Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver sådan noget her ikke straffet af google ??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg synes det er lidt underligt at sådan noget, som at spam det samme ord på en side ikke bliver straffet hårdere end det gør pt af google.

Denne her hjemmeside xxxxx  ligger nummer 1 på google hvis du søger på .

Hvis du så trykker "Ctrl + G" kan du se, de bare har skrevet det samme ord igen og igen. For mig liner det bare spam for at komme højt på det søgeord 

Skulle den tid ikke snart være ovre, eller er det bare mig ?

Indlæg anonymiseret af moderator for ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:36

jeg vil nok sige mere grunden er der er lav konkurrence på ordret gamle møbler , så lavere konkurrence på et ord jo mindre skal der gøres ud ad seo 

jeg vil dog mene de kan komme langt længere ved en bedre seo strategi da jeg tvivler meget de har mange besøgene og mange kunder så jeg tror det er bedre for dem de lavet det bedre på siden , de ved det bare sikkert ikke at de kan op nå meget mere ved at køre en bedre strategi

jeg ville når ikke er konkurrent skriver til dem at de kunne fjerne da det strider mod google retnings linjer og så gør du en anden iværksættere glad og hjælper et andet menneske frem ad , det kan hurtigt give dig god omtale og flere kunder at hjælpe andre iværksættere så det er god ide du skrev til dem med det hjælpende råd i stedet for at skrive heri forummet de læser nok ikke denne her tråd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er det ikke tilladt at hænge navngivne personer eller virksomheder ud i Amino debatten.

Den side du nævner, benytter sig at en teknik, hvor noget af teksten er skjult for den besøgende, ved at farve den hvid som baggrunden.
Det er i strid med Googles retningslinier.

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marck Bertelsen:
Skulle den tid ikke snart være ovre, eller er det bare mig ?

Det er bare dig, det er langt mere kompliceret end som så, og der er stadig masser af spammy sider der ranker fint, og tilsvarende er der masser af seriøse sider der er blevet straffet.

Der er mange andre faktorer end bare lidt umiddelbart onsite keywordspam der bestemmer om en side rammes, hvad disse faktorer præcis er, kan være svært at gennemskue pt.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:45

Jeg har erfaringer med netop den type fjogeri, det er (var)bestemt ikke noget google opdager sådan dagen efter, men når det bliver opdaget bliver hele sitet smidt ud af serp, så dum ide de har fået der.

Fra 5 år siden eksperimenterede jeg med det på et par sites og dengang gav det fint -2 år efter blev begge sites slettet og der kom en simpel mail fra google, hvori i de fortalte at de 2 sites var slettet pga forsøg på ranking manipulation via skjult tekst - eller tekst med samme farve som baggrunden.

I dag vil jeg tro Panda opdateringen fanger den slags og jeg kan faktisk slet ikke se en eneste positiv ting ved det - er det lange tekst stykker jo - men ene af keywords nej.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13

google er et fusker firma med næsten monopol  - som bare vil lave penge glem alt om seo og søgeresultater -  google vil ha vi køber adwords

derfor kan man ikke stole på google som firma  og deres søgeresultater 

websider der springer rundt   en dag på side 16 en anden dag på side 60

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

Som Thomas så fint siger er der en lang række faktorer der spiller ind. Det nytter ikke at hænge i at andre der har dårligere SEO ranker bedre end dig, du må bare arbejde lidt hårdere på at presse dem væk.

På et sidenote til folk der har kommentarer til Dfipas:

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ja ja helt sikkert sig du det til alle dem der har mistet sine pladser på google efter en penguin

Jeg er ligeglad hvad alle de andre siger -   seo expert eller business man siger

og  internettet har da en god omsætningen ,  fordelt på alt for mange hjemmesider og alt for stor konkurrence og google har kun 10 pladser per keyword til organiske SEO  hvis du vil på side 1 på dine keyword

ja et let regnestykke ,  hvor mange hjemmesider sælger tøj  eller hvor mange sider handler om a- -kasser skal vi sige 10.000 hjemmeside i DK 

Det sjove er selv om du tager et større land som HR rosenstand siger eks. -  USA har google   stadig kun 10 pladser per keyword  hvis du vil på side 1 på dit keyword    -   men i USA er der ca 110 mill domæner   - 

så derfor internet æder sig selv op i konkurrence,     jo større et land  jo dårlige odds,  men med de samme dårlige  vilkår 10 pladser per keyword på side 1

.

.

.

.

Philip Mahler tillykke med fødselsdagen

PS...:    hvorfor spilde sin dyrebar tid på et enkelt amerikanske lorte firma som google

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 17:45

Hej Philip først og fremmest tillykke :)

Jeg hænger mig ikke i, at andre har andet from for SEO på deres sitet, jeg synes bare det er kedeligt at se den metode stadig virker, med alle de updates og ting google laver.

Jeg synes bare at google, plus eksperterne tager SEO op på et level hvor det ikke hører hjemme. Når folk stadig kan lave samme farve tekst som baggrunden og spam det samme søgeord 20x gange.

jeg ved godt at der skal anden from for SEO, når vi snakker om at ranke på meget høj Konkurrence søgeord som for eksempel "webshop"

Men min point er bare at jeg ikke ville kunne være mit arbejde bekendt hvis jeg lavede den from for SEO. Der er selvfølgelig nogen som har en anden mening end mig!

Mvh.

Marck 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:54

Google bliver forbedret dag for dag, dog vil der altid være ting som kan forbedres i andres øjne. Man kan ikke gøre alle tilfredse, og sådan er det desværre med alle ting.

Nu kan vi jo ikke se hjemmeside adressen samt hvordan selve siden ser ud, så det er lidt svært at sige noget om præcis dette eksempel. Men som vi alle ved må man ikke fremvise andre med negativ effekt efter Aminos regler.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)