Tilllykke og fortsat god vind med projektet. /Claus |
Nyt projekt - bak mig op
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
Så er jeg ved at være færdig med salgsdag 2. Jeg er nu på 46% af salget til 1. nummer og væsentligt over min smertegrænse (det må godt koste lidt at starte et projekt op). Jeg er desuden på 27% af det budgetterede salg resten af år 2007. Det vil faktisk sige, at jeg har solgt ca. 3 gange så meget i dag som jeg solgte i går. Desuden har jeg stadig en stor stak "måske''er", som jeg skal følge op på i næste uge, og jeg har næsten kun nået detailhandel. Oven i hatten har jeg måttet love en kommende annoncør et tilbud på en brochure, og jeg har fået flere tips til historier til både det første og nogle senere numre. En enkelt annoncør var så begejstret for projektet, at han ville tage det med til et møde med nogle foreningsfolk, som han skulle til senere på dagen, lige som han ville bringe det frem i erhvervs- og turistforeningen på et møde her i aften. Hos en enkelt potentiel annoncør (som dog var underlagt nogle ret stramme regler fra sin kæde) var rygtet løbet i forvejen. Hun påstod, at jeg havde haft ringet om det, men hun kunne ikke huske hvornår. Jeg ved, at jeg ikke har lavet nogen telefoncanvas endnu, fordi jeg ikke kan vinde tillid som annoncesælger i den kanal - der er nogen, der har forurenet den for mig. Flere har spurgt mig, hvor mit nye blad skal udkomme, og nu er det ikke hemmeligt mere. Det kommer i den gamle Ulfborg-Vemb kommune, og det kommer til at hedde Vulf.info. Jeg glæder mig helt vildt til at køre det første nummer på posthuset. Duften af tryksværte i bilen er i den sammenhæng en fornøjelse. Egentlig skulle Bettina Sandfær-Andersen nok have haft lov til at lave det grafiske - hun flytter nemlig til området og laver i forvejen Thyholm Nu for mig. Men jeg er for et stykke tid siden blevet kontaktet af en uhyre ihærdig mediegrafiker-studerende, som gerne ville lære, hvordan man laver sådan et blad. Det kunne jeg ikke stå for, så han har fået sig et relevant studiejob. Det betyder også, at jeg selv får den føling med de første numre, som jeg har behov for. Jeg er absolut 100% tilfreds med Bettina, så måske er det en dum beslutning - det vil jo vise sig. Jantetæskerindlægget kommer nok først, når jeg kan se et resultat af det første nummer. Men jeg er godt nok temmelig opstemt lige nu. mvh Hans |
Hej Hans! Dejligt at høre en positiv oplevelse og at det går godt med dit projekt. Jeg reflekterer dog noget over din bemærkning: Citat: Egentlig skulle Bettina Sandfær-Andersen nok have haft lov til at lave det grafiske - hun flytter nemlig ....... Men læser så videre at du har en "studerende" som du har valgt - underforstået, at du der naturligvis har mindre omkostninger end med Betina - gætter - fra min tid i Dansk Industri - så har jeg lært at kunderne reagerer på dette - når/hvis det bliver kendt blandt dem - at du anvender "billig arbejdskraft" (udnytter) - måske ser jeg spøgelserne men Hans - det kan komme til at koste dig mere end du har sparret - du burde have taget Betina og den studerende - så havde du bidraget til uddannelse af næste generation og det er noget der er politisk korrekt - men Hans du har nok mere tæt info. om dette - blot et hint herfra - pas på - det er følsom at trække ensidigt på de sturedrende det lugter! Fortsat god vind ! Hilsen john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Det må jeg sku sige Hans, jeg er imponeret. Det er sku godt gået, jeg kan da slet ikke vente til at vi to for tid til at hilse på hinanden i August. Mvh Mørch |
Mørch
Og tak for de rosende ord! Jeg er også godt tilfreds med vort samarbejde. Jeg skal ikke afgøre, hvorvidt du træffer den rigtige beslutning vedr. grafiker på projektet, men jeg håber da bestemt ikke, det må have en negativ effekt på bladet... Vi er kommet i området gennem hele mit liv, så jeg ved, at jeg synes, området mangler noget bedre lokalt, end der er nu. (Dermed ingen nævnt – ingen glemt). Men det hindrer dig jo ikke i at bruge mig til andre opgaver, der måtte komme ![]() Jeg glæder mig til at se bladet, når vi på et tidspunkt får en postkasse op ved byggeriet... ![]() |
Hej Hans Godt gået! Og tillykke med din succes! Du skriver " Tak for den fine opbakning raden rundt - selvom det ikke burde være nødvendigt, er det alligevel rart at føle gutternes skulderklap, når man sætter en skude i søen." Slet lige burde af dit ordforråd - selvfølgelig ER det nødvendigt med opbakning fra omgivelserne - er du lavet af stål? Det er ingen af os da! :) Det er ikke nødvendigt for at du laver projektet eller fungerer som menneske, men fordi det giver den der helt specielle dejlige fornemmelse indeni! Mere af det! :) Glæder mig til at høre mere om vulf.info Som en sidebemærkning, så tror jeg virkelig at kvalitetsmedier lokalt er tiltrængt flere steder i landet - Skagen "sulter" også og min svoger har derfor lavet skagen.net - som på den første måned har fordoblet sine besøgende (det var blot turistinfo før). Det er fedt når "de små" tager kampen op med de store :) Mange hilsner Mette |