Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Damn, de er ihærdige :-P

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Her i huset har vi jo 2 firmaer og engang da IT Fagregisteret ringede til min mands firma, sagde han til sælgeren at han lige ville stille om til den rette person og lod så ellers røret ligge på bordet indtil de lagde på, hvilket faktisk ikke tog ret lang tid, så den har de nok prøvet før...

Jeg håber virkelig at du kan få skovlen under dem Peter, -det ville være så fedt !

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:29
Majbrit-> Det bliver nu nok ved snakken, desværre. Men man ved jo aldrig. Det er før sket, at jeg har valgt at holde fri fra de vanlige pligter og er begyndt at kede mig... Og så finder jeg jo på et-eller-andet at lave :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:32
En af vores kunder (de er fra Hirtshals og en anelse grove i kanten...) fik en ihærdig sælger fra Fagregistret igennem, som spurgte efter den markedsføringsansvarlige.

"Han er optaget, vil du vente?" - Han satte ham efterfølgende på hold i 15-20 minutter og lavede en masse andet - da han stadig ikke havde lagt på, tog han røret og sagde "Jeg har lige fundet ud af han er på ferie i 3 uger... vil du stadig vente?" De har ikke hørt så meget fra dem siden...

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:46
Dato: 21-06-2007 23:28:52 Forfatter: pbtryk.dk Majbrit-> Det bliver nu nok ved snakken, desværre. Men man ved jo aldrig. Det er før sket, at jeg har valgt at holde fri fra de vanlige pligter og er begyndt at kede mig... Og så finder jeg jo på et-eller-andet at lave :-)

Vh
Peter

Altså nu håber jeg jo ikke at du sådan kommer til at kede dig, men altså det kunne da være grineren, hvis du kunne give Lasse Skou (er det ikke det, som han hedder) tørt på, men omvendt er jeg bange for at den mand er ret tykhudet og at det egentlig bare vil rage ham.... men vi andre herinde ville da kunne få os et godt grin og fryde os lidt sammen (o:>

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:47
Lidt uforsigtigt af firmaet at have en offentliggjort mobil:

Dansk Tele Support A/S
Vesterbrogade 149
1620 København V 
Mobil 40 60 01 26                  

Vh
Peter

EDIT: Hvis nogen skulle have lyst til at høre mine to optagede samtaler, så ring til mig, så skal jeg spille den af i telefonen... Eller...

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 02:35
Godt gået, jeg kan ikke sige andet :)

Det er nogle bæster derinde, og de har føleren langt fremme. Jeg er også blevet ringet op af dem, men ikke fordi jeg var i deres fagregister. Nææ de havde hørt hvor god jeg var til at sælge ude i byen, så de ville hyrre mig. Og ikke nok med det, så ville de ligge 10.000,- oven i min normale månedsløn.

Man bliver da lidt smiret, men jeg er så piv ringe til sådan noget. Jeg kan ikke sælge luft, samtidig med at jeg får det så hamrende dårligt når jeg laver sådan nogle handler.

Så selv med det gode tilbud måtte jeg melde pas. Sådan noget skal jeg aldrig være en del af.

Men jeg håber du får skovlen under dem.

Mvh

Mørch

Mørch

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:03
Vi er de sidste par måneder blevet plaget af engelsktalende indiske/pakistanske eller lign. sælgere der skal "tale med chefen vedr hans aktier/obligationer" eller også skal de bare tale privat med ham og hvis ikke jeg stiller dem videre til chefen med det samme, skal de nok sørge for at chefen får afvide, hvor dårlig en receptionist jeg er, og få mig fyret!! ... Når de har fyret hele smøren af om, at de har en aftale med chefen om at ringe til ham, plejer jeg at spørge dem om chefens navn - hvilket de ikke kender - eller også siger jeg "just a moment please" og smækker røret på og bliver ved hver gang de ringer op (hihi).. Det kan også være ret morsomt efter deres lange reprimande om at jeg bliver fyret, pludselig at sige; "det'' mig der er chefen", så skifter de fuldstændigt tone... Det kan faktisk være ganske god underholdning! - En del af dem kan gøres ret hidsige, hvis man ikke stiller dem videre og pludselig skriger de et eller andet grimt ord i røret og smækker på :-)

Vi har også et par gange haft nogen, der ringer og fortæller om den super flotte pris vi har vundet i England for vores gode markedsføring, (vi har ingen markedsføring i England), og at vi blot skal betale et mindre medlemsgebyr til denne internationale kæmpe forening, for at få alle de goder der følger med prisen ..

