Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor handler de ikke?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stefan!

Min nysgerrighed blev da lige vakt...og ville ind og kigge med

Men...jeg kan, som Jesper, heller ikke komme ind på Jeres side?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:59
Siden virker fint her.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:05
Jeg kunne sagtens komme ind på siden men:

Der er ikke nogle billeder der fanger.

Baggrunden er meget dårligt lavet. Det er skiftevis gul og hvid. Det giver et dårligt billede når man scroller. Det burde være en fast farve.

Det ser ud som om at I skal have piftet siden op.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:59
Siden virker også fint her og farverne ser heller ikke post-it agtige ud på min skærm. Dog er siden vældig langsom om at loade.

Jeg har spurgt mig selv hvorfor jeg ikke ville handle på din side, og jeg må indrømme at jeg ikke ville have noget imod at handle på jeres side, hvis jeg kunne finde de selv samme smykker i en smykke forretning hvor jeg så kunne se dem og røre dem, og derefter vælge en ring og gå på nettet og købe den hos jer. Det er en meget professionel udseende side og den signalerer tryghed over for mig.

Som én sagde, vil jeg gerne se dem "live" og have lov til at røre ved dem. Jeg ville blive nød til at bestille mange f.eks ringe hos jer, for at se dem jeg kunne være interesseret i, og det gør man normalt ikke.
Hvis jeg skal købe f.eks en dyrere ring til min kæreste, så vil jeg besøge alle guldsmykke butikker i min by og så derefter vælge. Jeg ville aldrig vælge ud fra et billede, også selv om jeg kunne sende smykket retur. Det er for besværligt. Samtidig mangler der også den service som en butik kan yde, som er nært beslægtet med det at købe smykker.

Så hvad kan du gøre?
I har unikheden på plads med jerres høje karat koncept. Men der mangler noget kendthed. Lige nu bestiller man et anonymt smykke. Over for mig, ville det hjælpe hvis det var kendte smykkemærker som man kan finde i de fleste smykkeforretninger. I skriver ikke noget om hvilket mærke de af.
Desuden vil jeg have tendens til ikke at ville købe noget så dyrt over internettet, medmindre det igen for mig er en kendt vare. Der er simpelthen for meget på spil, også selv om man har 5 dage til at se smykket an. Så i havde et smykkesæt til 19.450 kr. Så måske i også skulle til at sælge nogle af de billigere karater så i kommer ned i et pris leje hvor man tænker "den ser flot ud, og den er billig, så den køber jeg". Nu skal man tænke sig godt om inden man investerer 3-5000 kr. hos jer. Det er meget lettere når der ikke er så meget på spil for kunden.

Smykker er en svær branche i forvejen da der er mange om budet, men jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med din flotte shop.

Jean-Michel
Ivaerksaetter-pr.dk

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 07:58
Cpufan >> Nej da, prøver blot at forklare hvorfor tingene er sådan :)

Ellers generelt nogle gode input!

Det med at siden åbenbart ikke altid fungerer, og oven i købet loader for langsomt skal vi selvfølgelig have styr på. Hvorfor den melder fejl ind imellem forstår jeg simpelthen ikke, men det er desværre ikke noget jeg selv har oplevet.

Derudover kan jeg sagtens følge jer i at der bør være flere størrelser. Der er noget vi skal ha kigget nærmere på.

Problemet med at tilbyde billigere smykker istedet for dem vi har nu, er at det så ikke kan være 18 karat mere. Derfor forsvinder ideen med 18 karat smykker, til 14 karat priser lidt - det er jo netop der vi skiller os ud fra mængden. Vi har ikke mulighed for at gøre vores produkter billigere, da de i forvejen er presset helt ned i bund, for netop at ku følge 14 karat.

