I morgen starter jeg et nyt projekt. Da jeg har en fornemmelse af, at konkurrenterne læser med, vil jeg ikke gå så meget i detaljer, men vil dog gerne dele mine tanker med jer. Jeg har min elevatortale klar - og jeg ved, hvad jeg skal sige, når den er overstået. Jeg er velforberedt på såvel kritiske som interesserede spørgsmål, og jeg har svar til det hele. Jeg har nedskrevne økonomiske og mentale mål for projektet, og jeg har både et realistisk budget og et smertegrænsebudget. I morgen skal jeg nå mindst 10% af den initierende finansiering (ihht. det realistiske budget). 25% skal nåes inden sommerferien og de resterende 75% skal findes i løbet af august. I morgen skal jeg skaffe 5% af driftsfinansieringen for resten af 2007. 10% skal skaffes før sommerferien og resten skaffes løbende, når projektet er gået i driftsfasen. I morgen skal jeg desuden organisere grundlaget for projektets succes. Det handler om at overbevise en flok mennesker om, at de skal bakke mig op. Så ved 23-tiden i morgen kan jeg se, om mit nye projekt (som jeg har arbejdet med i ½ års tid) er bæredygtigt. Det er hammer spændende. Undervejs skal jeg fortælle nogle medaminoer om projektet, når vi mødes til aminotræf i Videbæk, og jeg skal køre et læs tryksager. Det bliver en spændende dag. Ønsk mig held og lykke. mvh Hans |
Nyt projekt - bak mig op
Jamen det vil vi da så gøre - held og lykke :) Håber det går godt i morgen. |
www.nfdesign.dk
Hej Hans, Held og lykke med projektet i morgen! Der er sgu noget fedt over de dage hvor man ved at alt kan falde på plads - eller falde til jorden. Det kan være et telefonopkald til den vigtige person som kan få tingene til at ske, eller det vigtige møde hvor den endelige beslutning bliver truffet. Det er de dage man for alvor ved hvorfor man blev iværksætter ![]() mvh Carsten |
Hej Hans! Det lyder dejligt at du er ved ar udleve dit drømme projekt og håber du får dine finanser på plads. Jeg arbejder også på et forretningsprojekt - men det har ikke samme finansieringsbehov som dit tilsyneladende har det. Hvad det er kan jeg ikke sige så meget om pt. men forventer at der kommer mere konkret de næste 4-8 md. Jow man skal ikke undlade at udleve sine ideer og udvikle forretningskonceptet - det er bare med at mase på!! All the best Hans i morgen Aldrig færdig men altid på vej! |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Hej Hans, Pøj pøj med i morgen......glæder mig til at læse dit indlæg i jante-tæskeren i morgen efter 23 ![]() Mvh Jesper |
Kære Hans! Du skal så absolut ønskes held og lykke med dit nye projekt, jeg håber at du når dine mål. HELD OG LYKKE! |
Jeg håber at måtte høre yderligere om projektet på sigt ![]() |
Hej Hans Du får jo en til at sprænges af nysgerrighed ![]() Held og lykke med projektet. Jeg krydser fingre og håber, det lykkes for dig... Venlig hilsen, Christian |
Hej Hans, Du véd hvor du vil hen - og hvordan, så jeg ønsker dig god tur mod dine mål og ser frem til at høre en succeshistorie. Mange hilsner Jannie |