Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi unge ikke innovative nok?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller!

- Jeg tror du misforstår mig lidt. 
Det for mig ligegyldigt om du sælger batteri-drevne rulleskøjter eller børnetøj. Innovativtieten ligger for mig i hvordan du vælger at sælge produktet rent markedsføringsmæssigt og der synes jeg som sagt at kreativiteten og innovativtieten mangler en smule. Man kan skille sig ud på mange andre måder end pris. 

God service, leveringstid, charme, markedsføring og meget mere. Også selvom man er ung.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:59

Ebbe Hansen:

Det for mig ligegyldigt om du sælger batteri-drevne rulleskøjter eller børnetøj. Innovativtieten ligger for mig i hvordan du vælger at sælge produktet rent markedsføringsmæssigt og der synes jeg som sagt at kreativiteten og innovativtieten mangler en smule. Man kan skille sig ud på mange andre måder end pris. 

God service, leveringstid, charme, markedsføring og meget mere. Også selvom man er ung.  

Ja det gør vi tydeligvis, da det du beskriver her intet har med innovation at gøre, men blot er optimeringer af enten kundeservice, markedsføring eller lignende. Du kan læse diffinationen på innovation HER

Og hvis man sælger f.eks batteri-drevne rulleskøjter, så er det svært, at få kunder på andre måder, end de mere traditionelle... Hvis der findes en ny måde at markedsføre sig på, så bør man ik sælge batteri-drevne rulleskøjter, men derimod sælge sine evner og kompetancer, da de vil være en guldgrubbe...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:51

Ebbe Hansen:

Hej Fashion-Seller!

Hej Ebbe

det gør de jo også men de har ikke samme erfaringer og nu har jeg lavet et længere indlæg på siden før som du ikke har besvaret , jeg tror ikke han har misforstået dit indlæg ligesom jeg hellere ikke har

husk flere iværksættere har slet ikke disse kroner til starte op med og som nye er det nummer 1 slå på prisen , men når slår på den vigtigste ting for at få kunder på markedet ser jeg dog tit også tit de har gode leveringstider charme og det hele som du beskriver , men jeg tror du har misforstået et eller andet for alle mennesker har bare ikke bankbog som du søger så de findes slet ikke disse kunder til alle samme for alle har ikke en fyldt bank konto

jeg ser mange der bruger det du beskriver men men må jeg spørge hvorfor må de ikke bruge det vigtigste ting som er prisen dette er jo afgørende især dem som ikke har de kroner som de kræver for opgaven de dyrere webmaster og vil du ikke lige besvare mit indlæg , nu har jeg brugt en del tid på siden før på at beskrive hvor meget prisen betyder

jeg synes mere og mere du ikke fatter at verden er ikke lige sådan som du beskriver  at alle har den vilde bank konto , det er og bliver i start fasen for en iværksættere er prisen der er den vigtigste faktor der er simpelthen så mange der ud i verden , der ikke har råd ellers at starte op med deres hjemmeside vis du satte priserne op kunne de levere verdens bedste hjemmesider men vis kunden ikke har råd, vil du ikke få kunden  da den ikke har mere  end 1000 kroner de  kan altså ikke bare vupti frem skaffe 10.000 kroner sådan er verden bare ikke som du fremstiller den er , derved prisen betyder langt mere end du overhovedet kan forstille dig

nummer 1 faktor er næsten altid prisen kan vi hurtigt slå fast ! da kunden slet ikke var der ellers i hvert fald mange , men de kunder der tager den billigere fordi ikke har råd til den dyrere webmaster mange af dem kan man sagtens ringe til webmaster og de er flinke normale mennesker mange af dem som levere billigere hjemmesider verden er bare ikke sådan fordi de slår på den vigtigste ting er der mange af dem som også gør det samme som du beskriver

De dyrere der har et bedre brand lige som dig og tænk vis flere af de billige satte prisen op og som er lige nystarte de skal konkurrer om dine kunder men vis ikke har samme brand og erfaring får de bare ikke disse kunder og der er de som slet ikke har råd til de høje priser så kan de nye slå  på prisen som er alt afgørende for der findes mange der ud som slet ikke havde råd ellers

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48

hej Ebbe

har du sat mig som skjul bruger , det er nok den meste naturlige forklaring på det manglende svar  ?

