Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bageri Næstved

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

GE Moneybank lyder som en meget dyr løsning.

Hvis du kan gøre det for 150.000 burde du kunne få dem i en bank hvis du ikke er alt for gammel og ellers ikke skylder en masse væk i forvejen.

Da jeg skulle starte første gang måtte jeg som 18-åri rundt til 4 banker før der var en der ville give mig en kassekredit på 15.000,- Det var i 1998.

Forslag:

Plan a: Gå rundt til alle banker i Næstved og omegn.

Plan b: Sælg obligationer til familie og bekendte

Plan c: Gå rundt i kverteret og bank på og spørg folk om de vil have en ordentlig bager i området. Hvis ja kan de købe et gavekort på 1.000.

De skal have pengene igen hvis det ikke lykkes at samle nok. Samtidig får du også lavet en undersøgelse for om der er grundlag for en butik.

Plan d: sælg obligationer til beboerne i området.

Plan e: GE Moneybank.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39

Hej Mads

Jeg bor i Tyrkiet og driver et konsulent firma A/S (Ltd.) jeg hjælper folk på at starte virksomhed, investere i virksomhed eller købe virksomhed.
På 15 år er hver tredje bageri lukket, hver uge drejer en bager nøglen om. Sad
Du kan tjekke tallene på internet. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:09

Der er ingen rigtige nærmere konkurrenter inden for de første 2-3 km af bageriets placering. Der er et stort ophav af boliger rundt omkring, så jeg føler mig rimelig sikker på at det vil kunne lade sig gøre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 11:16

Tak for det Tommy. Jeg har prøvet at give ham et kald, men fik ikke fat på ham - Hans sekretær eller hvem han nu havde siddende, vil bede ham om at ringe :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 11:19

Det er jeg enig i - Men i mange tilfælde er det de brodne kar + dem der ikke kan leve op til de kvalitetskrav forbrugerne har i dag, der er blevet sorteret fra.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 11:23

Derudover kan jeg tilføje, at når en erhvervsrådgiver fra Arbejdernes landsbank kommer hjem fra ferie her d. 22, vil hun ringe til mig og snakke om det.

Jeg har ikke prøvet nogle banker efter jeg har ændret meget i etableringsbudget.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:41

Hvis du tænker i baner om at overtage en nuværende bager, og deraf skabe din egen, så har jeg i lang tid haft en fidus til Prinsesse Bageri på Østerbro (bor 5m derfra). 

http://ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1731704.ece

De er blevet svinet til i  år. Jeg har boet her i snart et år og kan tælle antal kunder på en hånd (mig selv 2 gange??). Området skriger efter en ordenlig bager og det er et ugentligt emne, hvordan bageren stadig kan ligge der. Området virker for mig optimalt. Den ligger lige overfor for en Irma, der ikke tilbyder morgenbrød, samt et godt stykke fra den nærmeste bager. Tror der ville ligge en ganske stærk kerne af faste kunder og vente, hvis vi bare kunne få en ordenlig bager. 

Den helt store grund til, at jeg nævner denne bager, er "den gode historie". Som nævnt har bageren fået en del negativ omtale både på gaden og i medierne. Jeg er sikker på, at der kunne skabes en historie omkring en ny ejer, der hæver standarden og langt om længe skaber den bager kvarteret venter på.  

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:55

Hej Mads

Jeg er selv fra Næstved og synes at det lyder som en super ide. Jeg er en af dem der foretrækker en rigtig bager frem for for eks tank stationer. Den står tit på morgenbrød fra bageren herhjemme søndag morgen;). Jeg tror som dig at det handler om at lave noget ordentligt som også smager godt og samtidig ser lækkert ud. Ikke mindst kagerne;). Der er selvfølgelig en grænse for hvor meget folk vil betale, men jeg tror godt at de vil betale mere end på tankstationen hvis smags forskellen er tydelig. Der er ingen tvivl om at bagerene drejer nøglen rundt rigtig mange steder, men jeg tror altså også på at det handler om at give kunderne det de vil ha:)

Held og lykke med projektet.

www.Annetteskager.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 12:27

Dejligt at høre!

Synes det er så vildt skønt at der er opbakning herindefra til projektet!

Jeg skal ned og se bageren igen meget snart - og gennemgå hele lortet, og prøve maskineriet af :-)

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:27

Hejsa.

Tror du har glemt at se om der er kvalitetsbagere i Næstved, jeg handler selv hos Kringlebageren på Åderupvej (Næstveds bedste bageri) Så har han oven i købet en onlineshop hvor man kan bestille alt online med levering næste morgen.

Så jeg kører ikke til bageren mere men bestiller det blot på nettet.

I kan jo lige selv prøve hvor let det er

http://kringlexpressen.dk/bager/kringlebageren-naestved

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)