Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej er der nogen som kender til et godt telemarketingsfirma som man evt kan benytte, vil have lov til som mange andre at forbeholde mig retten til ikke at afsløre produktet.

Det handler om en kampagne på et år hvor selvfølgelig afhængig af salgsstyrken. Kunne spare mig lidt tid i forhold til at begybde at filtrere de forskellige telemarketingsfirmaer.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:10
you''ve got mail :)

Mørch

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:26
Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 18:13

har prøvet at ringe til dig på telefon nr knyttet til fl marketing, hvor stor er jeres salgstyrke og hvor mange % af den er pt optaget til salg af andre produkter.

Tilmeldt 15. Jun 07
Skrevet kl. 22:17
Kære Thomas,

Vores branche er meget forskellig, nogen er gode til salg, andre til mødebooking og andre igen til kundeservice.

Det er meget vigtigt du undersøger disse forhold inden du kaster dig ud i et samarbejde. Når du har fundet det rigtige bureau, skal du ofre nogle penge på at teste, ofte oplever vi, at kunden ikke vil bruge de penge der skal til, for at få et godt samarbejde igang.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at finde rundt i telemarketing-junglen og anbefale et par gode virksomheder. Vi er selv booket helt op, men hvem siger også vi er de rigtige for dig :-))

Giv lyd fra dig hvis du ønkser lidt hjælp.

Jan Klarskov

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 01:08
telemarketingsfirma, måske annoncebereau (kan aldrig stave til det), det omfatter i hvert fald annoncesalg med et super skarpt produkt der er yderst salgsbart. Jeg overvejer det egentlig kun fordi at det ville kunne lette mit arbejde samtidig med at jeg ville kunne beholde en høj indtjening uden alt det rekrutteringsbøvl osv, men ved at produktet er let at sælge i og med at jeg gør det til hverdag. Jeg vil dog have en garanti omkring diverse ting ellers en ren provisionsaftale overfor leverandør det skal jo heller ikke være en gavebod, det der med at kunne hyre en for 300 i timen er ikke så interresent med mindre jeg har en garanti på vedkommende, for så kan jeg ligesågodt selv tage bøvlet og hyre en for 150 som formentlig er ligeså god.
Fra Grenaa
Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 08:23
Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 18:12
Hej hvis jeg nu ønsker at trykke et blad på 100 sider i 500.000 eksemplarer er det noget som i ville kunne give en god pris på, hvilket niveau er jeres trykkerier på små mellemstore ller store. 
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 10:34
Hej Thomas.

Hvis det drejer sig om salg kan vi hos MØDEBOOKER desværre ikke hjælpe dig, men skulle du selv ønske at lukke ordren på nogle gode kundemøder, som bliver booket af et eksternt bureau, er du hjerteligt velkommen til at tage kontakt til os. Vi ser lidt miljøvenligt på prisen her i uge 26-27-28 inden ferien

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:55
Hejsa

Har sendt en PM!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)