Hej alle =) Lige for at starte tråden: http://www.amino.dk/forums/t/167039.aspx#1126775 Siden da, har jeg lavet forretningsplan som bankerne tog godt imod, etableringsbudget og driftsbudget. Jeg har haft talt med en maskinleverandør om mulighederne, men grundet de enorme startomkostninger, ville ingen banker støtte op omkring projektet. Derfor har jeg måske tænkt i en plan B. Istedet for at investere i nyt inventar, så kunne det måske bruges det eksisterende inventar - Bageriet er fuldt udstyret som bageri, men med maskineri fra stenalderen. Jeg søger en som vil kigge mit etableringsbudget og driftsbudget igennem, for at se om jeg har misset noget, eller det ser okay ud? Istedet for at skulle låne over ½ mio kr, har jeg tænkt på at det måske kunne lade sig gøre at starte op for 150.000 kr. Hvad har i erfaring med GE money bank? Jeg tænker på om det kunne være en løsning at søge lån derigennem, for at kunne gå i krig med bageriet. VH Mads Frederiksen |
PAS PÅ !! Både bageren i Mølleparken og bageren på Indre Vordingborg er lukket - Tror der er rigeligt med bagerier i Næstved, når man tager tankstationerne og bageriudslagene med ..... bare et godt råd
Peter fra Næstved