Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Underenplov.dk

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Jensen:
Der ligger dog en 'rapporter misbrug' knap på opgaverne i den version af systemet der ligger online nu - man skal dog være logget ind før den bliver vist.

Fantastisk :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:14

Jeg vil også komplimentere på de nylige ændringer, men burde det næsten ikke være obligatorisk at anmelde sælgerens produkt?

Der er en anden ting der undrer mig. Hvilke tiltag er med til at drive trafik til sitet?

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:46
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må - som professionel korrekturlæser og kommunikatør - erkende, at jeg bliver lidt trist over, at folk kigger så meget på økonomien, at man er villig til at få et fejlfyldt kommunikationsprodukt (baseret på profilteksterne), så længe det er under en plov, og overser/ikke kan se stavefejl som fx manglende nutids-r. Men derudover ser det ud til at fungere udmærket.  

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 10:03

Jeg bruger Underenplov.dk som en måde at skaffe lidt lommepenge på. Indtil videre er mine services blevet bestilt en del gange efterhånden og jeg har da tjent et par tusinde kroner derinde

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 20:17

Daniel Nielsen:

Jeg vil også komplimentere på de nylige ændringer, men burde det næsten ikke være obligatorisk at anmelde sælgerens produkt?

Der er en anden ting der undrer mig. Hvilke tiltag er med til at drive trafik til sitet?

Tidligere var det ikke obligatorisk at skrive en bedømmelse efter at have købt en opgave, men det er det blevet nu. Der er dog stadig nogle få, der ikke får bedømmelser.

Det er en blanding af forskellige tiltag, både organisk og betalt trafik.

Kevin Ørskov:
Jeg bruger Underenplov.dk som en måde at skaffe lidt lommepenge på. Indtil videre er mine services blevet bestilt en del gange efterhånden og jeg har da tjent et par tusinde kroner derinde

Fedt! Yes

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:10

Hvordan fungerer det med indberetning af ens indtjening til SKAT? Er det noget "underenlov.dk" klarer for mig? Jeg er oprettet som privatperson skal det lige siges. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:28

Daniel Nielsen:
Jeg vil umiddelbart også sige at der måske er lidt forskel på målgruppen for underenplov.dk og amino freelancer, men det betyder dog ikke at man ikke kan bruge dem begge.

Ja, et site i retningen af "under 5.000" kunne faktisk være lidt mere interessant, for mange herinde.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:34

Jeg kendte ikke den side, men har brugt fiverr én gang. Gør jeg nok ikke igen. Man får hvad man betaler for :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:45

Hvorfor skal sådan en gammel tråd op D:

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:02

Jeg har endnu ikke brugt det men har godt besøgt siden en enkelt gang eller to :-)

Problemstillinger er vidst lidt den samme som på fiverr med de mange useriøse brugere.. Dog forstår jeg ikke der er så mange useriøse når prislejet er alt fra dobbelt så højt til ca. 16 gange så meget som fiverr? Selvfølgelig ved jeg godt en inder vil arbejde flere timer for 5 dollars men aligevel lidt træls hvis der er useriøse som tager 480,-

Ellers fedt koncept. Måske i skal prøve at arbejde lidt mere aktivt for at få køber og sælger til at rate så man bedre kan se hvem der har udført tilfredsstillende opgaver.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)