Min momsekspert er ude at rejse, så nu må jeg selv klare ærterne... Er der nogen der har mod på at forklare et par ting om hvordan jeg udflyder tast selv moms på http://www.skat.dk? Jeg har købt for 3457,- kr i afregningsperiode april (som jeg regner med er fra 1/2-2007 til 30/4-2007). 2724,- kr er køb i Danmark inkl. moms. 732,- kr er køb i udlandet. Der er ikke regnet moms med i 198,- kr af de 732,- kr, mens der er inkluderet moms i de resterende 534,- kr (den ene udenlandske shop regnede automatisk moms med, mens den anden slet ikke lagde nogen tax til). Mit spørgsmål er nu: Hvilket beløb skal jeg skrive i "Moms af varekøb mv. i udlandet"? Og er det ellers korrekt hvis jeg skriver 545,- kr i min købsmoms/indgående moms (20% af den totale pris for mine varekøb i Danmark inkl. moms)? Tak for hjælpen, mvh. phi |
Afregningsperioden april er fra 1/4-30/6 - de følger kvartalet.
Jeg er dog ikke 100% sikker på det andet og vil derfor lade en af de andre svarer på det. Hvis du ikke får et svar, kan jeg dog finde ud af det i morgen, men desværre ikke før.
Jeg er dog ikke 100% sikker på det andet og vil derfor lade en af de andre svarer på det. Hvis du ikke får et svar, kan jeg dog finde ud af det i morgen, men desværre ikke før.
Mvh