Mange tak for svarene! - og kom gerne med flere interessante inputs :)

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 08:53
Hej NewRavio.com

Mente nu heller ikke i skulle sætte prisen ned på jeres 18 karat, men til gengæld tilbyde nogle mere populære smykker som f.eks spinning ringe og Pandora vedhæng. Dem er jeg sikker på vil gå som varmt brød hvis du stadig kan tilbyde dem under butikspriser.

Selvom du tilbyder 18 karat og fremhæver det som det unikke ved din butik, må du jo desværre erkende at de ikke sælger. Og nej det er ikke fordi der skal ændres ved en farve eller tekststørrelser skal op eller ned, efter min mening. Butikken er flot, professionel og tillidsfuld som den er nu. Så du må nok erkende der skal noget andet elller mere til. Jeg mener du sagtens kan beholde dit unikke koncept i at sælge 18 karat samtidig med du også sælger 14 karat. Kunne dit koncept ikke omskrives til: Vi sælger 18 karat til 14 karat priser og 14 karat til 8 karat priser""(Eller noget lignende).

Og som sagt, vil jeg også foreslå at du får nogle kendte mærker i butikken. F.eks spinning ringe eller Pandora som jeg nævnte. Du kan også prøve at gå helt andre veje og tilbyde mere specialle unikke smykker. Hvad med at tilføje egyptiske 18 karat guld smykker til din shop?(Bare et eksempel) De ser rimelig trendy ud, og dem får du med garanti ikke andre steder i Danmark.Se f.eks www.nilestone.com og www.egyptiangiftshop.com. de sælger begge til forhandlere.

Jeg prøver blot at hjælpe  :-)

Med venlig hilsen
Jean-Michel
ivaerksaetter-pr.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:34
Dato: 20-06-2007 21:21:17
Forfatter: cygnet
kan jeg dog næppe tro når det er refocus drengene der har været på spild.

Det er heller ikke os der har lavet den naturligvis Vi har kørt Google AdWords for GuldAgenten.dk, hvor han desværre måtte erkende til sidste, at konverteringen nok ikke var helt i top. Så foreslog jeg at smide den herind, da det er gratis og det er vi ikke :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:05
Hej Stefan

Her er min lille liste med ting, der vil afholde mig fra at købe.

Det første jeg ser er "Guldagenten".

Det næste jeg ser er en sølvring.

(Det er det selvfølgelig ikke - det er hvidguld; men jeg OPFATTER det som sølv)

Det største issue er tillid til, at guldet faktisk ER 18 karat.

(Det er det selvfølgelig, men jeg har brug for håndfaste beviser, hvis jeg skal bruge penge på det)

Vis FLERE ægthedscertifikater i form af billeder eller PDF''er i fuld størrelse - det er ikke nok at skrive, at de udstedes

Jeg skal kunne se min besparelse ved at handle hos dig i stedet for i min lokale butik.

Hvor kan jeg det?

Intet bøvl: Skriver du, at du har vedlagt en returkuvert med porto på? Nej.

Hvor mange afholder sig fra at prøve, fordi de ikke orker at tage stilling til, hvordan man teturnerer korrekt, hvis man fortryder?

Hvad hvis varen ikke når frem - eller retur?

Check jævnligt din shop ved at gennemføre et køb, så du selv fanger evt. fejl.

Der er andre ting; men dette er hvad jeg ser ved hurtigt at scanne siden igennem.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:25
jeg synes heller i særligt godt om designet. Det er kedeligt og der er ikke noget lækkert over det.

Din venstre kollonne fylder alt for meget i forhold til salgseffekten af den. Du skulle hellere bruge pladsen til at præsentere nogle varer.

Prøv at kigge på http://www.templatemonster.com/category.php?from=1&search_words=jewel. der er 187 bud på hvordan en smykkeshop kunne se ud.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:10
Udover det allerede nævnte, så tænk også på din brug af rød tekst. Rød er en stop-farve, som psykologisk også kan få nogen til at undlade at handle. Udskift den eventuelt med en grøn eller anden "imødekommende" farve.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)