Tak for Jeres indlæg. Jeg kan uddrage en del lærdom fra dem hvilket jo var planen. For det første skal jeg være dygtig/heldig med at finde en partner der ser virksomheden i samme lys som mig - findes han ikke så er der ikke andet for, end at fortsætte virksomhedens udvikling i nogle år og dermed bevise at mine forventninger holder....når så der er sket en stabilisering er det tid til at snakke udvikling (som koster penge) Det er trælst når nu man har åbnet op for kagedåsen og kan både se og dufte småkagerne som er lige til at snuppe, men armene bare ikke er lange nok.... Jeg skal nok finde en løsning og skal nok holde Jer opdateret - Igen tak for hjælpen og yderligere kommentarer er yderst velkomne |
Hvis det var mig ville jeg non gribe de anderledes an.
Hvis i sælger til en investor vil han kræve en procentdel der er stor nok til han har noget at skulle have sagt.
Tilgengæld sidder der mange personer der med glæde gerne vilde smide nogle mindre beløb i et godt projekt. Måske 5-10 tusind. De ville ikke kræve bestemmelse og du kan forsætte næsten i din egen retning :).