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:06
Jeg blev sørme oz kontakte af IT-fagregistre sidst i juli måned... Fik tilbudt at blive registret hos dem for 1992,- + moms for 2 år.. Jeg fik fakturaen og betalte det beløb.. I dag bliver jeg så igen kontaktet af en der hedder Simon.  Han siger nu pludselig at jeg skal af med 19000 + moms.. Det vil jeg sku ikke lige acceptere, så vi afslutter egentlig samtalen... Senere bliver jeg ringet op af Mark oz fra IT-fagregistret.. Han kommer med en undskyldning om at de nok har vildledt mig.. Vi er nødt til at afslutte samtalen da jeg ikke kan høre hvad han siger, han ringer derefter op fra en mobiltelefon.. Her optager jeg så det meste af samtalen på min mobiltelefon.. Han har en monolog i over 25 min. hvor han kommer længere og længere ned i prisen til mig fordi han synes "at det er synd for mig da jeg jo er nystartet" Jeg får stort set ikke lejlighed til at sige noget som helst, men får da indført at jeg ikke vil betale noget som helst..Han vil så lige vende det med "ledelsen" igen og vil vende tilbage indenfor 10 min.. Det gør han så og nu er prisen nede på 7968 + moms under forudsætning at vi aftaler det her og nu.. og at der ikke er andre der får noget at vide om det.. Jeg nægter stadig at ville betale... Vi afslutter og min kone tager nu over (og hun er skrap ) Hun tager kontakt til Mark og fortæller ham med gode store ord at det her vil vi ikke betale og vi vil have tilsendt den båndede samtale som han jo påstår at de har,så vi kan få en advokat til at se på det..Det vil han også gerne sende til os, men stadig under forudsætning at vi indgår en aftale her og nu...Det siger konen nej til... Mark vil nu ringe til mig igen og snakke med mig for han synes at jeg kryber udenom aftalen.. Konen ringer straks til mig og jeg viderestiller min telefon til hende (hun er rigtig skrap )  Sørme om han ikke ringer igen. Først fra hemmeligt nummer, den tager hun dog ikke.. Derefter fra deres mobil.. Den tager hun heller ikke.. Lidt senere kommer jeg så hjem og vi snakker om det hele.. Konen har i mellem tiden haft kontakt til en advokat om nogle retningslinier...  Da vi har talt lidt om det, ringer konen til deres mobil.. Klokken er da over 16 og der er derfor mobilsvar på.... 5 min senere ringer Mark sørme lige... Konen giver mig telefonen og jeg får ikke et ord indført overfor ham... Konen overtager telefonen og har svært ved at høre hvad han siger, da der er en del støj i baggrunden... Han bliver ved med at sige til hende at han ikke kan høre hende da der er støj... Hun beder ham om at få noget ro i baglandet ved ham... og så skal jeg love for at han begynder at snakke.. Konen prøver at få et ord indført men det er bestemt ikke nemt for hende... Hun beder ham så om at holde hans KÆFT så hun kan få lov at tale færdigt.. Han fortæller hende at hun skal bestemt ikke sige hold kæft til ham og hun kan forøvrigt selv holde kæft!!!!! Hun fortæller ham derefter at nu slutter samtalen og lægger derefter røret på....

Mon ikke han ringer igen i morgen... Men efter at have læst alle disse gode råd her på Amino, så fortæller jeg ham da bare at han kan kontakte mig skriftligt fremover...

Surt at man skal bruge så meget tid på sådan nogle typer!!

P.S. Så lige et mobilnummer til dem lidt højere oppe... Jeg har et andet til dem: 26239596

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:09
Hej Peter.

Jeg synes helt klart vi skal høre din telefonstemme, kan du ikke smide det op et sted som mp3 ? Jeg vil da gerne hoste det hvis du har mulighed for at smide det op på nettet. :)

Det må jeg simpelthen bare høre :)

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:01
Jeg havde en kamp med dem i starten af juli, min første kontakt med dem var dog ikke en opringning men et girokort på 3150 kr,

Jeg ringede så selv op og fortalte dem at jeg ikke havde bestilt noget, der stod også noget med tømrer t eller andet på girokortet - Det undskyldte de jo selvfølgelig mange gange - uha da alle kan lave fejl ---bla bla ...øregas---bla -- blaa-- det er simpelthen fordi vi har fået så godt fat i markedet i Horsens asv...

Hun prøvede så mig også selvfølgelig og jeg forklarede hende det firma kun bruges over for tre konkrete kunder og ikke skal markedsføres - samtale slut.

to dage efter fik jeg et brev med tak for ordren - 6980,- kr.

Jeg sendte det til min advokat, med min udlægning, og han har lukket den. Men det har så kostet advokat løn.....

Jeg fatter ikke hvordan de kan få lov at blive ved.....

/Jesper

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)