Som overskriften antyder, vil jeg gerne høre lidt fra de forskellige webshop ejere. Vi lever af IT Sikkerhed, hvor vi scanner vores kuders online butikker, og har rigtig mange gange været i forkøbet på hackerne og fået lukket huller så butikken ikke er blevet ramt. Desværre hører vi fra mange som vi kontakter, at de ikke vil bruge 3000 kr. ex moms på en sikkerheds scanning, som vi foretager manuelt, og der fremsendes en rapport på dansk som vi gennemgår med kunden og evt deres web udvikler. Er det virkelig kun mig der synes at en investering på 3000 kr. kontra flere dages nedetid og tabt omsætning er dyrt ? |
Hej Anders
Her kommer min personlige holdning til Jeres tilbud/produkt...
For mig er 3000 kr. ingen pris for det i beskriver, og jeg ville ikke blinke et sekund ved at betale for et sikkerhedstjek. Nu sidder jeg selv med et costum made system og jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvordan sikkerheden ser ud på mit system, og få lukket nogle huller!.
Umiddelbart kunne jeg dog godt bruge nogle case beskrivelser på Jeres tilbud, da det for mig virker alt for billigt og man tænker lidt at I bare kører siden igennem et program. Det tror jeg nu heller ikke i gør, men nogle cases og eksempler/referencer på Jeres side, ville være guld værd.
Så overvej at find nogle systemer der vil rette op på fejlene og giv dem en god pris, (eller ekstra service) mod gode case beskrivelser.
Faktisk mangler netop Jeres produkt på markedet, så jeg ser gode muligheder i det!.
Eneste grund til jeg ikke selv har kastet mig over det endnu, er ganske enkelt økonomien. Det er 2 måneder siden jeg er startet, så det handler stadig om mad på bordet for mig. Men nu har jeg set Jeres tilbud står til slut september, så måske jeg når det.
Nogle tanker til Jeres produkter:
En overvejelse i kunne gøre, er at lave mere specifikke produkter, og udvælge Jeres målgruppe mere nøjagtig. Fx. dele det op i de forskellige systemer og give tilbud efter det.
Og her kommer fagnørden ind, nemlig at produktet er det samme, og at kode er kode (som du selv skriver i en anden tråd). Her tror jeg mere i skal se det fra kundens side, nemlig at man er wordpress "mand" eller magento "mand". Således at man føler at man køber en skræddersyet produkt.
Kvaliteten er jo stadig den samme for alle kunder.
En anden overvejelse kunne være at få lavet et super fedt logo/badge ala denne side overvåges af XXXX også lave løbende abonnemt aftaler. Ved ikke om der er noget i det, men det kunne være en overvejelse.
Håber i kunne bruge mit indspark.