|
Nyt projekt - bak mig op
Og ved du hvad? Går det hele ikke som planlagt så lirker du bare lidt - så kommer det til at virke :) Viel Spass med det hele! |
Jamen, så er det bare på med træskostøvlerne og ud og sparke røv ![]() STORT held og lykke med foretagendet! Er spændt på at høre mere om det! Mvh. Martin |
www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!
Sådan skal det køres... bare på med krum hals og derud af.... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tak for den fine opbakning raden rundt - selvom det ikke burde være nødvendigt, er det alligevel rart at føle gutternes skulderklap, når man sætter en skude i søen. Om et par dage håber jeg at kunne skrive et jantetæskerindlæg, foreløbig får I lige en kort opsamling her. Mit nye projekt handler om et højkvalitets lokalt månedsmagasin i et lokalområde, som jeg ikke kender, men hvor jeg har analyseret mig frem til at der er et udækket behov - hvis min teori altså er rigtig. Jeg har i dag besøgt området med min ordrebog under armen og har været i kontakt med rigtig mange potentielle annoncører, hvoraf nogle sagde klart fra, andre lige skulle tænke over det og nogle tegnede annoncer. Jeg har solgt ca. 12½% af annoncerne i det første blad - altså 2½ %-point over dagens mål og halvvejs mod målet før sommerferien. Jeg har desuden solgt 8% af annoncerne resten af året - altås 3 %-point over målet. og 80% af målet før sommerferien. Så salgsmæssigt har dagen været rigtig god. Jeg har desuden gemt en potentiel kunde, som jeg forventer mig en del af til senere. Her til aften har jeg holdt møde med repræsentanter for en række af foreningerne i lokalområdet. De bakker alle op om initiativet og glæder sig til at levere stof (og få deres gratis eksponering). Jeg har skaffet mig en god samling ambasadører for mit projekt, og de vil helt sikkert give mig medvind, hvor de kommer frem. Jeg høstede nogle e-mailadresser og fik et par tip til gode, lokale historier. Jeg er nået så langt, at jeg er sikker på at realisere bladet, og jeg glæder mig til at se mine salgsresultater i de næste dage. mvh Hans |
Sådan!!! ... lyder det fra en af gutterne ![]() |
Godt gået Hans. Men man bliver jo pokkers nysgerrig ..... hvor mon du skal slå dine folder? |
Pøj pøj med projektet. Jeg er også i gang med at stable et projekt på benene, så jeg ved hvordan du har det. Jeg glæder mig til at høre mere om det, når du en gang er nået til den fase, hvor du kan dele lidt med os andre ![]() |