Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-arrangementer er for alle

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette er nok særligt til nye medlemmer af Amino, eller de som måske ikke selv føler sig så aktive som andre.

I er allesammen, altid, meget velkomne til at deltage i de arrangementer der sker her på Amino.
Jeg talte forleden med en som var ret ny på Amino og som ikke følte at han ville trænge sig på når nu han ikke deltog så meget. Derfor denne opfordring: TRÆNG JER PÅ

Selv om vi er nogen som skriver meget her og har deltaget i en del arrangementer, skal det aldrig være sådan at vi kommer til at virke som en lille indelukke, sammenspidst klub, for det er bestemt ikke hverken det vi ønsker eller formålet med Amino.
Selv om du kun har skrevet ét indlæg eller ikke har deltaget i noget i lang tid, så er du altid velkommen når der arrangeres noget uden for Amino...

Målet er jo at netværke med andre iværksættere (fra alle brancher) og tonen til sådanne real life arrangementer er altid på, åben, venlig og hyggeligt.
Amino er et vidunderligt forum, men det slår ikke den form for kontakt der kommer når vi kan mødes face to face over enten kaffe, øl eller mad...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:25
Super indlæg Nicolai.

Og vi så det jo netop ved det store amino arrangement med Thorborg selv, at der var mange aminoer der kun havde skrevet et indlæg, nogle af dem der tilmeldte sig havde faktisk slet ikke skrevet et indlæg før deres tilmeldingsindlæg kom :)

Alligevel havde vi en super duper aften med nogle gode foredrag, noget godt mad og en masse netværk.

Jo flere jo bedre, nye som gamle.
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:54

ENIG! Da jeg kom til den første fredagsbar var jeg så ny, og iværksætteri var så nyt for mig, at jeg egentlig ikke følte at jeg hørte hjemme der, for jeg havde jo bare været på iværksætterkursus og gik og legede med tanken om måske engang at blive momsregistreret. Men jeg gik derfra uden tvivl om at det var det jeg ville og skulle! Det var SÅ inspirerende at være med og opdage at iværksættere er åbne, nysgerrige, givende, iderige mennesker af den slags som man bør omgås hvis man gerne vil frem i verden! Der er ingen der vrænger på næsen eller peger fingre eller holder noget skjult eller ikke vil hjælpe eller fortælle hvad de selv sysler med. Og alle ideer bliver lyttet til med nysgerrighed og lyst til at sparre. Jeg synes stadig ikke selv jeg kan bidrage med vildt meget inden for iværksætteri, men så kan jeg da bidrage med små opgaver som de andre kan tjene penge på. Og jeg får selv gode ideer, tilbud og masser af hjælp ud af det. Så kom frisk, alle I nye!

~
Anja
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)