Her i sommervarmen tilbyder vi 20 % Aminorabat på design af din egen personlige label. Normalpris: 595,- nu 476,- ex. moms. Sommerpriser på kildevand med: Brug kildevand til: Send en mail og skriv du har set tilbudet på Amino. Ha’ en dejlig sommer! Mvh. Allan |
Kildevand med din egen personlige label.
Mvh. Allan
Hvad mangler du fra mig? |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Hej, Jeg står også og kan bruge én palle. Jeg har dog et spørgsmål. Jeg har tidligere kigget på http://www.schack-kildevand.com/ de leverer 2.016 for 1.48 pr. stk. er det samme produkt eller hvad er forskellen? |
Marcel> Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med ”Cloaking System regi” Men da du selv bevæger dig i den kreative verden går jeg ud fra at du selv vil står for designet. Jeg kan sende en skabelon til dig med en lille varedeklarationen. Denne sendes retur som PDF i 300 dpi og i CMYK. Jonathan> Har sendt dig en mail. Christoffer> Vores kildevand er med DIN egen personlige label. Det er prisen på Schack-kildevand ikke. Lidt flere informationer: Ønsker i selv at stå for labeldesignet fremsendes skabelon og designvejledning. Skal vi stå for labeldesignet skal du fremsende de elementer du ønsker skal med på din label (Info snabelA 123kildevand.dk).
|
Mvh. Allan
|
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Ja det står der også Mvh. allan |
Mvh. Allan