Hej aminoer Slet gerne dette indlæg ;) Jeg er åbenbart for ærlig til tider.. /Mikkel |
haha
haha |
Ja, der findes faktisk rådgivere i nogle banker, ikke kun sælgere :-) |
Hej Carsten Jeg kan sagtens følge dig og blev da også lidt ked af da han mente jeg skulle lukke det ned og slukke. Han mente dog lønarbejde var det bedste til mig da jeg så automatisk betalte skat inden jeg fik pengene i hånden og ikke stiftede yderligere gæld. Jeg har jo ikke selv lyst til at lukke noget ned, nyder det jo og hader en arbejdsgiver skal bestemme, aldrig haft et arbejde mere end 1 år, da jeg virkeligkører træt i det indenfor få mdr. Virksomhed elsker jeg, der har jeg dog også været godt rundt, men nyder jeg kan gøre hvad jeg vil når jeg vil :) Men hvordan med at fortsætte en virksomhed men ikke have den lovpligtige nemkonto ? Så kan SKAT vel kræve mig lukket ? /MIkkel |
Har du prøvet de helt små banker? |
Det var den lille bank Østjysk Bank der ville rådgive og hjælpe, men ikke have mig som kunde :) Jeg har været i de fleste i byen også de små, men uden held.. Jeg har også tænkt online banker,men kan ikke lige finde nogen Jeg har også fået mulighed nogen steder, men må ikke få netbank til at betale regninger og pbs tilmelding, så er jeg ovre i den dyre med 25,- pr girokort hver mdr, da jeg ikke må få dem betalt over pbs eller netbank Er man først ude er man laangt ude :( Kan SKAT kræve mig lukket hvis jeg ikke får en nemkonto indenfor en periode ? |
Nej - men det kan give problemer med eventuelle tilbagebetalinger fra SKAT. /Henrik |
Hej Henrik Har idag danske bank og de vil simpelhen ikke lave en til mig ! Har derfor været i mange andre banker og der er det samme svar. Jeg kan få en lønkonto nogen få steder, men uden nemkonto til viksomhed Problemet ligger også i når der skalbetales regninger og overføres penge, det vil de ikke :( De gør det ikke nemt og drive virksomhed.. |
Du har krav på en almindelig anfordringskonto (som kan bruges til nemkonto) Hvis banken ikke vil give dig den så er det bare at klage. Med anfordringskonto kan du sætte penge ind og hæve (som minimum). /Henrik |
Som Henrik skriver har du krav på en anfordringskonto til at sætte penge ind på og hæve samme (uden overtræk) den skal de gi dig og den kan være din nemkonto og skat kan ikke gøre noget i den forbindelse |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com