Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

sidens tekst http://www.wienslev.dk/vision.aspx den er nærmeste ulæselige den er alt for småt på min skærm størrelse 12.2

de andre sider er teksten også svær at læse jeg ville vælge en mere læsevenlige skrift type på siden

priser fandt jeg aldrig på siden og hvordan man bestiller kaffen ?

hvordan kontakter man jer , jeg kunne ikke finde en kontakt side på siden

den viser fejl på siden i overskrifter ved æ altså danske tegn

facebook fordel lave dette logo i dens farver derved opdager man lettere dette her facebook på siden vedr seo er der fordele med , dog opdaget ved et tilfældige klik den var lige oven på kaffen midt på siden i dens  farver med det falder meget ind i billedet så man ser dette logo ikke så let der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj!

Lækkert design og gode farver. Det spiller rigtig godt sammen med konceptet.

Ligesom det er nævnt fra en anden, sidder jeg også i chrome og oplever at siden er meget "sløv", specielt forsiden. Det er nogle lækre og flotte billeder, der er i slideshowet, men de kører for sløvt i overgangen.

I mangler også "om kaffen". Kan se "Vores kaffe" linker til mere infomation om kaffen via facebook, men jeg tror mange kunder vil gå i stå der. Hvorfor ikke skrive en flot præsentation af jeres udbud direkte på siden? 

Jeres eget logo bliver for mig, også alt for utydeligt/småt og som det nævnes, er det svært at læse det nederste (kaffe).

Men! det hele ser virkelig lækkert og indbydende ud, så med nogle ændringer hist og her, vil jeg glæde mig til at høre hvordan det går jer.

Held og lykke! 

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle kommentarerne. 

Vi arbejder jo hele tiden videre med det. Men sådan skal den være midlertidigt. 

Hjemmesiden skal virke som en præsentation, af produkterne. Der kommer også mere info på hjemmesiden om kafferne. 

Vi skal senere nok henvise til hvor man kan købe dem. 

Jeg kigger på alle de ting i synes halter. Tak! :)

Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Danviden - Det digitale forlag Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes siden er flot og simpel, men det er lidt ærgerligt at billederne er så tunge. Du kan sagtens have flotte billeder, der ikke fylder så meget. Kan anbefale RIOT til at reducere billederne, hvis du selv skal igang med det. Af flere årsager synes jeg også, at du bør få sat rigtig tekst ind under "vores historie" i stedet for et billede af teksten.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side! (1920x1080) 

Den kører dog ret langsomt :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op. billeder er store, de springer næsten i hovedet på en. Jeg blev nød til at læne mig lidt tilbage i stolen for at overskue hele siden, ellers er det meget pænt stille op.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben,

Grafisk ser det godt ud synes jeg :) Men der er lige et par småting du skal være OBS på: 

1. Gaveæske siden viser ikke det danske æ.. - Kan rettes med charset...

2. Ved ikke om det er relevant for dig, men din side er ikke rigtig søgemaskineoptimeret :)

- Good luck

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side.

Det "danser" dog lidt når man skifter frem og tilbage mellem "Visionen" og "Vores historie" - Det skyldes nok at vores historie bare er et billede der er sat ind og Visioner er 3 indlæg 

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

1) Mere fokus på logoet og navnet da i jo gerne skal brandes!

2) Footeren på min computer inde under "vores historie" er mega stor! ved ikke hvorfor

3) Langt de fleste billeder var så store, at jeg skulle scrolle på min bærbar for at se det hele, lidt synd.. men mega fede billeder i har! Det må man sku give jer :D

4) Gør siden lidt mere informativ.. den skaber interesse og så giv folk hvad de vil have(høre).. lidt mere!

Når alt det konstruktive er sagt, så er siden super fed, jeg er sku vild med den. Jeg kan godt lide jeres vision og det hele, så det jo ikke det hele der halter, men den trænger til lidt brugervenlighed (også for dem med lidt langsomme computere).

Held og lykke med det - hav en god dag
Christian Møller 

 

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt flot hjemmeside!

Men synes at det er enormt besværligt rent faktisk at finde noget information om kafferne. Når man endelig er kommet ind under "Vores kaffe" og når til at klikke på en af kafferne - så ser man stadig ingen information før man finder ud af at man her pludselig skal til at bladre i siderne. Det er ikke særligt intuitivt. Kunne i ikke lade det første slide man ser rent faktisk indeholde noget af den info man har klikket for at finde?

Ellers flot arbejde!

\Mikkel

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)