vi kan sikkert blive enig om prisen er nummer 1 at slå på for vis folk ikke har de kroner som ekstrem mange iværksættere ikke har ,får du altså ikke kunden vis de ikke har kronerne , for du vis kunden ikke har de kronerne du kræver slår du så prisen ned når du overtalt den kunden og husk alle kan ikke have et super brand son dig , så kan også regne ud du kan ikke nå alle i danmark så er det okay dem som ikke har råd til de dyrere webmaster vælger de billigere webmaste for på mig virker det som om du tror folk har kronerne bare du siger det

derved lad nu dem som ønsker en billige webmaster vælge dem for hvordan skulle man lige skaffe de kr du skriver om selv om de levere bedste service , laver den bedste hjemmeside , men denne verden er bare ikke sådan at alle sider med fyldt bank konto så fakta er prisen er den vigtigste faktor til den største gruppe der søger en hjemmeside , men de folk der har kroner er korrekt de kan vælge alle og der gælder det om være bedste men dette er også den mindste gruppe der søger webmaster de fleste har bare ikke den bank konto med alle disse faktiske kr der står til denne webmaster , så vis de ikke slår på prisen er der slet ikke de kunder til disse webmaster der findes for alle har bare ikke disse penge

hvad jeg ikke anbefaler , men som nystartet har de ikke de samme faktor som dig eksempelvis brand tiden med mere , jeg mener lyve er den forkert vej eller hvordan skal jeg lige forstå trådens budskab du skriver

• hvad ønsker du nye skal sige de har erfaring som der har arbejdet 10 år med hjemmesider
  • brand have et navn som dig skal de bruge et falsk navn så de har et kæmpe brand
  • skal de overdrive hvad de ved om seo
  • skal de skrive de kan arbejde på fuld tid selv om de studere ved siden af
  • har en videre gående uddannelse på 5 år så de skriver de har den perfekte uddannelse omkring php asp koder med mere

vis der ikke er billige arbejde i danmark bliver opgaven lavet i udlandet for folk har bare ikke disse faktiske kroner os alle samme , så forklare lidt bedre hvad du mener for jeg tvivler meget du enten ønsker man lyver eller opgaver går til udlandet , jeg fatter overhovedet ikke budskabet du videre formidler i tråden og 6 plus stjerner i starten gør mig hel bange , men jeg tror nu heller ikke de mener alle dem plus de mener man skal lyve eller opgaver går til udlandet mon ikke de enig man skal være ærlige og opgaver så meget muligt går til dansk arbejdskraft

desuden fuldt enig med skal gøre det med service og det hele , men prisen betyder meget i starten kan vi hurtigt blive enig om eller hvordan skal de ellers få kunder kan du forklare det i tråden , jeg tror dog bare du har misforstået hvor vigtigt prisen er andet er der ikke i det

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ebbe Hansen:

Hej Fashion-Seller!

Jeg synes faktisk det er ganske naturligt at de yngste sælger deres ydelser meget på prisen, de har jo ikke erfaring til at sælge det på flere tusinder timers erfaring indenfor et område.

De fleste unge arbejder ikke med tingene fuld tid, så derfor er det svært at yde god service i form af at telefonen bliver taget når man ringer i arbejdstiden, og omkring markedsføring så har man bare ikke samme erfaring, så derfor er det svært at sælge det som en del af en løsning.

Dem der sælger sig selv på prisen og kun på den, gør det ofte fordi de er nystartede og ikke har så mange andre muligheder.De kunne selvfølgelig godt lyve om det og sige de også er eksperter i f.eks. SEO, som nogle gør, men det er ikke noget jeg vil anbefale.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:11

Ebbe Hansen:

Hej Fashion-Seller!

i den rigtige verden gør man netop de ting du nævner men men folk har bare ikke wupti et brand og en uddannelse og kan alt mulig seo

husk desuden hvordan skal folk skaffe de kr du skriver alle de kunder der ikke har råd til den dyrere webmaster skal de simpelthen opgive eller giver du en vejledning i kunden hvordan den kan skaffe kr , men får en faktisk fantasi

jo jo korrekt mange plusser i starten men men du har også første indlæg og vis du ikke vidste første indlæg ses første og det er flotte ord mange og da det er først indlægge er der største chance det ses desuden er du anerkendt bruger og morratter nu derved har du lidt lettere ved plusser lige som nogle andre bruger og det er da en super fordel som du kan bruge til sige du har ret , selv om du ikke har ret , jeg og sikkert andre har tænkt give plus grundet din status og ikke grundet indlæg da det er okay men , men i den rigtige verden kan det bare ikke lade sig gøre så det er reelt nærmeste ubrugeligt indlæg for måske tror nogle det kan lade sig gøre få de kunder der ikke har kr

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)