til at virke ellers får du ingen der opretter sig , det må du se i øjne at det er nødvendig at ikke lave en side der er en hel lukket verden og alle der klikker på sidens links får fejl , for mig mig virker siden som en der ikke er færdig og en ren amatør der har lavet siden for der er for mange underside fejl medlinger på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Lige pt er siden utrolig langsom men alle undersider køre 100 % normalt, man skal ikke oprette en bruger for at bruge siden, man kan oven i købet skrive i forummet uden at være reg. bruger. Hvor mange steder kan man lige det ?
Da siden er et community og hvor man deler interessen for biler, er det jo nærlæggende at man opretter sig, det er vel ikke for meget at forlange at alle ikke bare har adgang til indhold så unikt at man ikke vil bruger bare 2 min. på siden.
Igen siden virker og køre fuld ud, den er bare total sløv her til aften, det er helt sikkert bedre imorgen, det plejer det at være. Amino er jo også sløv nogle gange ikke ;-)