Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feriebolig - ville du booke den her

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa  Aminoer

 

Kan jeg lige få jer til at kigge på www.myholiday.com

Kunne I finde på at booke en feriebolig her?

- Hvis ja, dejligt - hvorfor?

- Hvis nej, øv - hvorfor?

 

På forhånd tak

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Aldrig i livet ville jeg turde.

Siden lugter meget af template. Jeg kunne aldrig finde på det, desværre.

Siden er ikke ret "troværdig".. Er det et template?

Mvh. Michael
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

Det er jeg da ked af at høre. Siden er bygget helt fra bunden og er bestemt ikke baseret på en template. Den kører ikke engang på et standard cms.

Hvad er det ved den der gør den utroværdig?

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg kan også godt følge Michaels udsagn - jeg ville nok heller ikke bestille derigennem. Jeg ved dog ikke hvad der er ved den. Måske er det fordi den ligner en af de der typiske prissammenligningssider på rejsen, som egentlig bare lever på reklamen. Måske er det også fordi den ser meget amerikansk ud i det, og derfor ikke rigtig tiltrækker mig som værende en dansk kunde.

 

Mvh Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes den er fin - let og luftig i udtrykket - det kan jeg godt lide. Men den skal være på dansk hvis jeg skal booke noget på den.

Anja

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stefan

Det er jo lidt svært at få noget konkret ud af.
Vi har med vilje forsøgt at få den til at se ud som nogle af de store websites i rejsebranchen netop for at tiltrække et Internationalt publikum.


Har I nogle konkrete ideer til hvad der kunne gøres bedre?
Baserer I jeres udtalelser på et hurtigt kig på forsiden, eller har I været rundt på siden som om i var ude efter en feriebolig?

 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anja

Det er forståeligt - og det kommer også indenfor en overskuelig fremtid, for det er klart at det på det danske marked vil afholde en del fra at booke.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,

Det her er virkelig en af de svære!

Sitet har sådan set alt hvad jeg behøver af information for at virke troværdig. Der er firmaadresse, telefonnummer, navn på personerne bag. Så hvis noget går galt, forventer jeg også at kunne få hjælp. Der er også informationer om hvordan det fungerer hvis man vil leje en feriebolig. Designet kan jeg også godt lide. Alt i alt burde betingelserne for hvad der kan få mig til at handle online tilstede.

Og alligevel tror jeg aldrig at jeg vil benytte mig af sitet og booke en feriebolig. Jeg har faktisk svært ved at sætte en finger på lige præcis det der mangler eller gør udslaget. Jeg får bare ikke den tryghedsfornemmelse som betyder så meget ved al slags ehandel.

Måske fordi at lejer og udlejer sidder og læser de samme sider. Så tænker jeg, at hvordan kan I sikre kvaliteten af udlejningsboligerne når I aldrig selv har set dem (hvilket jeg formoder i ikke har). Hvad med eksempelvis rengøring? Overtager jeg en møgbeskidt bolig fordi den forrige lejer ikke gad gøre rent? Og hvordan tager I action på det hvis jeg får en beskidt lejlighed? Umiddelbart virker distancen mellem Jer og de boliger I formidler for stor til at det er troværdigt.

I princippet behøver andre feriesites som eks. flybillet.dk ikke være bedre. De sidder vel næppe på skødet af direktøren for SAS, British Airways eller hvem de ellers formidler flybilletter for. Men de har den fordel at de kan skilte med at det eks. er SAS som leverer den ydelse du køber hos dem. Så tænker jeg automatisk, at hvis SAS vil lade flybillet.dk formidle billetter til deres fly, så må de være OK. Altså, SAS' image/band/kendthed smitter positivt af på flybillet.dk.

Jeg har flere steder læst, at I har mange års erfaring i at udvikle webløsninger til rejsebranchen. Det får mig til at tænke: Godt nok, men ved de også noget om det at drive en boligformidler virksomhed? Eller er det bare et par nørder som er teknisk stærke?

Måske I skulle lægge mere vægt på branchekendskab end teknikkendskab. Sidstnævnte kan man relativt let købe sig til hvis man ved hvad man vil have.

Håber at dette har hjulpet dig lidt videre...

mvh Carsten





Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten

 

Mange tak for dit lange svar.
Vi skal have arbejdet på troværdigheden, det er helt klart og du prikker og til nogle ting her som jeg kan se er et problem - for faktisk kan du både booke bolig fra nogle af de store bureauer og fra private fra vores side, hvilket gør den ret unik. Men vi bør nok skilte lidt mere med hvornår det er det ene og det andet og hvilke garantier man får fra bureauerne.
Problemet med at vi ikke har været ude og se boligerne tror jeg nu ikke er så stort, for der er masser af rene sites for boliger man lejer direkte hos ejeren der kører ganske fortrinligt - bl.a. vores søstersites www.spain-holiday.com / http://www.feriebolig-spanien.dk/ 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus
Ja, jeg kunne godt finde på at booke på siden. Boligerne jeg har set på er godt nok i den dyre ende, men billederne signalerer, at produktet matcher prisen.

Jeg synes at det er en flot og velfungerende side. Jeg kan godt lide layoutet og den er overskuelig og let at anvende. Alt i alt synes jeg at det virker ret gennemført og det giver mig tillid til produkt og udbyder!
Venlig hilsen

Anne

www.taratsit.gl/
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)