Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Underenplov.dk

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Min bedre halvdel bruger det med god succes.

Hun har indtil videre tjent for et 4 cifret beløb, og har flere kunder der gladeligt kommer tilbage. Der ses dog til tider ekstremt useriøse tilbud (som en der ville have 480 kroner for at voldtage én), og useriøse købere, som forsøger at komme udenom at skulle betale igennem Underenplov. Men den slags findes der jo over alt.

Det er netop dette den er god til at skabe kontakt til freelancere der kan udføre et godt stykke arbejde. Underenplov.dk er jo blot et formidlingssite, hvor du har mulighed for tilbyde meget specifikke opgaver til alle dem der besøger underenplov.dk.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 13:03

Jeg har faktisk brugt det en del, til div. små handler. Ifh til prisen er jeg godt tilfreds, faktisk har jeg købt div. ting til 80-160 som jeg senere har set blive solgt herinde eller andre steder til 4 eller 5 gange så meget. Så nogen af tilbuddene er faktisk helt okay. Andre er total spild af penge. :)

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:10

Jeg har bestilt 4 tekster der inde og forventede egentligt ikke ret meget at prisen var super billig.

deadline blev overholdt, god kontakt med sælger, og sidst men ikke mindst god kvalitet af de bestilte tekster :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:10

Hej Sune

Hvilke synes du er spild af penge (udover de surrealistiske!)?

Mvh Daniel Nielsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 13:12

Det kunne fx være noget af linkbuildingen fordi backlinksene bliver lavet af et program som hurtig bliver ryddet af vejen af google. Eller opsætning af en wordpress side, som virkelig bare ligner lort, og er dømt til ikke at få succes :)

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:11

Sune Kovshøj:

Det kunne fx være noget af linkbuildingen fordi backlinksene bliver lavet af et program som hurtig bliver ryddet af vejen af google. Eller opsætning af en wordpress side, som virkelig bare ligner lort, og er dømt til ikke at få succes :)

Jeg synes også det er op til en selv om det er et realistisk produkt som tilbydes for få kroner, men det er jo op til en selv.

Mvh Daniel Nielsen

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 09:26

Synes siden virker upåklageligt. Man får hurtig kontakt til sælgerne.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fed tråd! ;) Og lækkert at høre at der er flere der syntes godt om siden :)

Omkring de useriøse brugere så er det også noget jeg gerne vil have forbedret yderligere. Men det er noget man aldrig rigtigt kan komme udenom med sådan et site. Jeg har dog med den nye platform der er kommet op, fået et par nye tiltag ind der burde øge seriøsiteten, men det kan altid gøres bedre. Jeg har flere ting i tankerne der løbende vil blive bygget ind i systemet der skal forbedre dette, men hvis i har nogle gode forslag vil jeg meget gerne høre dem :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:11

Mads Jensen:

Fed tråd! ;) Og lækkert at høre at der er flere der syntes godt om siden :)

Omkring de useriøse brugere så er det også noget jeg gerne vil have forbedret yderligere. Men det er noget man aldrig rigtigt kan komme udenom med sådan et site. Jeg har dog med den nye platform der er kommet op, fået et par nye tiltag ind der burde øge seriøsiteten, men det kan altid gøres bedre. Jeg har flere ting i tankerne der løbende vil blive bygget ind i systemet der skal forbedre dette, men hvis i har nogle gode forslag vil jeg meget gerne høre dem :)

Der er en funktion jeg gerne så derinde. En 'anmeld opgave'.

Jeg oplevede engang en, som krævede 480 kroner, for at gøre en gravid. Og prisen var, fordi han nød voldtægter, så han skulle have penge, hvis folk nød det. Sindssygt. Da savnede jeg lidt en hurtig måde på at gøre jer opmærksom på den, så den kunne komme hen hvor den hørte til - skraldespanden. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 20:32

Jonas:

Der er en funktion jeg gerne så derinde. En 'anmeld opgave'.

Jeg oplevede engang en, som krævede 480 kroner, for at gøre en gravid. Og prisen var, fordi han nød voldtægter, så han skulle have penge, hvis folk nød det. Sindssygt. Da savnede jeg lidt en hurtig måde på at gøre jer opmærksom på den, så den kunne komme hen hvor den hørte til - skraldespanden. :)

Hej Jonas. Ja, den manglede i den gamle version (jeg kan også godt huske den opgave). Der ligger dog en 'rapporter misbrug' knap på opgaverne i den version af systemet der ligger online nu - man skal dog være logget ind før den bliver vist.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)