Hej er der nogen som kender til et godt telemarketingsfirma som man evt kan benytte, vil have lov til som mange andre at forbeholde mig retten til ikke at afsløre produktet ![]() Det handler om en kampagne på et år hvor selvfølgelig afhængig af salgsstyrken. Kunne spare mig lidt tid i forhold til at begybde at filtrere de forskellige telemarketingsfirmaer. |
Telemarketing
Hej Jeg driver et telemarketingfirma Du kan se mere på www.fltelemarketing.dk Hvis det stadig har din interesse og gerne vil høre nærmere omkring vores services er du mere end velkommen til at kontakte mig... MVH Fiaz |
Kære Thomas, Vores branche er meget forskellig, nogen er gode til salg, andre til mødebooking og andre igen til kundeservice. Det er meget vigtigt du undersøger disse forhold inden du kaster dig ud i et samarbejde. Når du har fundet det rigtige bureau, skal du ofre nogle penge på at teste, ofte oplever vi, at kunden ikke vil bruge de penge der skal til, for at få et godt samarbejde igang. Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at finde rundt i telemarketing-junglen og anbefale et par gode virksomheder. Vi er selv booket helt op, men hvem siger også vi er de rigtige for dig :-)) Giv lyd fra dig hvis du ønkser lidt hjælp. Jan Klarskov |
|
Vi bruger Christian fra Nordjysk Marketing - og det er vi glade for! http://www.nordjysk-marketing.dk/ Med venlig hilsen Mikkel K. |
|
Hej Thomas. Hvis det drejer sig om salg kan vi hos MØDEBOOKER desværre ikke hjælpe dig, men skulle du selv ønske at lukke ordren på nogle gode kundemøder, som bliver booket af et eksternt bureau, er du hjerteligt velkommen til at tage kontakt til os. Vi ser lidt miljøvenligt på prisen her i uge 26-27-28 inden ferien ![]() |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk