Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan jeg fik AdWords CTR på 15%

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SoerenS:

I den "perfekte verden" kan det godt være, at man har et søgeord per annoncegruppe. For så kan man målrette annonceteksten helt specifikt imod det søgeord, og den situation brugeren står i / problem brugeren står med. Meget fin idé.

Men hvis du vil gøre det i praksis, især hvis du har tusindvis af søgeord, så ved du godt hvad du skal lave i de næste mange uger / måneder / år :-)

Ja, i praksis står man som oftest langt bedre, hvis man kan gruppere søgeord på en måde, hvor man kan konkludere, at annoncerne i annoncegruppen er toprelevante for alle søgeord i gruppen. Det er en tilgang, der er noget mere skalérbar - og som også gør det muligt at teste forskellige annoncer uden at gå kold i det.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)