Jeg har fået den ide at jeg vil sælge kvalitets kaffe på nettet. konceptet er noget ala Aarstiderne.dk bare med en kasse med kaffe, altså hvor at man fx. fik en kasse om måneden med en pose kaffe osv.
Men tror i at det koncept holder, Danmarks er det land i verden hvor de drikker anden mest kaffe i verden pr. indbygger men til gengæld bor vi også kun små 6 mio. så tror i overhovedet at der er markedet for det ?
Håber jeg kan få en masse gode svar og evt. ideér. :)
Hvis du har adgang til noget kaffe som er helt i top og ikke kan købes andre steder, så kan det være jeg er interesseret i at sælge det på helsekost.dk - jeg brygger nemlig også på at lave en ugepakke med det bedste brød, kaffe, vin, friske ting, kosttilskud og særlige højkvalitets fødevarer.
Nu er jeg kaffe-narkoman så jeg er nok meget subjektiv :)
Jeg synes faktisk at ideen lyder rigtig spændende. Og er kaffen god nok, og er der en lille historie bag den kaffe der bliver sendt ud hver måned, så tror jeg som nok der er et marked. Jeg vil i hvert fald nok være at tælle blandt en af de første kunder.
God billige kaffen kan man ikke sige nej til så det er bare i gang , men jo der findes meget i supermarkeder billigt ,dog en god konkurrence dygtige pris og kvalitet , tror jeg der er en chance for en vare som din
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ideen er super god. Jeg tror bare du skal sørge for at finde din målgruppe. Jeg forstiller mig f.eks. lidt dyrt luksus-kaffe til de som kredser om sig selv og gæsterne.
Om markedet er stort nok.. tja, stort nok til hvad? At du kan leve af forretningen på længere sigt? -> Helt klart!
Ideen er som sådan god nok, men stort set alle risterier i Danmark tilbyder dette - vi gør det ikke selv da vi kun rister pr. ordre og lige nu kun engros og til vores egen forretninger.
Men klem på hvis du virkelig kan byde ind med noget og brænder for det - ellers lad være - der er mange i kaffebranchen som forsøger på den ene eller anden måde at ramme kaffedrikkerne.
Skriv endelig til mig hvis du vil vide noget mere om kaffe eller branchen.
Ideen er super god. Jeg tror bare du skal sørge for at finde din målgruppe. Jeg forstiller mig f.eks. lidt dyrt luksus-kaffe til de som kredser om sig selv og gæsterne.
Om markedet er stort nok.. tja, stort nok til hvad? At du kan leve af forretningen på længere sigt? -> Helt klart!
Jeg kan supplere lidt op her og foreslå at det måske er muligt at bestille små vareprøver igennem din hjemmeside. Personligt kan jeg drikke stort set alt slags kaffe, omend eg har mine favoritter. Men hvis jeg skal betale abonnement på det og det er en forholdsvis dyr kaffe, så vil jeg klart foretrække at kunne prøvesmage et par kopper af kaffen før jeg bestiller for flere måneder af gangen. Eventuelt kan interesserede personer bestille disse prøvepakker gratis, hvorimod de naturligvis betaler de 10-15 kroner i porto som det nok vil koste at sende et "kaffebrev" eller to :)
Vil lige supplere med et dug frisk billede fra risteriet her kl 2:00 om natten, hvor den sidste produktion er færdig - der er travlt så natten tager vi ofte i brug. Så nu skal den sidste kaffe bare pakkes før vi kan tage hjem...