A) Check altid din attitude, dit kropssprog og din autoritet. Du bør fremtræde med en autoritet – ikke arrogant men venlig. Denne autoritet tager du på hver dag lige som du tager tøj på. Din autoritet og attitude udstråler at du er med til at opbygge en stor international virksomhed. Du er ikke anderledes end andre erhvervsledere i store velrenomerede virksomheder. I Forever Living Products har du produktudviklere, der er en markedsføringsafdeling, en økonomiafdeling og juridiske rådgivere, tænk på det er det du har købt adgang til da du startede op. Du købte IT-designere, grafiske-designere, store fine kontorer i Göteborg, du har en stor produktionsafdeling i USA som arbejder for dig, du har plantager og du har kontorer i over 120 lande. Alt det fik du da du startede op med din startbox. Du er en forretningsopbygger ikke en sælger. Du skal gøre dig selv klart at du har position som en administrerende direktør. Du er igangsætter i en international virksomhed og du er på kontrakt til at hjælpe til med at opbygge Forever. B) Prøv at forestille dig Bill Gates i en ansættelsessamtale. Tror du han vil tigge dig om at komme til møde med ham? Nej vel, og det vil du heller ikke. Du leder efter mennesker med ønsker og drømme, ikke undskyldninger. Du leder efter mennesker som vil noget ekstraordinært med deres liv. Du leder efter mennesker som er dødtrætte af at være dødtrætte. Du leder efter mennesker som er trætte af middelmådighed, som er trætte af at skulle vende og dreje hver 25 øre, trætte af rudekuverter, trætte af at bo i et hus der er alt for lille, trætte af at køre i biler som går i stykker hele tiden, trætte af ikke at kunne forsørge sin familie som man gerne ville, det er den slags mennesker du leder efter, mennesker som har disse behov. Du leder efter mennesker som er parate til at gå på arbejde, ikke nogen du skal tigge om at arbejde. Tror du at nogen ville ringe til Bill Gates og sige: “Jeg ved ikke rigtig om jeg kan komme til møde. Det er dyrt med de høje benzinudgifter bare for at finde ud af hvad det er”. HALLO: Næste! Vi får massevis af den slags mennesker, de har ikke hvad der skal til. De skal have et almindeligt job som ansatte. De egner sig ikke til at opbygge en international virksomhed C) Husk altid at smile - også når du taler i telefon. Sæt et spejl foran telefonen, det er så vigtigt. Du øger din forretning med op til 50% ved at smile, din holdning ændres når du smiler, når du smiler viser det: Jeg ved hvad jeg vil! Når du smiler signalerer du: Jeg er engageret, jeg har energi og jeg gør det med eller uden dig. Hvis du ikke mødes af smil, så gå videre, næste, du leder ikke efter negative mennesker. Det er som reglen mennesker som alligevel vil være fulde af undskyldninger. D) Du skal have energi når du taler i telefon eller holder møde. Du har energi og er sikker i din sag. Husk at tage din attitude, dit kropssprog og din autoritet på dagligt som om at det var et par bukser. E) Du skal også gøre dig klart hvad du ikke er og det er sælger. Du er ikke sælger. Dette er ikke en fortælle- og sælge-forretning, du er en der udvikler og opbygger en international virksomhed. Når du anerkender at du ikke arbejder med salg eller telemarketing bliver du klar over at du har brug for en helt anden strategi. Undgå derfor at tale som en sælger fordi mennesker kan ikke lide at blive solgt. Vær dig selv,smil og opbyg et forhold til den du taler med, opbyg et venskab, det vi kalder “venner først”. Det er den bedste måde at skabe en relation til dit emne. Det skaber tillid og hvis dit emne har tillid til d |
Network Marketing og den rigtige attitude...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)