Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder mit koncept og er der et markedet for det i Danmark

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Abonnementer er muligvis en af verdens klogeste opfindelser

Til store forbrug kan du blive garanteret betaling over en længere periode og du kan give mere fordelagtige priser. Jeg tror helt sikkert som der bliver nævnt at du skal kunne uddele gratis eller meget billige prøver så du kan få produktet ud i hjemmene. Derudover synes jeg idéen er fin og hvis du dasker lidt god chokolade og 1 flaske månedens vin i nogle af de pakker man kan vælge imellem tror jeg bestemt du kan lave en forretning ud af dette. Forestil dig, at folk går til kassen og du tilbyder en lækker flaske månedens vin oven i hatten til bare 40/50 kroner om måneden og chokolade til 30.. det bliver overskueligt og "billigt" i folks øjne.

Jeg slutter af som jeg startede, abonnementer er en god vej frem (Fitness world: under 50% af medlemmerne træner mere end 2 gange om måneden!) Selvom dette ikke kvalificerer for et produkt som dette tror jeg sagtens du kunne lave din vej i branchen. Held og lykke med det herfra!

Christian 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror at det skal være kaffe af en super kvalitet før der vil være kunder til det. For hvorfor købe almindelig kaffe, som kan købes i supermarkedet når man alligevel er der for at købe mælk, og oveni betale porto.

Jeg drikker meget kaffe, og bliver hurtigt træt af at drikke det samme, så jeg køber forskelligt hele tiden. Så jeg kan sagtens se ideen i det, og kunne sagtens se mig selv som kunde for sådan et koncept, hvis altså det var super kaffe.

Jeg har ikke noget imod at give op til 100 kr. for 250 gram hvis det virkelig er godt. Det gør jeg jævnligt, som en ekstra "treat" i weekender. Det er jo stadig billigere end god vin...

Mvh Carsten

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)