Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din webshop forretningskritisk for dig ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften antyder, vil jeg gerne høre lidt fra de forskellige webshop ejere.

Vi lever af IT Sikkerhed, hvor vi scanner vores kuders online butikker, og har rigtig mange gange været i forkøbet på hackerne og fået lukket huller så butikken ikke er blevet ramt.

Desværre hører vi fra mange som vi kontakter, at de ikke vil bruge 3000 kr. ex moms på en sikkerheds scanning, som vi foretager manuelt, og der fremsendes en rapport på dansk som vi gennemgår med kunden og evt deres web udvikler.

Er det virkelig kun mig der synes at en investering på 3000 kr. kontra flere dages nedetid og tabt omsætning er dyrt ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anders

Her kommer min personlige holdning til Jeres tilbud/produkt...

For mig er 3000 kr. ingen pris for det i beskriver, og jeg ville ikke blinke et sekund ved at betale for et sikkerhedstjek. Nu sidder jeg selv med et costum made system og jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvordan sikkerheden ser ud på mit system, og få lukket nogle huller!.

Umiddelbart kunne jeg dog godt bruge nogle case beskrivelser på Jeres tilbud, da det for mig virker alt for billigt og man tænker lidt at I bare kører siden igennem et program. Det tror jeg nu heller ikke i gør, men nogle cases og eksempler/referencer på Jeres side, ville være guld værd.
Så overvej at find nogle systemer der vil rette op på fejlene og giv dem en god pris, (eller ekstra service) mod gode case beskrivelser.

Faktisk mangler netop Jeres produkt på markedet, så jeg ser gode muligheder i det!.

Eneste grund til jeg ikke selv har kastet mig over det endnu, er ganske enkelt økonomien. Det er 2 måneder siden jeg er startet, så det handler stadig om mad på bordet for mig. Men nu har jeg set Jeres tilbud står til slut september, så måske jeg når det.

Nogle tanker til Jeres produkter:

En overvejelse i kunne gøre, er at lave mere specifikke produkter, og udvælge Jeres målgruppe mere nøjagtig. Fx. dele det op i de forskellige systemer og give tilbud efter det.
Og her kommer fagnørden ind, nemlig at produktet er det samme, og at kode er kode (som du selv skriver i en anden tråd). Her tror jeg mere i skal se det fra kundens side, nemlig at man er wordpress "mand" eller magento "mand". Således at man føler at man køber en skræddersyet produkt.
Kvaliteten er jo stadig den samme for alle kunder.

En anden overvejelse kunne være at få lavet et super fedt logo/badge ala denne side overvåges af XXXX også lave løbende abonnemt aftaler. Ved ikke om der er noget i det, men det kunne være en overvejelse.

Håber i kunne bruge mit indspark.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:57

Støtter op om Boysen og hans input.

Jeg vil mene en gratis rapport vil kunne lokke mange til et køb.

Den skal kort vise Webshop ejeren hvilke sikkerheds brud der er, hvor nemt en hacker måske kan komme ind og gøre skade, finde fejl og mangler osv.

Det vil ligesom give et klart overblik over hvilken risiko man løber ved ikke at tage imod jeres service.

Ligesom mange for en gratis seo gennemgang, eller konverterings optimering rapport inden man køber deres ydelse.

Dette vil os give kunden et indblik i jeres færdigheder og ekspertise og give eb vis sikkerhed.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 12:04

Tusinde tak fordi i har taget tiden til at svare !

Bare så jeg er sikker på om jeg er på rette vej.

Så skulle man gøre flg. steps.

1. Give en gratis sikkerhedstest af et website

2. udarbejde en rapport, hvor man blot beskriver om hjemmesiden er i god eller dårlig stand, og hvilke konsekvenser den nuværende tilstand kan få ved at en almindelig hacker kommer forbi.

3. Tage et fast beløb hvis kunden vil vide mere om hvor det er , hvordan det rettes og eventuel en demostration af det, samt en teknisk beskrivelse som kunden kan give til sin web programmører ?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 12:21

Ja det lyder som en rigtig god løsning :)

Os gerne tilbyde abbonnements aftale til kunder der ønsker mdl. Ydelse og sikkerheds tjek.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:25

Anders A:
Er det virkelig kun mig der synes at en investering på 3000 kr. kontra flere dages nedetid og tabt omsætning er dyrt ?

Nej det er bestemt ikke dyrt. Tværtimod.

Men du skal også forstå at vi ofte bliver kontaktet med alverdens tilbud om ting, tests og muligheder som vi slet ikke kan undvære. Blandt andet sikkerhedsscanning, beskyttelse mod svindel, logoer der viser at vi kan og er dit og dat, og hvad det ellers måtte være. Der er masser at vælge imellem :o)

Problemet med alle disse tilbud er at troværdigheden er i bund, fordi det oftest er nystartede virksomheder uden nogen form for reference, eller dokumentation for at deres produkter rent faktisk gør en forskel for os. Det er let nok at opsætte et worst-case scenario, det kan jeg også selv gøre, men det er langt sværere at overbevise mig om at du kan garantere mig at du er løsningen på dette worst-case scenario.

Derudover vil jeg tro, at de fleste er overbeviste om at sikkerheden er fin nok. Det er vi også selv, selvom vi også er overbeviste om at der er ting der kan gøres bedre. Men hvis vi skulle kaste 3.000 kr. efter alle disse tilbud, ville det i længden nok bedre kunne betale sig at lade være, og så leve med de to dages (det var meget i øvrigt) nedetid.

Det jeg vil frem til er, at du skal overbevise mig om at jeg ikke kan leve uden din service. Hvordan ved jeg ikke, men det må også være din opgave som sælger at finde ud af :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 13:29

Point taken ! Og tak for input !

Og jeg kan sagtens følge jer i at hvis i skal smide 3k efter alt og alle så bliver det hurtig dyrt !

Jeg tror vi lancer under denne form, skal lige have det sat i system og vendt med min partner:

Step 1: Gratis Sikkerhedstest

Step 2: Kort tilbagemelding til kunden om hvordan det ser ud, uden og gå for meget i detaljer udover konsekvenser ud fra det fundne

Step 3. Hvis kunden ønsker det, udarbejdes en betalbar rapport samt en dybde test hvor hver enkel funden ting, beskrives, konsekvens, og hvordan det rettes.

Step 4. Hvis kunden ønsker det, kan denne købe et møde over tlf. eller fysisk hvor rapporten gennemgåes og hvor eventuelle teknikere / programmører kan deltage.

Udover det vil vi snarest lancere en abb. model, hvor vi vil udarbejde et system hvor vi holder øje med kundernes sider, og hvor der er et logo: Protected by: Inetsecurity <dato>

Hvordan lyder det i jeres ører ?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:16

Anders A:
Hvordan lyder det i jeres ører ?

Det er i hvert fald mere spiseligt på den måde.

En anden ting du med fordel kunne beskrive er, om du har brug for at få adgang til vores systemer for at lave denne test. Har du det, støder vi på et tillidsproblem, da vi ikke kender dig, og vi ikke giver adgang til hvem som helst :o)

Skal du ikke have adgang, bliver det lidt lettere at have med at gøre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har nu baseret på jeres input ændret vores model, og der vil snart komme et gratis tilbud ;) 

Igang: Vi skal ikke have adgang, vi er jo venlige "hackere" og dem inviter du ikke indenfor det skal de selv klare ;)

Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 13:37

Vi har lyttet til jeres input og lanceret en gratis sikkerheds scanning. Tilmeld jeres side idag på www.inetsecurity.dk

Tak for jeres input de har virkelig været værdifulde for os !

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)