hej Ebbe
har du sat mig som skjul bruger , det er nok den meste naturlige forklaring på det manglende svar ?
vi kan sikkert blive enig om prisen er nummer 1 at slå på for vis folk ikke har de kroner som ekstrem mange iværksættere ikke har ,får du altså ikke kunden vis de ikke har kronerne , for du vis kunden ikke har de kronerne du kræver slår du så prisen ned når du overtalt den kunden og husk alle kan ikke have et super brand son dig , så kan også regne ud du kan ikke nå alle i danmark så er det okay dem som ikke har råd til de dyrere webmaster vælger de billigere webmaste for på mig virker det som om du tror folk har kronerne bare du siger det
derved lad nu dem som ønsker en billige webmaster vælge dem for hvordan skulle man lige skaffe de kr du skriver om selv om de levere bedste service , laver den bedste hjemmeside , men denne verden er bare ikke sådan at alle sider med fyldt bank konto så fakta er prisen er den vigtigste faktor til den største gruppe der søger en hjemmeside , men de folk der har kroner er korrekt de kan vælge alle og der gælder det om være bedste men dette er også den mindste gruppe der søger webmaster de fleste har bare ikke den bank konto med alle disse faktiske kr der står til denne webmaster , så vis de ikke slår på prisen er der slet ikke de kunder til disse webmaster der findes for alle har bare ikke disse penge
hvad jeg ikke anbefaler , men som nystartet har de ikke de samme faktor som dig eksempelvis brand tiden med mere , jeg mener lyve er den forkert vej eller hvordan skal jeg lige forstå trådens budskab du skriver
- hvad ønsker du nye skal sige de har erfaring som der har arbejdet 10 år med hjemmesider
- brand have et navn som dig skal de bruge et falsk navn så de har et kæmpe brand
- skal de overdrive hvad de ved om seo
- skal de skrive de kan arbejde på fuld tid selv om de studere ved siden af
- har en videre gående uddannelse på 5 år så de skriver de har den perfekte uddannelse omkring php asp koder med mere
vis der ikke er billige arbejde i danmark bliver opgaven lavet i udlandet for folk har bare ikke disse faktiske kroner os alle samme , så forklare lidt bedre hvad du mener for jeg tvivler meget du enten ønsker man lyver eller opgaver går til udlandet , jeg fatter overhovedet ikke budskabet du videre formidler i tråden og 6 plus stjerner i starten gør mig hel bange , men jeg tror nu heller ikke de mener alle dem plus de mener man skal lyve eller opgaver går til udlandet mon ikke de enig man skal være ærlige og opgaver så meget muligt går til dansk arbejdskraft
desuden fuldt enig med skal gøre det med service og det hele , men prisen betyder meget i starten kan vi hurtigt blive enig om eller hvordan skal de ellers få kunder kan du forklare det i tråden , jeg tror dog bare du har misforstået hvor vigtigt prisen er andet er der ikke i det