Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en ekstra indtægt som lokalrapporter?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet en brugervenlig og overskuelig internetavis med mange forskellige features, som drives med stor succes i mit lokalområde. Indtægten kommer primært fra reklamer fra lokale annoncører – men også lidt adsense og affiliate til at fylde de tomme reklamepladser ud.

Hjemmesiden er baseret på et wordpress tema, som er modificeret til formålet, hvilket gør det nemt at udgive nye artikler, samt vedligeholde avisen – også uden den store erfaring med hjemmesider.

Jeg får mine artikler fra pressemeddeleser, tilsendt fra firmaer, politirapporten, kommunens nyhedsbrev osv. Herudover støder man på sin daglige gang i lokalområdet på relevante ting, som kan smides på avisen. Jeg er ikke journalist – så alle kan være med her J

Du kan enten stå for 100% af den daglige drift af din internetavis, hvilket kræver et engangskøb af hjemmesiden.

Alternativt kan vi starte et samarbejde, hvor jeg f.eks. står for vedligeholdelse af hjemmeside, regnskabsføring og assistance med artikler – og du, som færdes i lokalmiljøet, kan stå for artikler samt lokal markedsføring og reklamesalg.

Hvis dette er noget for dig, må du gerne sende mig en PM – så kan vi tage samtalen videre derfra.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)