Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bageri Næstved

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle =)

Lige for at starte tråden:

http://www.amino.dk/forums/t/167039.aspx#1126775

Siden da, har jeg lavet forretningsplan som bankerne tog godt imod, etableringsbudget og driftsbudget.

Jeg har haft talt med en maskinleverandør om mulighederne, men grundet de enorme startomkostninger, ville ingen banker støtte op omkring projektet.

Derfor har jeg måske tænkt i en plan B.

Istedet for at investere i nyt inventar, så kunne det måske bruges det eksisterende inventar - Bageriet er fuldt udstyret som bageri, men med maskineri fra stenalderen.

Jeg søger en som vil kigge mit etableringsbudget og driftsbudget igennem, for at se om jeg har misset noget, eller det ser okay ud?

Istedet for at skulle låne over ½ mio kr, har jeg tænkt på at det måske kunne lade sig gøre at starte op for 150.000 kr.

Hvad har i erfaring med GE money bank? Jeg tænker på om det kunne være en løsning at søge lån derigennem, for at kunne gå i krig med bageriet.

VH Mads Frederiksen

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PAS PÅ !! Både bageren i Mølleparken og bageren på Indre Vordingborg er lukket - Tror der er rigeligt med bagerier i Næstved, når man tager tankstationerne og bageriudslagene med ..... bare et godt råd

Peter fra Næstved

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:22

Hej,

Syntes du skal åbne i Menstrup trænger til godt brød :D
Syntes du skal passe lidt på, med de alternative banker...

Syntes du skal overveje stenovn, min famillie har haft kæmpe succes, med at have sådan en ovn i Ribe. Giver noget fantastisk brød.

Mvh

DonAggeboe

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 17:38

Hej Peter.

Det er faktisk Mølleparkens bageri jeg har kig på :-)

Jeg kan se gode muligheder i den.. Har sonderet terrænet lidt dernede. Bakeoff er ingen konkurrent - Det er bare et nemt og dårligt alternativ :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 17:44

Mads:
Det er faktisk Mølleparkens bageri jeg har kig på :-)

Hej Mads

Okey - jeg bor ude i den anden ende af byen, så har aldrig handlet i den bager - endnu :-)     ( bruger den oppe i Jernbanegade som regl da den er super )

Hvis du åbner, så skriver jeg gerne om dig og giver en gratis annonce på denblåside.dk

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02

Hej Mads.

Du vil have en ny kunde fra dag 1. hvis det bare er en ½ gang bedre en det brød der er kommet fra møllebageren, lige frem til den lukkede.

Vi savner en kvalitetsbager i digterkvarteret, og ikke en der laver "brød med krudtpulver"

Du skal have al mulig held og lykke med projektet og ser frem til din åbningsdag.

MVH

Arne

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 18:22

Hej Arne.

Jeg har også godt hørt mine historier omkring tidligere ejer :-)

Jeg betragter mig selv som en af Danmarks bedste bagere ;-) Jeg er af en ny generation, der tænker lidt anderledes end man gjorde for bare 10-20 år siden... Bagerne drejer nøglen om fordi de ikke kan finde ud af at lave ordentligt kvalitetsbrød :-)

Tak for støtten!

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 18:24

Ah okay :-)

Jeg har ikke besøgt nogle af de andre bagerier i Næstved, men jeg frygter ikke konkurrence.. Jeg er selv sådan lidt "Gordon Ramsey agtig" - Med at bruge friske råvarer, gerne lokalt/dansk.

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 18:26

Prøv at tage en snak med Søren Snedker fra Dansk Bageri Udvikling, han er en utrolig realistisk bageri konsulent.

Http://dkbu.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:08

Mads:
ikke besøgt nogle af de andre bagerier i Næstved

Ikke for noget, du har måske en god ide, men prøv at køre en tur ud i Næstved, ja der mangler en god bager, men ingen vil betale prisen desvære sådan er det med alt godt.

Lidl og bilka har billigt ok brød, til billige penge, så en tur rundt vil måske give dig en ide om det er smart!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)